Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger tatovør i esbjerg
  • #1   23. mar 2010

• los a
    los a Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 98
    #2   23. mar 2010 Det er nok ikke kige tattoovøren du skal sparer på, vælg en ordenlig én, og betal prisen. Hanne i Storegade kan anbefales

• los a
    los a Tilmeldt:
    apr 2008

#3   23. mar 2010 Hvorfor så ikke Hanne´s, Ditte ?
    Jeg har selv fået lavet 4 hos hende, virkelig fint !

• - LINDING -
    - LINDING - Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Svar: 3
    #4   23. mar 2010 Christian i strandbygade kan andbefales... er blevet tusset af ham, også i fri hånd.... Han er sku dygtig... Det er ham der lagde oppe i Norgesgade før smiley

• - LINDING -
    - LINDING - Tilmeldt:
    jul 2008

#5   23. mar 2010 Jaaah synes helt sikkert han kan andbefales... fik lavet min første ved Hanne... (os min sidste hehe) og den rettede han så lidt op på og byggede videre på, og så lavet en anden ned af armen... Og så han en rigtig fin fyr at snakke med og kan komme med idér og forslag...

• - LINDING -
    - LINDING - Tilmeldt:
    jul 2008

#6   23. mar 2010 .... Men har os set det Jesper Bloch har lavet, og han måtte os godt tusse mig :o)

• los a
    los a Tilmeldt:
    apr 2008

#7   24. mar 2010 Ditte : Klap nu lige Farmor, fordi at du kender en der kender en, som har set noget skævt pis, er jo ikke ens betydning med at Hanne´s arbejde bare er noget lort. Jeg burde se om jeg kunne finde det billede jeg har af min ryg som Hanne har lavet, det er sgu til UG, det eneste dårlige jeg har hørt er at priserne er høje....men hun er jo til dels udlært ved Dickman, og han er jo ikke just den værste, eller hvad ?

• #8   24. mar 2010 jeg giver os Ditte ret Hanne SKAL aldrig lave noget på mig hverken piercinger eller tatoo..... Piercinger det er Janne der skal lave dem på mig og ikke andre.. Hanne laver rigtig mange fejl

• los a
    los a Tilmeldt:
    apr 2008

#9   24. mar 2010 Hvor der er mennesker er der meninger....Heldigvis er vi forskellige

• #10   24. mar 2010 prinsessen .

alle kravene er op fyldt

Ved så Hanne kan finde på at ryge en joint inden hun piercer

Kommentér på:
Søger tatovør i esbjerg

Annonce