Markeds annoncer - Tilsvining ? Markeds annoncer - Tilsvining ?
Jesus da !
Jeg havde lavet en kommentar i en annonce jeg har herinde om at folk venligst bedes lade være med at byde på ting de ikke har pengene til. Dette er vel og mærket til en annonce med 3 ting i. En af tingene er allerede halvt solgt, personen mener så at det er dem jeg hentyder til (På trods af tidligere aftale) og derfor skal jeg svines til og blokeres.
Valgte derfor at smide en "lettere venlig" kommentar tilbage.
Kunne man ikke lave et slags bud system som på qxl og ebay ? At de bud folk afgiver hæfter man sig til, og at man skal være et x antal år for at kunne afgive et bud (PB systemet er opfundet og det kan jo derfor omgås for de unge der rent faktisk byder seriøst)
Også evt. et kommentar system hvor opretter eller moderator skal godkende beskeden før den bliver vist ? Er da utrolig træls at have stående i en annonce noget ala : Du er en snyder bla bla bla (Dette er ikke sket for mig, men har set det i flere annoncer)
Jesus man ! Folk burde virkelig gro sig en hjerne !
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 151 Svar: 1.061
mar 2010
Følger: 19 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 50 Svar: 1.521
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 14 Svar: 106
det er sgu da kun en mindre børne have de fleste er sgu mega useriøse her inde og den der vil være seriøse blir taget for groft ved røven syntes det er latterligt
mar 2010
Derfor jeg os først sender når jeg har pengene i hånden
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 14 Svar: 106
jaa det forstår jeg sgu godt du kun vil altså så er chancen for at blive taget ved røven lidt mindre helt sikkert
mar 2010
Men fremover hedder det pengene på min konto, jeg sender eller face to face. Self. får folk min adresse mit nr osv.
Nogle ting sender jeg ikke engang, har blærbaren til bytte og der er det squ kun face to face salg
feb 2008
mar 2010
feb 2008
Markeds annoncer - Tilsvining ?