{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er der nogen der tror på ånder
  • #1   5. aug 2007 engang hos min veninde åbnede vinduerne sig, imens radioen skruede vildt højt op og køkken stolene væltede :S

  • #2   5. aug 2007 Jeg tror på ånder, desværre .

    Engang var jeg i min mormors hus med min mor, far og bror og så kunne jeg høre stemmer nede fra stuen. En mandestemme hvert fald :s
    Begyndte at tude , er nemlig ret bange for sådan noget!


  • #3   5. aug 2007 Lykketheis
    Fortæl noget x)?


  • #4   5. aug 2007 Tror på det -

  • #5   5. aug 2007 Jeg er ved at blive skør a sådan noget.. ved ik om jeg skal tro på det eller ej.. Jo jeg har oplevet noget mærkeligt en gang i mellem, men det kan have været så meget andet ?

  • #6   5. aug 2007 Lykketheis
    Ihh altså xb .. Du må altså fortælle et eller andet?! Jeg bliver helt nysgerrig xD


  • #7   5. aug 2007 Ja, jeg tror på det.. Jeg har engang været i Rundfunk hvor jeg var i kontakt med min afdøde mor - jeg er overbevist om at clairvoyanten havde kontakt til hende da han sagde specielt en enkelt ting, som jeg aldrig har sagt til nogen...

  • #8   5. aug 2007 yep...tror og ved at de er der...

  • #9   5. aug 2007 * P u t t e smiley

    Kylling smiley Du sagde selv jeg skulle kalde dig kylling smiley

    Ej.. Jeg har det på samme måde.


  • #10   5. aug 2007 Jeg tror på ånder. og har oplevet op til flere ting smiley


  • #11   5. aug 2007 Hvorfor fortæller i ikk hva i har oplevet ? xD

  • #12   5. aug 2007 putte...det er ikke underligt smiley snakker man om dem og er åben, så trækker man dem til sig..jeg gør i hvert fald..så ikke fedt om aftenen og slet ikke udenfor..

  • #13   5. aug 2007 Jeg har engang oplevet at lyset tændte af sig selv.. Så har jeg tit haft følelsen af at der pludselig var nogen... Jeg har også engang set en mystisk reflektion i et stort akvarium...

  • #14   5. aug 2007 1) I nivå kunne min mor (det var jo så ik mig der opleved det) lugte brændt flæske steg og høre et lille barn skrige hver aften, og senere fandt vi ud af der havde været brand engang hvor vi boede i Julen.
    2) Låste en dør på vores gamle gård, og tjekkede som jeg altid gjorde efter at den var låst ordenligt. Og det var den, men så åbnede den. og det gjorde den 5 gange... Så gik jeg.. (ville ik være hjemme mere).
    3) Lå i min seng og ku mærke noget sætte sig tungt på mine ben.
    4) Lå i min seng og blev pludselig trykket hårdt på halsen (som om nogen ville kvæle mig) og prøvede at råbe men der kom ikke en eneste lyd ud af min mund. Så stoppede det igen efter 20 sek. ca... (Meget ubehageligt)


  • Daniel N
    Daniel N Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Svar: 2
    #15   5. aug 2007 har oplevet mange ting... men har aldrig troet på det.... Indtil en weekend hos min far...

    Vi sad inde i stuen så fjernsyn... jeg sad ved siden af sådan en lampe hvor man skal holde på for at skrue op og ned, og der var altså ikke særlig meget lys i den, men præcis klokken 9 skruede den helt op indtil klokken 2 om natten, der skruede den ned igen. og man kunne ikke skrue ned for den. (sad og så et program på discovery på det tidspunkt om ånder, hvor de sagde at fra 9 til 2 er åndernes timer.) Skabene i køknet begyndte at åbne og lukke, der var nogen der krasede på døren ind til stuen, og fjernsynet slukkede hver gang min far ville tænde en smøg, og ligtheren gik ud med det samme, jeg skulle hente øl til os ude i hans bil, men døren var låst, og hans bil nøgler var væk.... og sådan var det lige fra min farmor døde, til hun blev begravet.(spredt ud over kattegat, det var 2 måneder efter) vi fandt ud af at grunden til at fjernsynet og ligtheren blev slukket hver gang var fordi at hun ikke ville have ham til at ryge mere.(hun døde af lungekræft)
    så ja nu tror jeg på de findes...


  • #16   5. aug 2007 tror osse på ånder.. meget endda.

    tror de fleste mennesker har oplevet , det på en eller anden facon. men mange skubber det væk igen og tager det bare som et fænomen, eller bare en underlig ting, og ik vil snakke om det for ikk at blive udstillet som dum, eller bare underlig..

    jeg er vokset op med troen på ånder, og viden at der er mere mellem himmel og jord. men er altid blevet benægtet at snakke om det. da min mor ikk ville høre tale om det.

    så har kun snakket med min far om det og osse ham jeg har delt og haft mine oplevelser med


  • #17   5. aug 2007 Men til jer der er bange for det - der er virkelig intet at være bange for.. De er helt almindelige ligesom vi er og er absolut ikke onde eller har onde hensigter... man siger, at grunden til at de er her er fordi de har uafsluttet "business" på vores side..

  • #18   5. aug 2007 en af mine venner bor i et hus hvor der er sket mange mærkelige ting..
    min ven som hedder lasse var alen hjemme hvor han hørte musik og pludslig skrugede det bare op for fulde hørm og så løb han ud af huset..
    der var også flere gange hvor han har hørt fostrin og deres hoved dør lukke op og lukke i igen...
    en nat hvor han lå og sov vågnede han og lige foran ham stod en hvid skikkelse som kiggede på ham og derefter gik han rundt på hans værelse og så på alle hans tin og så kig han ud af værelset og ind tilhans storesøster og han hav ved at skide i sengen og så pludslig faldte han i søven igen


  • #19   6. aug 2007 uhhh..

    begynder du at føle at hårende rejser sig i nakken


  • #20   6. aug 2007 Hih xD . . her i nat lå jeg og så tv, og lige pludselig gik strømmen, fuck jeg fik et shok xD
    sku vidst ik ha deltaget i dette emne (: Man begynder at tænke for meget så.,


  • #21   6. aug 2007 heeh.... det med at strømen gik var det ikke bare en fejl der var sket

  • #22   6. aug 2007 Jo, den gik i hele byen.. (Pyyyha) smiley

  • Daniel N
    Daniel N Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Svar: 2
    #23   6. aug 2007 agger.

    Det var da godt nok at det ikke bare dit værelse...


  • #24   6. aug 2007 oki.. Heh fuck hvor må det være sygt at det bare var i ens eget hus og der ikke kunne findes en grund til at det var sket Heh smiley





  • #25   6. aug 2007 på en måde synes jeg det er træls jeg aldrig har oplevet noget underligt og på en anden måde synes jeg det er godt nok

    men der var en aften hvor mig og min storbror var ude at køre på nogen små veje ude på landet og der var pisse mørkt og jeg sad bare og kiggede ud af forruden men så var det pluslig at der var en hvid skikkelse der lige pludslig sprang ud foran bilen min storbror opdagede ikke noget


  • #26   6. aug 2007 smiley mystisk...

  • #27   6. aug 2007 hehe.. smiley

  • #28   8. aug 2007 Jep jeg tror at der et eller andet hinsides

Kommentér på:
er der nogen der tror på ånder

Annonce