509 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
36 Svar
iphone??????????hvorfor????????? iphone??????????hvorfor?????????
iphone?????????????????????
synes der er rigtig mange tråde mht iphone herinde...
hvad er det er så fedt ved sådan en? og hvorfor er den lige netop bedre end noget af det andet der er på marked...
synes det lyder til folk har mange problemer med dem.
hvad får folk til at købe sådan en?
er den god til at ta billeder?
Musik?
eller er det en computer os?
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 1.654
feb 2007
Følger: 39 Følgere: 42 Fotoprofiler: 1 Emner: 219 Svar: 1.853
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 30 Svar: 677
Jailbreaker du ikk en iphone vil der formentlig ikk opstår nogen problemer med den..
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 42 Svar: 309
feb 2007
Du kan hente nogle programmer f.eks , en 3G kan ikk optage film, men jailbreaker du kan du hente et program der kan gøre det..
jun 2008
satio har jo et 12 mega pixel kamera.
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 31 Svar: 281
Jeg har købt den fordi jeg har fået afvide at den kan gå på nettet uden at fryse.. og da jeg tit går på nettet fra min mobil er det rart at have en der ik fryser og man ik kan bruge sin mobil..
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 46 Svar: 1.657
Men nu aner jeg ikke hvad jeg skal skifte til.. uden at jeg kommer til at " mangle " noget af det som iPhonen har... Så kan godt forstå hvad Chris mener.. og det er ikke noget med at gøre at man har et sørgeligt liv, men at man har vænnet sig til de funktioner en iPhone har..
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.885
- Den er gået hen og blevet et symbol og en mode genstand, det kan man ikke løbe fra. Men samtidigt er det et uundværligt værktøj i sin dagligdag!
Dens brugerflade er uden sidestykke. Som Dennis siger, så kommer der aldrig problemer med den, hvis du lader den være som den er (lader være med at jailbreake den). Selvfølgelig vil du også se flere "problemer", når der er mange der har den, det siger jo sig selv.
iPhones kamera er ikke verdensklasse, men det funker mere end fint til de små fotos du tager ind i mellem. Sony Ericsson Satio .. Ja, den har 12 mp. kamera, men det er jo ikke noget som helt værd! - Som Chris! siger, så køb dig et digitalkamera til 1000 kr. istedet for, så skal det nok opfylde dit behov, hvis du forventer en mobil kan det!
Om iPhone er en computer?
- Det kan du sagtens kalde den, du kan gøre rigtig mange ting på den, så en lille computer... Ja, det er det!
Prisen... Prisen... Prisen... Prisen er den du sikkert altid har været skræmt af. Det er nok de éneste argument folk har IMOD iPhone. Og JA!, iPhonen er dyr, men du får også hvad du betaler for! - Jeg er overbevist om at næsten alle folk der har noget imod en iPhone, er fordi at de ikke har råd til dem...
MEN PAS PÅ! - Èn gang iPhone, ALTID iPhone - Som Mads C siger, så er der intet nednu, som slår dem og du vil helt sikkert mangle noget hvis du skifter den ud til en anden mobil.
Held & lykke - Hvis det bliver en iPhone
jun 2008
sådan har min veninde og jeg det med sony ericsson:-) vi havde c 902. og anede ik hva vi sku gøre da den udgik.synes ik der var noget ordentligt at skifte til
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 240
Så sandt det du skriver.
Jeg arbejder som mobil telniker og har selv Iphone. leger med alle de nye tlf hverdag. Og der er mange fede,smarte med godt kamera og div. Men alligevel intet der slår Iphone. Om det er en mode ting, ja kan godt ske, det var Nokia osse engang. Men det er klart den mest stabile mobil på markede, og den kan alt.
Eneste jeg mangler til den er en netbank funktion. Men mon ikke det kommer
nov 2008
Det kan du have ret i, det med netbank... Men alligevel er det ikke noget ud tænker over, når den kan alt det andet... Og men ikke det kommer med tiden^^
- Jeg bliver overrrasket hver dag over de ting den kan. Alle de apps, som bare udvider verden... Nogle gange tænker man: Kan det virkelig være rigtigt? - Men det er det.
- Det er også en grund til at mange TDC-medarbejdere vælger at købe sig en iPhone for EGNE penge, istedet for at få den nyeste Sony Ericsson eller Nokia GRATIS af deres arbejde (TDC)... Det siger alt!
nov 2008
Så skift til en iPhone, så bliver du overrasket over hvor meget "vand" din c 902 er i forhold til
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 39 Svar: 107
jun 2008
feb 2007
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 240
Ja hvorfor kun snakke..
Spar pengene på mac d og så spar op til Iphone. Så vil du med det samme forstå hvorfor.
nov 2008
Netop! - Min far arbejder også for TDC og hans medarbejder går også alle rundt med iPhone + ham selv, selvom man selv skal betale for dem!
- Han gav også mig og mindre brødre en hver, fordi han selv blev så "forelsket" i den at han tænkte at sådan en måtte vi ikke gå glip af *GG*
Der laves SÅ mange ting til iPhone, at man ikke kan blive i tvivl om at den er uundværlig!
nov 2008
So true... So true - Jeg sidder forøvrigt lige nu og skriver over min iPhone, hvilket jeg aldrig ville gøre, hvis det var en anden mobil jeg havde, da deres måde at være på internettet på ikke er brugervenlig nok efter min mening...
feb 2007
nov 2008
Netop!
dec 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 183
Jeg bruger min iPhone hver dag. I forbindelse med mit firma og privat.
Jeg er selvstændig og er meget glad for min iPhone i hverdagen.
Man har jo alt lige ved hånden!
Email, Internet, Fjernskrivebord til kontorcomputeren osv.
Så jeg ville nødigt undvære den. Og nej, jeg vil ikke lige frem kalde det et symbol for mig, mere et godt arbejds redskab!
feb 2007
nov 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 2.428
Men nu er den altså forældet. Forløbligt kommer der kun en ny opdatering og en updateret version i sommer. Imens spytter store mobil producenter ud med en masser Andriod tlf med nyeste teknologi. Og allerede nu indhaler Andriod hurtigt på market.
Bare se eksempel på Nexus one, HTC desire og HTC legend som meget snart på market
jun 2008
ja man sku tro du lige vidste jeg var på mac d og hente 2 cheese burgere i går:-) griner:-)
nej jeg har ingen planner om sådan en. mine 2 fætre havde deres med til guldbryllup for 1 månede sidden. og det var første gang jeg så en iphone. synes den så smart ud osv. men ik mere end det.
kan man gå på messenger på den?
jun 2008
nov 2008
Det er samme størrelse som normalt.. Så man bliver nødt til at zoome osv.
nov 2008
Ja, du kan godt gå på messenger på den og 100000 andre ting! ^^
- Jeg ville anbefale 3GS 32 GB - Den er jeg ihverfald glad for...
jun 2008
mange tak:-)
hvor stort kameraer er der i sådan en?
og kan man lave teksten om som i word. altså vælge forskellige skrifttyper?
nov 2008
Der er 3,2 mega pixels med autofocus, hvilket jeg synes virker glimrende. Den tager nogle flotte billeder i forhold til det er 3,2 mp og så er der altså ikke den store forskel på 3,2 og 12 mp. når det gælder telefoner...
Om man kan lave teksten om, ved jeg ikke, men det skulle ikke undre mig at der var en app der gjorde det - Den kan jo alt xD
jun 2008
men tak for hjælpen vil prøve at kigge lidt på de iphone.det lyder som fremtiden
feb 2007
jun 2008
nogen som har link???
nov 2008
feb 2007
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 112 Svar: 1.241
Men der er ik andet at sige end: Prøv den og du vil finde ud af det.. Der er INGEN grænser for hvad du kan med den.. ( Inde for rimelighedens grænser naturligvis)
Var også imod den i starten men mere pga størrelsen osv men så fik jeg en. Og er helt sikkert den førende telefon og ja er bare fremtiden.. Intet kommer i nærheden, uden diskution.. 199%
iphone??????????hvorfor?????????