1.179 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 72 Svar

Hende Emilie Hende Emilie

Hvad fanden er der sket med en eller anden Emilie ?

Alle snakker om en eller anden som skull være død. men hvorfor er det så synd for hende ?

De opretter grupper nu om FCK og Sønderjydske skal holde 1min stilhed før en kamp og meget mere.. slap af.. så vigtig kan hun kraftedme heller ikke være da!!!!!!!!

Så er der en eller anden der lige vil sætte mig ind i tingene ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hende Emilie
  • #1   8. maj 2010 Hun er blevet slået ihjel af sin far, samt han også har nakket hendes søster og mor..

Jeg var ude ved hendes hus igår aftes, sammen med 100-150 andre unge mennesker.. så det er muligvis dem, som synes hun er noget specielt..

• #2   8. maj 2010 Ja det er da virkelig forfærdeligt så 1 minuts stilhed for hende er vel på sin plads...

• #3   8. maj 2010 Så muligvis er hun ikke mere speciel end alle andre teenage piger, men for os som vidste hvem hun var, og kendte hende, kunne det godt betyde lidt..

Så hvis du ikke synes om at folk vil minde hende, det bedste de kan, så lad som ingenting? så meget kan det da umuligt genere dig?

• #4   8. maj 2010 øhh ????

• #5   8. maj 2010 og lam udtagelse at komme med XTC

• #6   8. maj 2010 wtf ? hvorfor skal der så ikke holdes 1 minuts stilhed for alle andre som dør/bliver dræbt ?

sådan noget fis..

• #7   8. maj 2010 Lange Lajz !

Det er hendes venner/veninder og familie, som vil forsøge at få 1 minuts stilhed, fordi hun var stor FCK fan..

Du kan sq da bare tænde dit fjernsyn 1 minut senere, hvis det er så stort et problem..

• #8   8. maj 2010 Lange Lajz ! : TAK!!!

!min stilhed er FINT.. og for folk der kendte hende, fair nok.. men STOP der.. Parken, fodboldkampe osv osv osv op i røven med det.. ja det er sørgeligt, men SÅ sørgeligt er det sku heller ikke altså.. Folk er kommet videre efter Thimo sagen, og de stoppede fandme ikke parken og meget mere fordi han blev skudt.. så det er satme godt nok pustet voldsomt op..

Og med ALLE andre sager er jer som kender hende RØV ligeglade.. men fordi i kender personen er i dem i danmark der faktisk har det hårdest lige nu.. BLAAAAAAA..

Stop så med det..

• #9   8. maj 2010 Du er syg i hovedet!!!

Hvordan kan du tillade dig selv at sidde og være så pisse kold, der er nogen mennesker der har mistet en person der stod dem nær, det BURDE man have respekt for.. OG hvis dit problem er at de muligvis holder et minut stilhed så er du simpelthen for lav... Kunne forstå hvis det var flere måneder siden det var sket, men det er LIGE sket, så lad folk sørge på deres egen måde.....!

• #10   8. maj 2010 Der er overhovedet ingen som siger, at det er os som har det værst i dk?

Hendes bekendte vil mindes hende, og forsøge at give hende et minuts stilhed, sammen med hendes ynglings fodboldshold..

Jeg kendte ikke Thimo, men kender flere som kendte ham.. Men fordi at hans venner ikke ville gøre sådan noget for ham, så må det heller ikke ske for hende eller hvad?!

Prøv at se dig omkring, udenfor din egen lille bobbel, af en verden, og vis lidt medfølelse, for folk som synes hun fortjener det?

• #11   8. maj 2010 Hvorfor Holde 1-2 minutters stilhed for andre folk i verden? Soldater som er udsendt til forskellige steder, osv? De er sq da mennesker som os andre? Hvis de fortjener 1 minuts stilhed, så gør vi andre vel os?

• #12   8. maj 2010 Synes nu også det er noget underligt noget at stoppe en hel fodboldkamp fyldt med tiskuer pga. det .. Fair nok, men så burde man gøre det hver gang der skete sådan nogle drab i Danmark og ikke bare gøre undtagelser.

Jeg er ikke kold og følelsesløs overhovedet, føler med pigernes familie, venner og bekendte men derudover tænker jeg også på andre dræbtes familie osv, som ikke bare får stoppet en hel fodboldkamp for at få vist respekt for deres afdøde...

• #13   8. maj 2010 Katja : BULLSHIT !!! Jeg har sku mistet folk der var tæt på.. men vi stoppede kraftedme ikke hele DK pga det..!!!! personer nær hende kan holde 1min stilhed.. men det er fucking lamt i skallen og bede et fodboldhold om at være stille fordi hun holdte en smule med det.. hvad med soldater ? hvad med alle andre i DK ? skal de også ha stoppet de fodboldhold de kender når de dør ? måske er det JER der skal kigge ud fra jeres lille bobbel eller hvad i nu kalder det

• #14   8. maj 2010 Lyjje... ! : TAK!

• #15   8. maj 2010 Lykke*

• #16   8. maj 2010 Det er tragisk ja... men efter anden verdenskrig holdt man da heller ikke 1 minuts stilhed for hver en person der var død....

• #17   8. maj 2010 Jeg kan nu også vise min respekt, selvom jeg ikke holder 1 minuts stilhed.. Hvis jeg skulle gøre det for alle døde, skulle jeg jo holde kæft konstant

• #18   8. maj 2010 man kan jo godt vare sit sprog FuckingTripOnXTC ! så man ikke bare lyder som total kold skid.

som christian h og WRanG- Check annoncerne . siger er det selvfølgelig dybt tragisk, er forfærdeligt nogen forældre kan finde på sådan noget, men som der også bliver nævnt dør der mennesker hele tiden, så kan nu heller ikke se hvorfor hele verden(dk) skal holde 1 mins stilhed hver gang en enkelt mand dør.

når man holder 1 mins stilhed for en man holder af af det jo som regel kun de der kender vedkomne og ikke ligefrem noget der skal blæses op til alle skal være med.

kommer det som noget landsdækkende skal det som regel være noget lign. 5-10 døde i en krig... og det giver 1 mins stilhed... og ikke 1 min pr.næse.

er kun godt at mindes de døde, og også vigtigt at alle folk tænker over det, men man skal ikke gå og mindes alt det dårlige i verden hele tiden.

• #19   8. maj 2010 Jeg synes faktisk, det er sindssygt egoistisk, idet man vil holde 1 minuts stilhed for Emilie, og IKKE for hendes søster og mor.. HVIS der skal holdes 1 minuts stilhed, så gør man det sgu for alle ofrene, ikke kun for én ud af tre. Føj. Og da de to andre ikke har relation til klubben, som jeg har forstået det, så bør man ikke holde 1 minuts stilhed på stadion.

• *A J
    *A J Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 36
    #20   8. maj 2010 Babooms Toilet:

Fuldstændig enig!

• #21   8. maj 2010 Sjovt så mange der pludselig er enige.. så er jeg alligevel ikke helt galt på den.. jeg siger bare tingene på en hårdere måde.. sådan gør man i den kreds jeg er opvokset i..

• #22   8. maj 2010 FuckingTripOnXTC ! - Fuck du er hardcore man!! Hvordan bliver man ligeså sej som dig ? smiley

• #23   8. maj 2010 Daniel J : Det kan sådan en som dig ikke smiley

• #24   8. maj 2010 Dane M. Så sandt som det er sagt!

• #25   8. maj 2010 Dem der tuder, kan vel bare bytte plads med hende, hendes mor og hendes søster... Tror næppe de er glade for den måde, hvorpå deres liv sluttede!!!

• #26   8. maj 2010 Har i et billede af den kendis der?.

• #27   8. maj 2010 selvfølgelig er der ingen der synes det på nogen måde er godt. selvfølgelig går folks liv ikke ned pga.kampen starter 1 min senere...jeg gider ik engang se kampen...

men forstår godt spørgsmålet om det er relevant hvis vi hver gang der sker noget tragisk alle i hele dk holde 1 mins stilhed, vi havde også en motorcykelist der døde i ung alder her i byen sidste uge meget tragisk...især for vedkomne der kørte ham ned... og for 1-2 uger siden var det en familiemor med et lille barn i en bil... og gennem den sidste tid...rigtig mange voldtægter og flere blevet slået ihjæl.
    og ja det er super sørgeligt og tragisk hver gang, men kan stadig ikke se at hele dk skal holde 1 min for hver alle der dør, og ville nok være pænt ligeglad hvis jeg selv var død.

men som sagt fred være med det, er jo ikke som 1.sag...har intet imod pigen, men ja hvorfor er det så kun den ene pige og ik resten af familien?

• #28   8. maj 2010 mælkesnitte det er forståeligt folk søger trøst, så uventet som det kom, og er jo intet der på nogen måde kan gøre det godt igen...ligegyldig om han ryger i stolen eller om han får behandlingsdom hvilket nok er mest sandsynligt eftersom vi ikke har dødsstraf i dk. men han må godt nok have været langt ude. ellers slog det bare klik efter biluheldet hvor 1.datter døde.

men ja ville synes det skulle være for hele familien og ikke kun hende hvis det endelig var. men gør mig meget ondt med din veninde

• #29   8. maj 2010 Vi har livstids dom i DK.. og ja.. den er livstid og ikke 16år som folk taler om.. livstid bliver givet til folk der laver massemord.. og den sag her minder lidt om Lundin.. han har livstid også.. så derfor ender han nok ikke med en behandlingsdom.. spild af penge og prøve og behandle ham hvis han sidder i spjældet resten af livet..

• #30   8. maj 2010 FuckingTripOnXTC !
    Livstid er 16 år... Mens en dom uden tidsramme eller en behandlingsdom uden tidsramme er det, som i USA svare til livstid...

Iøvrigt så er det da mega egoistisk, at folk ik kan acceptere 1 minuts stilhed, ovenpå et 3 dobbelt mord...

• #31   8. maj 2010 FuckingTripOnXTC ! ja livstid er ikke ret meget...man kan faktisk få 2 gange livstid hvis man er rigtig heldig og så komme ud og få et liv bagefter... hvorimod man i usa... ikke kommer ud igen. men ja spild af penge...men det er komunerne også gode til smiley

• #32   8. maj 2010 Hey mennesker.. der er noget i misforstår.. Livstid i DK er fængsel på ubestemt tid.. så Bing, du er galt på den.. har lige haft 3 ugers kursus om den slags.. Palle Sørensen fik livstid, men kom ud efter 33år.. så de 16år har intet med livstid og gøre smiley

Der er, rundet lidt op, ca 20 i DK der har fået livstid.. Lundin er en af dem..

• #33   8. maj 2010 ahh oki var ellers sikker på jeg havde hørt det kun var 16 år og at det nemt kunne bliver til flere gange livstid..men rart at vide straffene er hårde end jeg troede. kunne dog stadig godt forestille mig han fik en behandlingsdom istedet for , men kan man jo kun gisne om. hvad var det for et kursus du var på?

• #34   8. maj 2010 FuckingTripOnXTC !
    Palle Sørensen er os det perfekte eksempel af tage frem... Den eneste i DKs historie, som har skudt 4 betjente... Så rigtig god sammenligningscase at bruge!!!

Livstid er 16 års fængsel, og det kan du selv tjekke op via andre sager!

• #35   9. maj 2010 J/L Jesus/Lucifer .

Diverse avisers forsider har haft billeder af dem alle 3

• #36   9. maj 2010 Bing : Lad nu vær og udtal dig om lige netop det her når du ikke ved noget om det.. Livstid er livstid, færdig slut.. Og hvis du ikke tror mig, så syntes jeg du skulle prøve og ringe lidt rundt.. jeg har lige siddet 3 uger på bænken for at lære om det, så mon ikke du burde høre efter ?

• #37   9. maj 2010 Christian H : Det ved jeg så ikke så meget om.. men +30år fik han ihvertfald.. og han blev dømt til livstid men benådet af dronningen efter 33år bag tremmer.. om han så har dummet sig en gang endnu og fået 10år mere aner jeg så ikke.. men det kan da være han var begyndt og holde af livet derinde smiley

• #38   9. maj 2010 Kenny B : Nu er det heller ikke det at hun er slået ihjel.. ja det er skide sørgeligt.. men come on.. stoppe parken bare fordi hun troede hun vidste lidt om FCK ? drop det.. det er sku for langt ude..

• #39   9. maj 2010 syntes det dybt tragisk..
    MEN, hvad med alle de andre, der bliver slået ihjel.?

• #40   9. maj 2010 EmDeEmAj . : Tak smiley Lige over smiley

• #41   9. maj 2010 FuckingTripOnXTC !

vil jeg sgu holde med dig i helt sikkert folk gør lidt for meget ud at det som du selv siger så er det meget sørgeligt men det er helt vildt latterligt

men nu er personen død så lad dem sgu da hvile i fred altså de gør lige så meget ud at det som med michael jackson altså det er total latterlig

• #42   9. maj 2010 Kenny B prøv lige at se på hvordan du selv skriver så hvem kalder du lige idiot??
    om så det var en jeg kendte kan jeg ikke se hvorfor det er noget der skal forlanges 1 mins tavshed for kun hende? ud af alle de folk der bliver slået ihjæl på mange mærkelige måder i dag, er jo lige synd for dem alle. ja det var forfærdeligt og ja total psykopatisk... men er en sag for de pårørende at holde sermonierne.

forstår udemærket hvad han mener...er hårdt skrevet, men forståeligt.
    er jo en principsag...ik fordi man har noget imod pigen men fordi det ik kan være rigtig der skal så mange til, så stort et problem, 1 mins.tavshed før en kamp kan skabe. som tidligere skrevet er der så mange andre der dør hele tiden...skal vi så holde 1 min hver gang nogen dør??

• #43   9. maj 2010 kenny b - din tumpe, prøv nu at fatte hvad vi skriver ! selvfølgelig kan vi overkomme 1 minut, men vi snakker om princippet ! hvad er det der har gjort at ligepræcis denne pige, skal have 1 minut i forhold til så mange andre ?!? det lyder da godt nok som om, det var en du kendte sådan som du skriver, tvivler på du har det sådan med alle menesker som bliver dræbt..

• #44   9. maj 2010 Christian H : Ja det var nok sådan noget lign.. så de 33 år var dømt og ca 10år var frivilligt smiley nederen at man gør det.. men okey.. 33år bag de hårde gardiner er nok heller ikke let og slippe ud fra.. det er ligefør man glemmer hvordan man cykler jo smiley smiley

• #45   9. maj 2010 Hvor går grænsen? Hvornår skal man ikke længere efterkomme ønsker fra den dødes familie. Min farmor var glødende AaB fan, men det fik da ikke mig til at kræve 1 minuts stilhed på Aalborg stadion. Hvorfor skulle alle på stadion, som kommer for at have en dejlig dag, ulejliges med dårlig/ubehagelig stemning "bare" fordi min farmor var død?
    Det er absolut tragisk at denne hændelse er sket, men er det ikke mere egoistisk at de pårørende skal påtvinge flere 1000 mennesker at dele deres mening og sorg?

• #46   9. maj 2010 kenny B- er glad for at høre du er yngre end mig når du skriver som du gør... ville godt nok være pinligt hvis du var ældre.

er fint du vil have respekt...men nej kan aldrig blive noget der skal på stadion...jo hvis det er en spiller der er død...

er sku da en fesen stemning at pifte op inden en fodboldkamp helt ærlig.

og ja er kun 1 min. og ja man kan bare tænde et min senere for tvet...eller ankomme til stadion 1 min senere...for så slipper man klart for det hele.
    men prøv nu at forstå hvad det er vi skriver, handler ikke om vi ikke har respekt for den lille pige, eller den måde hun døde på. det handler om at det er forskelsbehandling der siger spar 2.

som kasper siger hvor går grænsen så? og som jeg tidligere skrev,. skal vi holde 1 mins stilhed hver gang nogen dør?

du har ret til at have din holdning...men vi andre har sandelig også lov til at have vores. er ingen grund til at være nedladende og kalde folk noget som helst.

• #47   9. maj 2010 Der er ingen som forlanger af FCK, at de SKAL holde 1 minuts stilhed vel?

De har sendt en for spørgelse til dem, om det ville være muligt.. Lad vær at være så smålige menneske, uden sans for medfølelse.. Det er til at brække sig over..

• #48   9. maj 2010 Der er da absolut ingen forskelsbehandling?!

Kasper og hans familie, ku ha spurgt om de ville holde 1 minuts stilhed for hende, ligesom emilies venner og bekendte nu har gjort?!

• #49   9. maj 2010 De debattører som påpeger at 1 minuts stilhed i PARKEN måske ikke er verdens bedste måde at bearbejde sin sorg bliver kaldt smålige. Er det ikke ligeså småligt og egoistisk at bruge en familietragedie, som dette uden tvivl er, til at tvinge en ubehagelig stemning ind over 25.000 glade mennesker som kommer for at fejre et mesterskab?
    Og jeg ved godt at "så kan man bare lade være med at deltage i stilheden" men de fleste mennesker har dog almindelig pli og medmenneskelighed til at respektere det der er sket, og for mit eget vedkommende vil det uden tvivl sætte ubehagelige tanker igang, det er jo ikke det man har lyst til når mesterskabet skal fejres.

nb. Læg i øvrigt mærke til hvor relativt højt niveau (ift Baboom standard) denne tråd kører på, folk er sgu ikke helt ligeglade, det kan bare gøres på en måde der ikke involdverer alle.

• #50   9. maj 2010 EmDeEmAj .
    selvfølgelig deltager man i det hvis man står på stadion, kan man ligesom ikke rigtig lade være med...som i selv nævner er det trods alt ens respekt for andre og for sorgen... men vil stadig også holde på som kasper siger. det ikke kan være rigtig man skal starte ud med sådan noget til en fodboldkamp med mindre det var en fra holdet eller lign. om så det var dronningen... kan ikke se hvorfor det høre hjemme lige inden en kamp.

kan godt se hun var fan...men der er der godt nok også mange andre i verden der er, og ja det er et ønske, og ikke sikkert det bliver en realitet... men må indrømme jeg ikke kan lade være med at tænke jeg synes det er respektløst af familie/venner/pårørende...hvem der nu mener dette skal indføres...overfor alle resten af de der ser kampen at de skal føle denne sorg lige inden denne store kamp.

det er altid trist når nogen nør...især når det sker tragisk...og alt alt for tidlig, men som tidligere skrevet bør man holde noget stilhed til at mindes, noget mindehøjtid , begravelse eller lign. for hende i privat og ik til en kæmpe fest hvor hele dk lure med

• #51   9. maj 2010 hmm nej det havde jeg ikke.... oki synes godt nok det er vildt. men sådan skal det nok være.

spænd hjelmen? hmm tja måske.... er vildt nok over 2000 er hoppet med på den, men mon ikk mange er hoppet med uden i virkeligheden at synes om det.
    men igen du og de andre har ret til deres mening men jeg har altså også ret til min og den bliver ikke ændret her.

• #52   9. maj 2010 ja jeg var inde og se gruppen, kan godt ser der åbenbart er ret stor opbakning og hatten af for det, synes bare det er underligt men nu vil jeg smutte ændre som sagt ikke min mening smiley

• #53   9. maj 2010 Spænd nu selv hjelmen (Når nu det er sådan vi skal debattere)
    Kan du virkelig ikke se forskel på at hjælpe alvorligt syge børn, ved at give dem en glædelig oplevelse, en ting der bringer smil frem hos de fleste. Og så at bede folk om at mindes en død pige, som de ikke havde et tilhørsforhold til, en ting der minder folk om døden og ting de måske ikke lige har behov for at tage stilling til på en festdag?

• #54   9. maj 2010 EmDeEmAj . : Giv mig bare ÉN god grund til at stoppe parken 1min fordi hun holdte en smule med FCK !!!!

• #55   9. maj 2010 åhh det er svært at holde sig ude af debatten smiley

EmDeEmAj .- synes altså du er lidt strid smiley
    synes ikke man kan stille det op på den måde...
    ville det ikke også være rimlig røvsygt hvis vi feks på juleaften/nytårsaften eller hvilken som helst anden fest dag... skulle holde 1.mins tavshed for en der var død? er en underlig måde at starte en fest/kamp på.

• #56   9. maj 2010 EmDeEmAj . : Vil du ikke svare mig ? eller kunne du ikke komme med en grund ? Jeg nej jeg hader FCK, jeg hader Brøndby.. alt fodbold er lort, men det er en helt anden diskussion.. derfor syntes jeg stadig ikke man skal stoppe en kamp bare fordi pigen havde et FCK halstørklæde hængende derhjemme..

Der var kraftedme heller ingen der stoppede DSB i 1min da min far kradsede af, på trods at 20års tjeneste !!!

• #57   9. maj 2010 Nå, godnat og fortsat god debat

• #58   9. maj 2010 EmDeEmAj - kan kun ryste på hovedet af dig.. at der er 2800 medlemmer i en gruppe på facebook ? lol og hvor mange på facebook er så IKKE med i den gruppe ? du snakker om at folk skal få øjnene op, op for hvad ? at en sindsyg mand gik amok ? hvad skulle det hjælpe for noget som helst ? og selvom man ikke havde hørt det og så hørte det, så ville det ændre absolut INGENTING her i verden ! det er enkelstående tilfælde og intet som kan ændres eller forebygges i fremtiden. de eneste egoister her i denne sag, det er jer som vil have det skide minut i parken. hvis i vil sørge over det, så gør det sammen med folk som vil det og lad vær med at påtvinge os andre det. og jo i påtvinger os det, eftersom man ikke kan undgå det, hvis man skal se kampen på den ene eller anden måde !

• #59   9. maj 2010 EmDeEmAj . : Min far blæste hovedet af sig selv.. såååe naturlig ?

• #60   9. maj 2010 EmDeEmAj . : Forskellen på du og jeg er at jeg forventer ikke medlidenhed smiley men som sagt, så stoppede de sku ikke alle togene 1min fordi han døde.. så du er da helt væk i skallen hvis du mener det er okey og stoppe parken fordi en pige blivet stukket ihjel.. Det er sq da totalt blæst holdning du har der.. men nårh ja.. skoen trykker vel der hvor vi når til at DU kendte hende så du er blandt dem i DK som har det aller hårdest nu ? Jeez freak!

• #61   9. maj 2010 hah du er da helt blank pigebarn.. ja jeg kan sidde og vente på kampen starter, skifte kanal, tage tid på præcis et minut, for at skifte tilbage igen.. eller jeg kan tage i parken, finde min plads, når de så starter på det fis, sprinte ud af tribunen, tage tid, løbe tilbage inden kampen starter.. du må da have spist noget du ikke kan tåle.. men det er også ligemeget, for hver gang du skal argumentere for dig, går du bare tilbage til at sige "det er jo bare 1 minut" !

• #62   10. maj 2010 FuckingTripOnXTC ! = BABOOM OPBLÆSTE OG UVIDENDE FJOLS!

Okay og du er da det største fjols herinde, hvis du siger jeg ik skal udtale mig om noget, som jeg åbenbart intet kender til... Og du har brugt 3 uger på det? Jamen så kender du vel os nedenstående paragraf i den danske lovgivning!!!

http://www.themis.dk/synopsis/docs/Lovsamling/Straffeloven_kap_6.html :

"§ 33. Fængsel idømmes på livstid eller på tid, ikke under 7 dage og ikke over 16 år."

For personer idømt "fængsel på livstid" (hvad i folkemunde også kaldes "livsvarigt fængsel") gælder dog, at

"§ 41. Når 12 år af en straf af fængsel på livstid er udstået, afgør justitsministeren, om den dømte skal løslades på prøve."

• #63   10. maj 2010 Hahahah lige over din klovn.. ja kender alt det pjat der.. og du kan tydeligvis ikke finde ud af at læse lovgivningen smiley flot du kan søge lidt på google dit fjols

Jeg citere og derefter forklarer :
    "§ 33. Fængsel idømmes på livstid eller på tid, ikke under 7 dage og ikke over 16 år."

Livstid eller på tid (her bryder vi lige linjen)
    så fortsætter teksten, som henviser til ordet "tid" i overstående linje med :
    Ikke under 7 dage og ikke over 16år
    ^^ Det er altså TIDEN der ikke kan være mindre eller mere end det.. Livstid, er en dom for sig..

Du skriver videre (eller citere fra din google side må jeg nok hellere sige)

"§ 41. Når 12 år af en straf af fængsel på livstid er udstået, afgør justitsministeren, om den dømte skal løslades på prøve."

^^ Yes skal vi lige tage den også ? Når 12år er overstået bliver det taget til genovervejelse om personen skal løslades.. i langt de fleste tilfælde bliver de løsladt.. andre får dog lige 4år mere og fundere over tingene i.. og så er det de mennesker som heller ikke kommer ud efter 16år.. dem har der efterhånden været et par stykker af i den danske historie..

Så hey.. fjolset ved sku alligevel lidt om det.. pak du bare sammen prettyface..

• #64   10. maj 2010 FuckingTripOnXTC !
    Okay så linker du bare til paragraffen omkring livstid lille ven... Sjovt politiet, advokater mm henviser til de der paragraffer...
    Men ja du ved helt sikkert mere end disse personer/enheder, for du er jo Babooms KONGE...

Jeg bukker og undskylder fordi jeg bare er en del af Babooms pøpel store konge BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆK!

• #65   10. maj 2010 FuckingTripOnXTC !
    Smidre du ik lige nogle links til de sager, som omhandler folk, som har fået LIVSTIDSDOMME, og som har siddet den ud...
    Bemærk behandlingsdomme eller domme uden tidsangivelse, ik er livstids domme...

Ser frem til 0,00 links fra den store altvidende konge ;D

• #66   10. maj 2010 HAhahaha du da for langt ude og høre på nu taber..

Du kan jo se på det hele jeg har ret ellers ville du ikke begynde på det mundlort der.. som jeg sagde til dig, så kender jeg (som en af de få ting) til den slags da jeg lige har siddet 15x8 timer og hørt på det..

Iøvrigt.. det du linker til er en omskrevet lovgivning skrevet af en gymnasieelev smiley

• #67   10. maj 2010 Yes KONGE, men læs lige dette gamle link... 0,00 har siddet tiden ud på livstid i DK...
    Og sjovt nok nævnes Palle Sørensen, som et ekstra ordinært eksempel... Som jeg jo sjovt nok sagde allerede i starten...

Er det her KONGENS fald ;D

http://www.dr.dk/nyheder/htm/baggrund/tema2000/R%F8dovre%20mordene/60.htm

• #68   10. maj 2010 FuckingTripOnXTC !
    Yes 15x8 timers spildt tid og ressourcer åbenbart... For DR har jo sjovt nok lige bekræftet, at det du påstår er løgn ;D

Av av av... Kongen falder igen, og han taber til en prettyface, som du så sødt kaldte mig... Nederlaget må gøre niller naller hæhæ

• #69   10. maj 2010 Okey smartass.. IGEN skal du læse det igennem inden du poster det.. der står gang på gang livstid ER livstid, men de er blevet benådet efter 12-16år.. Jeez du fatter da hat at det hele

• #70   10. maj 2010 XTC

Læs dog paragrafferne selv fjols... Livstid er 12 år, og så bliver der taget stilling til benådelse.
    Men jeg venter stadig på dine links til personer, som har fået "livstidsdom" og som har siddet den ud... Kom nu KONGE send de links!!!

• #71   10. maj 2010 Bing : Du er for lam og høre på.. det er flueknepperi det der, og det er kun fordi du ved jeg har ret.. smut med dit pis, har sku ikke overskud til lamme mennesker som dig der ikke kan tage et nederlag.. Adios

• #72   10. maj 2010 FuckingTripOnXTC !
    Hahaha du er da en taber... Snak du med politiet, så kan de bekræfte jeg har ret...
    Men at du ik vil indrømme det, er jo bare din fejl. Og at du ik sende links til de påstande, som du kommer med, er endnu mere sjovt. Men der er igen en forklaring ;D

Kommentér på:
Hende Emilie

Annonce