{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Computer til Tv ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
- Jeg ville bare lige hører om der er nogle der kan hjælpe mig lidt. Det er fordi jeg har en masse film på min computer, men så tænkte jeg det kunne være smart at få dem vist over på mit fladskærms tv smiley ?
Men hvordan forbinder jeg det ? der er nemlig ikke sådan et skærm stik i mit fjernsyn, som der er i min computer skærm smiley
- Mit fjernsyn er et nyt fladskærms tv fra samsung 42" og min computer skærm er også en samsung 22" , så det burde da på eller anden måde have noget til fælles eller ? smiley Hvis dette kan lade sig gøre, hvilket kabel skal jeg så have fat i ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer til Tv ?
  • #2   11. maj 2010 følger lige med smiley

• #3   11. maj 2010 hdmi er lyder ikke med

• #4   11. maj 2010 Fox :
    - der er 2 -3 stks HDMI . men det er der jo ikke i min stationær pc ? det tror jeg da ihvertfald ikke smiley ?

• #5   11. maj 2010 Fox : Jeg må lige have undersøgt det nærmere så smiley
    - jeg har også en kanon anlæg til min computer, så det behøves ikke smiley kunne bare være lækkert at få filmene på 42" istedet for den bette lorte skærm her smiley

• #6   11. maj 2010 Fox : Nemlig ! kunne være alt for fedt smiley
    - men har lige set i min stationær computer er der ikke HDMI stik og heller ikke i min computer skærm ? der er kun det der VGA stik også det alminde stik som man har koblet computer skærm til computer ? Hvad gør jeg så , når der kun er HDMI i min fjernsyn ?

• #7   11. maj 2010 (link fjernet)

skal jeg ikke bare have det stik der så ?
    - havde ikke lige set din besked med VGA <-> HDMI smiley

• #8   11. maj 2010 Jeg har lige gjort det samme med min computer, og tv (:

Jeg køre med HDMI, men kan ikk forstå, hvorfor jeg ikke kan ha koblet både computer skærm (VGA) og Tv (HDMI) til på samme tid, så man kan skifte mellem dem? (:

• #9   11. maj 2010 Anders M - Det ska man oss kunne, hvis du har både VGA og HDMI udgang i dit grafikkort... altså så du kan have sat begge skærme til på samme tid...
    Jeg kørte med "Udvidet skrivebord" da jeg havde min stationære, med alm computer skærm og TV.. så var det bare at trække afspilleren over på den del af skrivebordet der er på TV'et :P... Det gør jeg oss stadig det er bare med min macbook smiley

• #10   11. maj 2010 Stefan - Hvis jeg har begge skærme sat til, fucker opløsningen op, på computerskærmen, mens tvet siger "Ingen Videosignal" på skærmen..

Så lige pt, er jeg nød til at skifte stik, hver gang :S

Kommentér på:
Computer til Tv ?

Annonce