Er så sur og skuffet! {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har lige fundet ud af at en af mine "veninder" ødelægger mine venskaber til mine andre veninder.
Jeg havde en veninde på besøg i går, for første gang i lang tid. Og vi kom så ind på, hvorfor vi ikke havde været noget mere sammen, nu hvor vi egentlig hyggede os sådan når vi var sammen. Hun fortæller så hun havde fået fortalt af hende den anden veninde at jeg ikke gad hende osv. Noget som jo slet ikke passer. Og det samme går hun og siger til mine andre veninder.
Hun går og sætter en masse rygter og slader i gang om mig og min kæreste, til alle mine veninder. Og det resultere så i at de ikke gider være sammen med mig... Det går mig meget på, da jeg jo ikke vil miste alle mine veninder pga. af hende!
Men jeg må ikke konfrontere hende med at jeg ved, hvad hun går og siger. Da min veninde ikke gider og have bøvl med hende også. Så hvad kan jeg så gøre ??
aug 2008
Følger: 21 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 506
aug 2008
Nej men nu er det sådan hun virkelig kan snakke for sin syge moster!
aug 2008
ja men er bare bange for hun har dem om sin lillefinger =(
jun 2009
Følger: 29 Følgere: 25 Emner: 56 Svar: 745
aug 2008
Nej og det værdste er hun er min barndoms veninde.
aug 2008
Kan godt se hvad du mener.
Men hun er virkelig god til og få en til at tro på hende, da hun er den der "styre" det hele der ude. Og sådan har det også altid været... Så kan godt forstå de tror på hende!
Det er også det jeg har aller mest lyst til og konfrontere hende med det. Og fortælle hvordan landet ligger!! Men ja det vil min veninde jo ikke have jeg gør =( Argh
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.937
aug 2008
Jamen de bestemmer nu heller ikke over mig =) Bare rolig det har jeg sagt fra overfor for længst =) Ikke engang mine forældre bestemmer over mig mere =)
Nej det handler mere om hun ikke gider have bøvl med møgkællingen, forståeligt nok da hun kan være noget så led!
Og mener, hvis jeg så konfrontere hende med det, bryder jeg jo mit "løfte" til min veninde.
aug 2008
Tro mig hun finder ud af hvem der har sagt det til mig. Uden jeg siger noget om det...
Nej jeg er sikker på det ikke er hende der lukker lort ud ....
aug 2008
Nemlig ! =)
aug 2008
Det er skam ikke dårlige undskyldninger .....
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 79 Svar: 312
aug 2008
Lige præcis! Jeg forstår virkelig hvad hun er så "sur" over, at hun mener hun har ret til sådan noget,...
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 79 Svar: 312
aug 2008
Jeg er også pisse ligeglad, hvad andre mennesker tænker om mig. Men finder mig IKKE i kæresten skal snakkes sådan om! Slet slet, ikke når hun ikke kender ham ordentligt!
Det med veninderne har jeg tænkt over, men igen jeg ved, hvordan hun er og hvordan hun kan tale for sin syge moster...
Men takker
Er så sur og skuffet!