Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man kalde sig ven ??
  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 324 Svar: 619
    #1   16. apr 2010 hahahahahaha.. NEJ

• #2   16. apr 2010 hehe lyder som ham der "bad boy" han er da helt uden for rækkevide af noget som helst der ligner fornuft

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 324 Svar: 619
    #3   16. apr 2010 Nej, det er jo alle os andre herinde der er helt væk og barnlige ;o)

• #4   16. apr 2010 bad boy skal bare være glad for at det ikke var min forlovede for så kunne han stadig rende rundt og lede efter hans tænder efter de var blevet banket ud af munden på ham

• #5   16. apr 2010 kan man ikke give udstemme for det ??

• #6   16. apr 2010 jeg er sgu enig med hans her... det er en joke... og i falder i med begge ben...

men det er satme en god joke... smiley

• #7   16. apr 2010 det jo ikke en svær joke at lave ??

alle ved folk går amok over sådan noget så det kunne en vær jo lave

• #8   16. apr 2010 men så klap dig selv på skulderen

• #9   16. apr 2010 Men helt ærligt.. Der findes jo faktisk nogen der er sådan nogle svin. Og man hører fanme mange ting på baboom.. !

• #10   16. apr 2010 Og det styrker jo så bare endnu engang det faktum at man ikke kan tage baboom seriøst på nogen punkter.. Det er en skam..

• #11   16. apr 2010 ja det er en skam der er så mange som ødelægger det ved dumme forumes og for den sags syld dårlgie indlæg

• #12   16. apr 2010 hvor er den tråd

• Mikkel N
    Mikkel N Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 17
    #13   16. apr 2010 hans H: Du ser altså intet problem i, at den smule troværdighed der er tilbage i trådene herinde bliver smidt væk - Til sidst vil det jo ikke være andet, da folk ikke vil risikere at blive til grin, fordi de tror at også deres indlæg er "for sjov"! - Så du må meget have mig undskyldt, men ikke alt er sjov og ballade og der er i aller højeste grad et problem i det han foretager sig, hvad end du vender det på den ene eller andet måde.

Personligt kan jeg være lidt ligeglad, oprettede en profil herinde for at sælge en computer, den er nu væk og jeg blev blto opmærksom på tråden "Bad boy" havde lavet, via bilgalleri - Men det ændrer ikke på det faktum at manden burde sparkes ud!
    Iøvrigt er det ikke svært at forarge folk og det er jo det han gør, skulle det være en joke, så er det på ingen måde en intelligent en af slagsen - Da han blot sviner kvinder til, over en karm og for så vidt 99% af alle danske mænd.....Hvad er der lige IKKE at blive forarget over..!?

• #14   16. apr 2010 hans H er super klog tilsyneladende... smiley han ved alt..

• #15   16. apr 2010 Syntes han er en idiot :S

Alle kan jo spørge om det er iorden og knepper sin mor, eller hænge andre ud.
    Tror nu ikke der er nogen som rent faktisk tror at sådan en idiot overhovedet har nogen venner?! (personligt tror jeg bare det er en snotunge med for meget fritid), og bare fordi folk debaterer er det ikke ens betydende at de tror ham, eller tager det han siger seriøst.
    Men derfor kan man jo godt komme med sin mening omkring det han skiver, uden at tro ham.

Manden er en low life taber med for meget fritid, og tror desværre vi kommer til og skulle høre på ham, ligeså lang tid som vi skulle høre på Gokke !!!

• #16   16. apr 2010 Hans H det da fuldstændig ligegyldigt om han gør det for sjovt eller i ramme alvor... manden er tilsyneladende mentalt forstyrret på en så slem måde at han er uden for rækkevidde.... det er min uforbeholdne mening om den knægt der fyrer sådanne ting af....

Kommentér på:
kan man kalde sig ven ??

Annonce