{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Folk er for underlig ! {{forumTopicSubject}}

http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=474362

SNYDE PROFIL.. Skrev en her og nu pris. Få en privat besked hvor der står 3000kr, skriver så tilbage jeg gerne vil hente den i dag, da jeg osse bor i Aalborg.. Kan se profilen har læst mit brev, så jeg vil skrive til profilen igen om vi skulle finde ud af noget da jeg ikke fik noget svar. Så har profilen sat mig på filter. Så vil bare lige advare jeg om i ikke skal handle med denne profil smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk er for underlig !
  • #1   1. apr 2010 Men det er den samme snyde profil, som er bleven slettet her inde flere 100 gange. Personen svare kun folk i privat beskeder og man må ikke hente tingene. Og det er så nemt at se, der sidder en dum lille udlænding bag profilen..

• #2   1. apr 2010 Prøv og skriv på "hendes" ting. I får svar i pb og hvis i skriver i gerne vil hente det og om "hendes" adresse bliver i sat på filter

• #3   1. apr 2010 det er sku ikke sikkert det er en udlænding der står bag den profil der er også en hel del danskere der snyder så der er ingengrund til at beskylde folk skriv til en ha i stedet og få dem til at kigge på det

• #4   1. apr 2010 Jeg er endelig osse ligeglad om det er en tysker, dansker eller perle. Sådan et lille fjols skal have så mange tæsk og smides i havnen. At man kan finde på at snyde andre personer er for lavt. Og det mest sjove er baboom er pisse ligeglad. Denne profil har snydt rigtig mange bruger her inde og kan åbenbart blive ved og ved. De sletter måske profilen om nogen dage, og i mellem tiden har personen snyde nogen. Så når profilen er slettet opretter de bare en ny, også kører det hele forfra igen.

• #5   1. apr 2010 vil så mene af hvis man ikke stoler på folk så er det bare og handle face 2 face og ikke andet gør man ikke det ved man jo hvad risikoen er der er så mange der snyder online over alt også på alle andre køb og salg sider og i og med personen ikke svare dig når du vil mødes og handle så viser det at der ikke er helt ren mel i posen men du skal da bare være glad for at du ikke havde sat nogle penge ind på en konto du nåede jo og rede dig selv for at blive snyd men tror der bliver oprettet flere 100 snydeprofiler og hjælpe adminsne har vist nok at se til men du kan da skrive til en af dem med profilens navn og forklare dem situationen og så må de jo kigge på det

• #6   1. apr 2010 Men selv om det er nemt at snyde folk på nettet, er det stadig ulovligt og det skal stoppes. Det er nemt og gå ind i en bank og røve den, men derfor er det stadig ulovligt. Det jeg vil frem med, er baboom er lige glad med snyde profiler her inde. Hvis man skriver til en admin med en profil snyder, får man altid den besked tilbage hvor de skriver "Det kigger vi lige på" og alligevel sker der ikke noget, selv om man er 100% sikker på profilen snyder folk. Der er bare desværre så mange unge folk her inde, som hopper i med begge ben gang på gang.. Og de gør ikke noget ulovligt med at overfører penge til en konto. Det er personen som ikke sendere den vare de har betalt for, som gør noget ulovligt. Og baboom kan godt få stoppet mange af dem hvis de gider. Feks. have et CPR system over alle brugerne. At ens CPR nummer skal godkendes før ens profil kan blive oprettet. Jeg ved dba og guloggratis kan ip banned folk og har lange lister og personer som snyder, plus de kan osse finde på at politi anmelde folk. Sådan noget har baboom.dk ikke og de kunne aldrig finde på det.

• #7   1. apr 2010 http://www.trustpilot.dk/review/www.baboom.dk

Se hvilken anmeldelser baboom.dk har fået inde på trustpilot.. Det siger jo osse lidt om marked og baboom

• #8   1. apr 2010 er godt klar over det er ulovligt holder også på det skal stoppes men som du selv siger skal de jo have et bevis på at folk snyder og i princippet kan de jo ikke se den bruger du siger snyder bare fordi brugeren har sat dig på filterliste det er jo ikke et rigtig bevis man er jo nød til at tage personen i det men ja giver dig ret i der er mange der snyder og ja der er mange her inde og det er der også alle andre steder også på dba guloggratis og ebay og alle andre sider den eneste måde man kan være sikker på er som du ville gøre og møde og lave handlen for så kan personen ikke rigtig snyde men ja det er nemt og oprette en profil her på baboom og derfor er det også nemt at oprette en snyde profil

• #9   1. apr 2010 når man endelig skal hustle, skal man gøre det godt og med stil, så ingen fatter mistanke, før det er for sent! Det der, det er bare wack.

• #10   2. apr 2010 hva er det her ?

Kommentér på:
Folk er for underlig !

Annonce