{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godt digital cam til ok pris
  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
    #1   16. apr 2010 Hvis du har små 2000 så kig efter et Sony wx1, klart det bedste kamera på market i den klasse pga den har en super go chip, den samme som de bruger i deres spejlrefleks kamera! Har det selv og er fuld ud tilfreds!

    Ellers kig på nogle af ixus, 120 130 eller noget i den stil..


  • #2   16. apr 2010 jamen beløbet kommer sig ikk så nøje så om det 2000 eller 2500 kr er ikk så slemt smiley

  • #3   16. apr 2010 Du bliver nødt til at specificere hvilket behov du har med hensyn til digital kamera.

    en ok pris er så meget sagt. fx så er click's pris på 2699 for et sony alpha 230 ganske udemærket, men her snakker vi så om et spejlrefleks som fylder meget i forhold til et kompakt kamera.


  • #4   16. apr 2010 jamen det skal bruges til div. scooter træfs og hobby kamara og sådan

  • #5   16. apr 2010 skal det være kompakt og være i lommen eller skal du lege amatørfotograf?

    til det kompakte så er der et eller andet sted Føtex, Bilka eller Elgiganten et Sony W320 på bud til 1299 med vidvinkel objektiv og 5 gange zoom mener jeg det er.

    Jeg synes at det er ganske godt til prisen (har lidt erfaring med lillebroren W270)


  • #6   16. apr 2010 Okay har altid gerne ville have et spejlrefleks men ved ikk hvad jeg skulle bruge det til smiley

Kommentér på:
godt digital cam til ok pris

Annonce