{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lg fladskærm.
  • #1   11. mar 2010 Personligt synes jeg LG har nogle af de bedste billeder på markedet. Jeg har dog ikke selv haft sådan en 37" men en 32" og jeg har en sony Bravia nu. Jeg overvejer faktisk og skifte tilbage til LG da jeg ikke er heeelt tilfreds billedmæssigt på min sony. Om det er korrekt med min holdning ved jeg ikke, men ved du ikke vil blive skuffet med den skærm.

• Rasmus a
    Rasmus a Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 79
    #2   11. mar 2010 jeg har et Lg Lcd tv fra 2005 jeg købte brugt, og det er jeg fuldt ud tilfreds med! super godt billede og stærke farver! og meget bruger venligt...

• Preben R
    Preben R Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3
    #3   11. mar 2010 Er af samme mening, havde en LG 37 tommer og skiftede til en Sony 32 tommer, det skulle jeg ikke ha gjort. LG er godt

• #4   11. mar 2010 Preben - Det er lige netop det jeg mener. Fandens også man ofre i noget der rent prismæssigt er dyre og mere anerkendt skulle man mene og så er det faktisk ringere. Jeg er ikke vred, jeg er skuffet hehe

• #5   11. mar 2010 køb et 42sl9000 der går man ikke galt i byen...

• #6   12. mar 2010 tisind tak for indlæggende...overvejede faktisk osse sony...det gør jeg så ikk længere...tak for hjælpen...

Kommentér på:
lg fladskærm.

Annonce