Metro bøde! (>_<) {{forumTopicSubject}}
Min mobil svigtede da jeg prøvede at købe en billet i metroen idag.. Så jeg kunne ikke nå at købe en billet inden kontrolløren kom hen for at tjekke for billet eller kort. (Jeg havde udmærket godt set ham, og kunne godt have stået af metroen igen, hvis jeg ville køre uden billet)
Nå anyway, aben stikker mig en lap papir, hvor jeg skriver navn, adresse, cpr-nr.. mens han fumler med sin luder walkie talkie og kuglepen.. det er mit stop og jeg står af, uden at få stukket nogen bøde i hånden...
er det ikke normalt at man får den med det samme? han sagde intet til mig, selvom jeg sagde at jeg skulle af der..
så er mit spørgsmål: kommer bøden med posten oder was?
eller formoder de bare at jeg har fået bøden og sender rykkeren som det første?
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 162
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 57 Svar: 506
Altså hvad ligner det at stå og bage brød når man er bager... Det ville jo svare til at være billetkontrolør, og så skrive bøder ud til folk der køre uden billet!
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 47 Svar: 1.075
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 52 Svar: 1.059
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.884
- I kan bare købe en billet fattige/nærige mennesker! - Ellers gå til jeres destination!...
nov 2008
Nej, det gør jeg ikke... Har ALDRIG rejst med metro, så kender ikke én eneste af dem der arbejder der. Men rejser TIT på DSB og der ser jeg tit at kontrollørerne bliver nødt til at være bussemænd. De passer bare deres arbejde! - Jeg har kun et ordentligt grineflip tilbage over dem der får en bøde og bliver smidt af toget!
nov 2008
Metro bøde! (>_<)