{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Dennis .
Dennis .
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 27

ps3 tilslutning.. Hjælp {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen, vil lige høre, skal der være andet med til ps3 end det stik med rød,hvid og gul ,. Til at koble den til fjernsynet? Altså strømkabel og så det førnævnte kabel? Hjælp smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ps3 tilslutning.. Hjælp
  • Dennis .
    Dennis . Tilmeldt:
    dec 2007

#1   6. mar 2010 og ved godt det er et dumt spørgsmål, men den er købt brugt, så der er kun kabler med til?

• #2   6. mar 2010 Nej det skal der ikke, men hvis du har et fladskærm, vil jeg klart anbefale at udskifte til et HDMI kabel:)

• Dennis .
    Dennis . Tilmeldt:
    dec 2007

#3   6. mar 2010 ja okay smiley men det er fordi jeg ikke kan få billede frem når jeg sætter den til? Ham jeg købte den af, snakkede om at man skulle lave et eller andet, fordi han havde koblet den til med hdmi.. Han snakkede om at man sku installere et eller andet?

• #4   6. mar 2010 Hvis tidligere ejer har haft tilsluttet til hdmi og du vil have den på "scart" som du nævner her over skal du lave det om i playstationen imens den er tilsluttet med hdmi.. Har prøvet det.. Så du skal have fat i et hdmi kabel først smiley

• Dennis .
    Dennis . Tilmeldt:
    dec 2007

#5   6. mar 2010 .. Og man kan ikke gøre andet end at købe det lorte stik? og tak for de forskellige bud smiley

• Dennis .
    Dennis . Tilmeldt:
    dec 2007

#6   6. mar 2010 hehe, nej har ikke fladskærm smiley det er det næste på listen smiley

• Dennis .
    Dennis . Tilmeldt:
    dec 2007

#7   6. mar 2010 hehe, det er flot xD
    så meget for at have et gammelt lorte fjernsyn :b

Kommentér på:
ps3 tilslutning.. Hjælp

Annonce