{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HTC Desire
  • #3   21. apr 2010 Nice takker smiley Nu fik jeg den igår så har kun lige fået rodet med den et par timer men den er sku nice helt sikkert.. smiley Så den er helt klart værd at købe synes jeg.. .

• #5   21. apr 2010 Kunne sku heller ikke vente.. smiley Selvom skærmen er større er den slankere end iphone.. : )

• #6   21. apr 2010 jeg har haft både desire og legend, jeg blev skuffet over hvor langsom desire var, selvom den burde være langt hurtigere end legend er den det slet ikke..

plus jeg sys legend har at meget federe udseende smiley

• #7   21. apr 2010 Baboom Ged: Har selv Desire og har testen den igennem med alt hvad der var... den halter ingen steder! Desuden viser følgende sammenligninger imellem Legend og Desire at Desire generelt er hurtigere til alle programmer!

Kan varmt anbefales!

• #8   22. apr 2010 Julie & Morten R. H

sjovt desire er laggy når du bruger multitouch af og til osv, det er småting, men jeg sys det er irriterende.. eftersom processoren er næsten dobbelt så hurtig som legends skuffer den ekstremt!!

desuden ligner den jo ikke ligefrem noget der er særlig spændende.. eneste plus er den kanon flotte skærm, med amoled display som på legend, bare større og højere opløsning..

der er jo en grund til legend har fået 6 af 6 stjerner på mobil siden og desire ikke her

• #9   22. apr 2010 http://www.mobilsiden.dk/?aId=11323

men det er meget op til den enkelte.. sys bare personligt legend er meget mere lækkert i finish og design, og skuffende er den faktisk hurtigere end desire i 3d og 2d som i kan se i testen med de to på linket

• #10   22. apr 2010 Baboom´s ged: Du bliver ved med at påstå at Legend er "hurtigere... Det er den IKKE! Den har en anelse bedre flow når du bladre imellem fanerne, men ikke når du bruger programmer, der bliver Legend slået til hver en tid.
    Det som Legend kører sit flow bedre har jo den eneste forklaring at skærmopløsningen er 2,5 gang lavere end på Desire!

Det eneste Desire "taber" sin sidste stjerne på er, at den ligner for meget Legend i opsætning osv. Men det er der jo intet at sige til eftersom de to telefoner kører med samme software version. Og heldigvis for det!

Men hvis du kigger lidt videre på Mobilsen.dk kan du også læse at trods Legend fik de gyldne 6 stjerner, imod Desire´s 5, ville anmelderen selv til enhver tid vælge Desire smiley

Uanset hvilket valg man lander på: De er begge overdrevet geniale! Og man fortryder næppe sit køb!

• #11   25. apr 2010 jeg fortrød købet af desire og er glad for købet af legend

Kommentér på:
HTC Desire

Annonce