1.125 visninger
|
Oprettet:
Bryster {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Ja jeg ville høre ad, inden at jeg får lavet silicone bryster, om der er andre måder at få større bryster på?
Jeg vejer godt og vel 60 kilo og er 165 centimeter høj, så vægt det skal jeg ikke tage på i, hvilket ellers kunne løse mit problem.
Men jeg er ked af mine bryster, jeg har en god håndfuld, en lille b skål.
Har I nogle gode råd?
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 102 Svar: 600
Ja det er rigtigt. Men min er en lille b-skål. Altså en god håndfuld, som min kæreste siger.
Jeg har altid fået at vide, at jeg har en god krop, og derfor vil jeg ikke tage på i vægt, og blive lettere buttet. Men mine bryster, dem har jeg altid været ked af /:
nov 2007
Ja det ved jeg /: Men jeg er så ked af mine bryster, at jeg ikk' synes om at vise dem frem for min kæreste. Han er dog godt tilfreds med dem, men jeg selv, jeg er ked af dem. De har en flot figur, er lige store osv., men jeg synes nu, at de er lidt små, øv.
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.404
nov 2007
Jeg har snakket med min læge. Og lægerne må ikke give hormoner uden, at der er en grund til det, altså indenfor sundhed osv. Så den vej kan jeg ikk' ta'.
nov 2007
Jeg er ikke kun 18 år, men 21 år - det er en fejl. Det har været et problem for mig længe, og derfor er jeg virkelig begynde at tænke på, om jeg nu skal ligge mig under kniven.
Det vil 100 % være for min egen skyld, at jeg får dem lavet, da det er mig, der ikke har det godt med dem.
Jeg har skam taget en snak med lægen, men der er intet at gøre. De kan ikke give mig flere hormoner udenvidere, der skal være en grund til det sunhedsmæssigt, desværre.
Men mange tak for hjælpen da.
nov 2007
Det er jeg da glad for at høre. Jeg synes bare ikke selv, at det er nær så frækt, som med en flot stor C-skål fx, hvilket jeg gerne ville have lavet, hvis det var (:
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.404
nov 2007
Ja det er rigtigt, jeg vil helst ikke ligge billeder op, og slet ikke når jeg opretter indlæg som dette, sorry.
Men jeg synes bare, at det ville passe bedre til mig, da jeg har en såkaldt pariserrøv, en god struttende en, som den bliver omtalt som. Og jeg synes, at det ser dumt ud, at jeg har former bag på, lidt på hofterne, men intet foran /:
nov 2007
Det er netop grunden til, at jeg søgte andre former for at opnå større bryster.
nov 2007
Det har jeg hørt om ja, men de skulle hurtigt blive grimme, desværre.
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 16 Svar: 227
men vælg saltvand over silikone...
nov 2007
Er det sandt? Men hvis det valget stod mellem en med en lille b-skål og en med en flot stor c-skål, så var hende med c-skålen jo blevet valgt.
Jeg føler mig bare ikke lækker, hvilket går mig meget på. Jeg bliver nedtrygt og ked af det, når jeg tænker, at jeg skal i byen, også der kommer en ind med kæmpe jader, så er min selvtilld ligesom forsvundet, suk.
nov 2007
Jo tak da (:
Men jeg giver dig fuldt ud ret.
nov 2007
Okay (:
nov 2007
Aaarh det er bare noget, du siger.
nov 2007
Jamen så mange tak, da jeg vil tage dine ord i betragtning (:
jan 2009
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 5
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 60 Svar: 247
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 274
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 51
Og jeg havde endda kun en a nu har jeg så fået en lille b da jeg er gravid.
Men helt seriøst for mig så har ejg det lidt sådan det jeg ikk mine bryster hvis det bliver silikone det er bare noget falsk noget. er det samme som hvis jeg proppede en masse papir i bh'en det er også falsk..
Jeg sys du skulle beholde dig som du er mange fyre ved jeg ikk bryder sig om plastik patter og det er simpeltehn så let og se de er plastisk og sys jeg gør det mere latterligt..
Men er din krop og dine beslutninger men ville tænke mig godt og længe om det før du gør det
jun 2008
Følger: 1 Emner: 121 Svar: 335
Sådan er det helt sikkert for mit vedkommende
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 73 Emner: 169 Svar: 1.567
det ikke jeres bryster men hendes, og syntes i skal blande jer hvis i har noget godt at sige til det og bakker hende op om det istedet for jeres negative kommentare!
Desuden drenge, hun har en kæreste som nok godt ville kunne lide det selvom han siger de er fine.
Jeg syntes du skal gøre det, Tina
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.585
Sikke en gang ævl at lukke ud, når nu de fleste synes det er en dum beslutning (inklusiv mig selv) ville det da være godt hvis hun indså at mange faktisk er lidt ligeglade med om det er en b eller c skål og langt hellere foretrækker naturlige bryster, fårhåbentlig ville ombestemme sig om ikke at fylde sig med 2 silikone klumper.
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 73 Emner: 169 Svar: 1.567
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 51
jul 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 135
Det sidstnævnte er da sikkert flottere at se på, men synes godt nok at plastikpatter er kedelige at røre ved.
Tror egentlig der er mange fyre der har det sådan. De er sikkert flotte nok at se på, men når man først får fat i dem, så ville man ønske de var ægte i stedet. Mange af de drenge jeg kender har det sådan i hvert fald.
Men i sidste ende er det jo dit valg, men det er godt nok noget jeg håber bliver en SIDSTE UDVEJ for dig.
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 368
din kæreste skal sgu da ikke fortælle dig det er en håndfuld?!?!?!
er han helt bobbet af man ....
han skal da bare støtte dig, som du er, jesus christus.
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 271
sep 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 18
Og intet er bedre at rører ved end et par silicone bryster. men vent til du bliver ældrer...!!
Bryster