{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til jer med firma
  • #1   11. mar 2010 30. juni, når du har afleveret regnskab. Det plejer man at gøre mellem d. 1 og 15 juni (jeg gør ihvertfald...)

• #2   11. mar 2010 Oki..

• _ _
    _ _ Tilmeldt:
    jan 2007

Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 171
    #3   11. mar 2010 Lavede mit regnskab allerede i januar så indberettede til SKAT i mandags.

Så skaarup *, du kan se din årsopgørelse så snart du har indberettet oplysningerne for din virksomhed.

• #4   11. mar 2010 Super.. Men ner faktisk jeg har gjort det.. Men tjekker lige for en sikkerhedsskyld igen

• #5   11. mar 2010 hvis du laver din selvangivelse nu, kan du se det med det samme smiley

Jeg har allerede ordnet det..

• #6   11. mar 2010 Kommer jo an på hvornår ens regnskabsår kører fra og til smiley

• _ _
    _ _ Tilmeldt:
    jan 2007

Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 171
    #7   11. mar 2010 Greve S: Hvis du driver din virksomhed i personlig regi (virksomhedsskatteordning eller kapitalafkastordning) vil du altid have et regnskabsår som følger kalenderåret 01.01. – 31.12. go du vil altid skulle have din skattepligtige virksomhedsindkomst med på din personlige udvide selvangivelse. Fristen for aflevering af denne er senest 1. juli i det efterfølgende kalenderår.

Driver du der i mod virksomhed i selskabsform ( ApS eller A/S) kan du godt have skævt regnskabsår. Dog skal den skattepligtige selskabsindkomst indberettes på selskabets selvangivelse og har intet med din personlige selvangivelse at gøre. Fristen for aflevering af denne er senest 6 måneder efter indkomståret udløb.

• #8   11. mar 2010 __: Er det ikke også det jeg siger? Jeg har 2 ApS...og et enkeltmandsfirma som kører seperat, men afleverer først regnskab i juni.

Kommentér på:
til jer med firma

Annonce