{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mops hund ?
  • #1   26. apr 2010 prøv på hundegalleri, der er så mange kloge og hjælpsomme mennesker .

• #2   26. apr 2010 Jeg synes ikke det er en særlig optimal race. Den har rigtig mange problemer med at trække vejret. Min kærestes søster er dyrlæge og hun siger det er en af de racer der er mest besvær med ang. dens helbred.

• d n
    d n Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 101
    #3   26. apr 2010 endnu et godt eksempel på at der skal indføres en form for hundekørekort/tilladelse..
    det er sgu alt alt for let at bare købe en hund..

prøv for helvede i det mindste at læs lidt om den race du gerne vil have, istedet for at spørge på et forum hvor 99,9% af brugerne ikke har en skid forstand på hunde...

• #5   26. apr 2010 d n , du kan læse og læse men nogen gange er PERSONLIGE erfaringer altså bedre end hvad en eller anden har skrevet på nettet.
    Derfor er der ingen grund til at spørge folk her. Man kan jo sortere i svarene.

• #7   26. apr 2010 Kan da love for at jeg kan læse mig frem til, at I ikke ved en dyt om mops. "Langsomme til at lukke øjnene i krat osv" Og det er faktisk meget forskellig omkring det med helbred hos en mops. Man kan selvfølgelig være uheldig. Øjnene skal bare tørres engang imellem inden tårerne løber ned i rynken over næsen, så der ikke dannes fugt m.m.

• #8   28. apr 2010 Også iorden Miss smiley

Men det er en dejlig hund smiley

Kommentér på:
Mops hund ?

Annonce