477 visninger
|
Oprettet:
HTC Desire {{forumTopicSubject}}
Har nu fået købt en Desire... men når jeg henter programmer kommer der sådan et flueben oppe i venstre hjørne for hvert program jeg henter... hvordan fjerner jeg dem?
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 72 Svar: 702
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 72 Svar: 702
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 357
plus jeg sys legend har at meget federe udseende
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 160
Kan varmt anbefales!
mar 2007
sjovt desire er laggy når du bruger multitouch af og til osv, det er småting, men jeg sys det er irriterende.. eftersom processoren er næsten dobbelt så hurtig som legends skuffer den ekstremt!!
desuden ligner den jo ikke ligefrem noget der er særlig spændende.. eneste plus er den kanon flotte skærm, med amoled display som på legend, bare større og højere opløsning..
der er jo en grund til legend har fået 6 af 6 stjerner på mobil siden og desire ikke her
mar 2007
men det er meget op til den enkelte.. sys bare personligt legend er meget mere lækkert i finish og design, og skuffende er den faktisk hurtigere end desire i 3d og 2d som i kan se i testen med de to på linket
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 160
Det som Legend kører sit flow bedre har jo den eneste forklaring at skærmopløsningen er 2,5 gang lavere end på Desire!
Det eneste Desire "taber" sin sidste stjerne på er, at den ligner for meget Legend i opsætning osv. Men det er der jo intet at sige til eftersom de to telefoner kører med samme software version. Og heldigvis for det!
Men hvis du kigger lidt videre på Mobilsen.dk kan du også læse at trods Legend fik de gyldne 6 stjerner, imod Desire´s 5, ville anmelderen selv til enhver tid vælge Desire
Uanset hvilket valg man lander på: De er begge overdrevet geniale! Og man fortryder næppe sit køb!
mar 2007
HTC Desire