Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mikkel kessler?
  • #1   21. apr 2010 Der bliver oprettet flere af de emner der HVER dag.. Betal for at se kampen, hvis det er så vigtigt!

• #2   21. apr 2010 ›Unknown‹ ™ lær dog spørgsmålet! og svar... hvis du ikke gider så lad bare vær med at skrive.. så nemt er det..

Betal for at se kampen, hvis det er så vigtigt! så går i pointen jo lige som af spørgsmålet..!!

• #3   21. apr 2010 svar på spørgsmålet hvis i kan eller lad vær med at svare.. så der ingen problem

• #4   21. apr 2010 ka tror jeg da osse det er...! men hvem er ikke ude på at spare penge..!

Rige folk har mange glæder..!

• #5   21. apr 2010 <b>stav.dk</b>
    Man fatter jo absolut intet af hvad du skriver?!
    Tror du at det er for sjov at det koster penge at se kampen, eftersom det er en top kamp?!
    Hvorfor bruger folk ikke sin sunde fornuft, hvis der da ellers var noget tilbage fra alle de svampe!!

• #6   21. apr 2010 Unknown‹ ™
    Nu kan jeg høre at du er meget klog på det emne .Men kan du så ikke fortælle mig hvorfor det ikke skal koste for at se top fodbold .Ja jeg spørger bare .Hver sin intraresse

• #7   21. apr 2010 John - Jamen kan kun give dig ret. Men jeg kan altså ikke lave om på det! Det burde være ens for alle sportsgrene, da som du siger, folk har forskellige interesser..
    Men det ændre stadig ikke på at han/hun skal betale hvis man vil se kampen.

• #8   21. apr 2010 Ellers ka man vel altid være heldig og kende nogen andre der os vil se den så ka man splejse så det ik helt galt igen smiley og dog også sjovere ... det er det som jeg gør med dem jeg skal se den med

• #9   21. apr 2010 Unknown‹ ™ Hvis vi ikke selv stopper betalingskanaler kommer der bare flere der vil have ekstra penge .Kunne folk bare lade hver med at betale, dør de .For vi betaler sku nok for at se tv

• morten f
    morten f Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 17
    #10   21. apr 2010 bliver kampen ikke vist i fjernsynet på lørdag..??

• #11   21. apr 2010 ›Unknown‹ ™hallo din fucking bums.. sidste kamp ham boksede kunne man se det live på nettet..

du fatter åbenbart ikke hvad du snakker om...??

Find dig dog en hobby, i stedet for at prøve og svare på noget du ikke kan..

Kommentér på:
mikkel kessler?

Annonce