Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af ny vandkølet computer?
  • #1   19. apr 2010 det er bedst at samle selv, men ordenligt vandkøling koster en del penge, det skal i bare være klar over

• #2   19. apr 2010 Min computer er vandkølet og det virker bare. har dog haft den i ca. 3-4 år nu, og det spiller bare. har dog lige skiftet vandpumpe på min computer smiley da den stod af.

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #3   19. apr 2010 Vandkøling - Coolerkit.dk og vcore.dk. Der findes både komplette systemer, og systemer du selv samler.

Hardware - SHG, Komplett osv.

Ville også anbefale at samle det hele selv. Så får du kun det bedste, hvis pengene selvfølgelig er til det.

• Kl P
    Kl P Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #4   24. apr 2013 hej med jer er der nogle af jer der kan svar på hvad ulempen er ved en vand af kølet pc nu har jeg læst at der var en der måtte skifte en pumpe men det er så også det jeg har kunne læse mig frem til eller har jeg kun hørt godt om dette hos fona kan du eller mand gå ind og bygge sin egen pc og som skrevet er den koster en del penge men der inde kan mand efter eget ønske selv bygge den men så kommer vi når alt er med inc blue rate dvd og wiondows og 2000 gb hdd og 125 gb i grafik oppe god små 18 20 af de store og det er eget valg hvor meget mand vil putte på af ekstre udstyre udover vand køling og vilken dvd osv en alm vand køling koster lige over tre tusinde kroner og til godt til elve tusinde kroner

mvh
    k l petersen

Kommentér på:
køb af ny vandkølet computer?

Annonce