{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Mac book god ?:-) {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle

Jeg var i elgiganten her for lidt siden og der fik jeg prøvet en mabook , og var noget improneret... og synes den var meget fed ! smiley

Men nu er jeg i tvivl om den er god eller om det er noget man skal holde sig væk fra...
den skal bruges til at gå på nettet... og kun nogen spil... skal spilles... ellers hurtig på bnettet osv... er mac det ? smiley
og kan den anbefales`?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mac book god ?:-)
  • #1   19. maj 2010 altså jeg kan kun sige du betaler for mærket det er ok pc'er hvis man kan lide systemet, og så er steam jo ENDElig kommet til mac så du vil snart kunne spille L4D på mac smiley

• #2   19. maj 2010 Det er en ret dyr løsning at købe en Mac for at gå på nettet. Og du skal huske at Apple har sit eget styresystem så der er rigtig mange spil den ikke kan spille.
    Men de er tilgengæld hurtige og behøver ikke antivirus.

• #3   19. maj 2010 neej , har en stationær at spille på... men blev helt forelsket i en mag... men skal bruges til nettet , billeder og sådan smiley

• #4   19. maj 2010 har ikke på noget tidspunkt fortrudt mit køb. og venter på at købe en Mac Pro (stationær).
    syntes det har været pengene værd. og det ikke være end man kan have 2 styresystemer på. hvis man har lidt windows spil man vil spille.

• #5   19. maj 2010 Det er en FED maskine til net og alt muligt, og med iPhoto til at sortere billeder og den slags....
    Jeg er skiftet til OS X for 2,5 år siden, det har jeg ikke fortrudt endnu smiley

• #6   19. maj 2010 NEJ en mac er bestemt ikke god når du skal bruge den til at spille på.

Ny kan jeg egentlig overhovedet ikke blive imponeret over en Mac, syntes ikke de kan noget som en PC til samme pris ikke kan, tvært imod.

• #7   19. maj 2010 fedt man ! smiley

men hvilken en er bedst , synes der mange at vælge mellem smiley

• #8   19. maj 2010 Min blev købt pga. mine studier.. Jeg skulle have en hurtig computer og holde strøm i lang tid.. Min mac lever helt op til mine forventninger, og jeg er så glad for min! Jeg går aldrig tilbage til en alm. computer igen smiley

Men som de andre siger, så er den ikke god, hvis man kun vil spille på den.. Men jeg har nogle spil, og det fungerer helt fint smiley + billedredigering mm. er virkelig godt smiley

• #9   19. maj 2010 skal lige siges steam er kommet til mac men det er kun stradegi spil og nogle andre.... spil som l4d, cs, cod kommer ikke til mac

• #10   19. maj 2010 jeg har en MacBook, men hvis jeg havde pengene, så havde jeg købt en MacPro - den er virkelig fed smiley

• #11   19. maj 2010 macbook, eller en lille studie bærbar.
    macbook air, er "buissness modellen". pga den fylder ingen ting i tasken
    macbook pro, er den "store" model, med bedst hardware.

men til dit forbrug af surfe og billed, så en macbook, eller en macbook pro 13" fin nok.
    dvs. en 7000-8500kr.

• #12   19. maj 2010 tak skal i ha smiley

hva med mac air ?

• #13   19. maj 2010 Kig dig lidt mere omkring på nettet efter en PC i stedet for.

Du køber et brand ved at købe Apple, det er stort set ikke andet end "se mig, se mig" hardware de lancerer, dvs. flashy moderigtige computere man kan vise frem på cafeen.

• #14   19. maj 2010 macbook air, er også bare en bærbar. den er bare kun 1.94 cm tyk

• #15   19. maj 2010 Martin J - det DIN mening om det. enten kan man lide apples produkter, ellers kan man ikke.
    det samme med Xbox og ps3.

• #16   19. maj 2010 men den hvide til omkring 7-8 tusind er os okay til at surfe på nettet osv ikke ? smiley

• #17   19. maj 2010 Jo den er, og du kan altså få den til 6000 ..

• #18   19. maj 2010 fedt... hvor henne smiley ? jeg kan kun finde den til 7 smiley

• #19   19. maj 2010 jeg har en macbook air, og den er super god. så kan trygt anbefale mac coms.. en gang apple altid apple

• #20   19. maj 2010 hehe helt okaj smiley

hvorfor da ^^

• #21   19. maj 2010 hvem spørg du? smiley

• #22   19. maj 2010 hov hehe ;P det lyder godt smiley

det var You're yet to know .
    smiley

• #23   19. maj 2010 oh!

• #24   19. maj 2010 ville den her være god til at surfe på nettet og se film , og bileld redigering osv... ?

(link fjernet)

helst hurtigt rundt på nettet smiley

• #25   19. maj 2010 Macbook er og forbliver en studie/arbejdes computer. og indenfor medie ligger den i toppen. Dog inderholder der også en rigtig god kvaliteten i den. Lydløs, flot design, kreativt strømstik og kølesystem som gør, sengen til den mindste fjende.

Stadigvæk som de andre nævner, er den ikke til spil i højere niveau. Dog til små som WOW kan de sagtens klare smiley

Til dit behov vil den originale macbook være et godt valg. Altså den til 7200kr. ikke 6000kr (gamle model, uden multitouch). Og hvis du mangler kræfter, så bare smid 4GB ram i smiley

• #26   19. maj 2010 waka waka . >> Nej der tager du fejl, men jeg arbejder meget med computere til hverdag, både videoredigering, billedredigering, programmering mm. og INTET af det kan man bruge en Mac til og da den heller ikke kan bruges til at spille på kan jeg ikke se hvorfor man skal bruge så mange penge på den når den jo ikke rigtig kan opfylde nogle krav bedre end en PC. Ud fra det drager jeg min konklusion og den er berettiget i modsætning til din, du har ingen argumenter for at vælge en Mac udover at den er flot.

Med hensyn til Xbox/PS3 diskussionen, ja der gider jeg ikke engang gå igang, for der taler du tydeligvis også uden viden.

• #27   20. maj 2010 Martin J - gider slet ikke diskutere med dig. Det ikke min tid værd. og jo ved hvad jeg taler om ang konsol.

Flammen - ja den vil være fin til det behov du skriver.

• #28   20. maj 2010 waka waka . >> Nej der gider du vel ikke, for du har tydeligvis ikke noget erfaring på området du udtaler dig omkring.

• #29   20. maj 2010 Sebastian J
    At Macs ik kan få virus er en gammel skrøne... Idag er der ved at være så mange Macs på markedet, at dem der laver viruser os går efter dem...
    Apples styresystem er jo ik virusfrit og bliver det aldrig. Der har bare ik tidligere været ret mange Mac maskiner, hvorfor det ik har været sjovt for IT nørder at lave virussser til dem.

• #30   20. maj 2010 Nemlig, virus og hackerangreb er lige så udbredt blandt Mac som det er blandt PC, hvis man ser på enheds antallet.

• #31   20. maj 2010 Har den viden og erfaring på området, så jeg kan udtale mig om det.
    og gav Flammen en svar han kunne bruge.

• #32   20. maj 2010 Martin J

Det er hvis mere dig, som ikke kan se hvad en mac fungere i en hverdag smiley Man skal ikke se bare hardware missigt på en mac via pris pr ydelse. For det er styresystemet og design/kvalitet som man betaler hos en macbook.

• #33   20. maj 2010 skum-caT - ANFotos S >> Nemlig, hvis man vil ha sig en flot computer så køber man en Mac.

Men det er jo langt fra alle mennesker der bare sidder og kigger rundt på nettet og skriver opgaver på deres computere.

• #34   20. maj 2010 Citat: For det er """"styresystemet""" og design/kvalitet som man betaler hos en macbook.

F.eks i den fotografiske verden, kan vi overhovedet ikke undveje en mac maskine smiley

• #35   20. maj 2010 Selvfølgelig kan man det, arbejder selv med billeder af MEGET høj opløsning og der har jeg simpelhen ikke tid til at vente på en Mac, men bruger også maskinen til f.eks. video redigering.

• #36   20. maj 2010 Martin J, tjo ved ikke hvad for en gammel mac du har prøvet, men i mit tilfælde håndtere maccen store billeder filer bedre end min stationer. Og her er der tale om 21megapixels i tiff format smiley Jeg var nød til at opgive det på min stationær, selvom det er en Intel q6600 oc til 3,4ghz smiley Og det er der skam en logisk forklaring. Windows har det ikke nemt at vise tiff filer.

• #37   20. maj 2010 Jeg køre i7 ved 4 Ghz og Win7 og det fungere fint med billeder og vi snakker nogle der er en del større end dem du arbejder med, men nok om det. Bruger den som sagt til andre ting også som en Mac ikke kan håndtere som f.eks. Full HD 24p video.

• #38   20. maj 2010 Okay, det har jeg så ikke prøvet endnu med den smiley Så der skal der ikke udtales noget om smiley

• #39   20. maj 2010 skum-caT - ANFotos S
    Det er jo lidt forkert, at fremhæve noget ved Mac og undlade noget ved en Windows.
    Det er jo ingen hemmelighed at Mac er bedst til billedredigering mm og musik. Derimod er en Windows maskine bedst til at spille pc spil på, surfe på nettet mm.

Men hvor er det typisk Apple mennesker, at de altid skal prøve at få andre med på vognen. De fortæller nemlig ik bagsiden af Apple, som er at, når du køber Apple, så er det kun Apple programmer mm som fungere til den. Dvs betal ved kasse 1, hvis du vil det ene eller det andet.

Men som bruger skal man kigge på sine egne behov, og ik på hva andre synes, mener, siger mm. Og det er denne debat vel et glimrende eksempel på, hvor Apple folket har prædket alle fordelene ved MAC, men ingen har nævnt de mange tilsvarende ulemper!

Kommentér på:
Mac book god ?:-)

Annonce