{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Hjælp til post fra Canada {{forumTopicSubject}}

Hej.
Ja jeg har bestilt noget fra Canada.
Men fik følgene besked i mail.

Hello *****,

Thank you for your order at www.zakkaCanada.com. For shipping you chose "Via My Account Purolator/Canpar/UPS/FedEx". Please email your account number with UPS or FedEx, so we can ship your order through them.

If you do not have an account, we can ship by Canada Post. The shipping fee is$87.83. Please let me know how we are going to ship your order.

Thank you,
Lisa

- Og hvordan gør jeg så det? skal jeg indskrives til UpS eller hvordan?
Det skal siges det er første gang jeg bestiller vare udenfor EU.

- På forhånd tak til de der kan hjælpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til post fra Canada
  • allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 651
    #1   19. maj 2010 det billigest er at få det sendt med den alm post fra canada. ups og de andre er meget dyre. så kommer det med postdanmark

• #2   19. maj 2010 Det vil sige de 87.83?

• #3   19. maj 2010 Du har jo åbenbart valgt "via my account", og så spørg de jo efter din kontonummer naturligt nok. Så må du jo enten oprette en konto eller få dem til at sende med canada post, ved dog ikke hvilken konto de snakker om, plejer ikke at bruge en for at bruge ups

• #4   19. maj 2010 $87.83*

• Maj H
    Maj H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 171
    #5   19. maj 2010 Hvis man har konto ved dem (Fedex/ups) så skal man betale fragten til dem .. Noget større firmaer ofte har hvod firmaet selv afregner med fedex/ups .. oftes til en på forhånd aftalt pris

• #6   19. maj 2010 Okay men jeg ku se private også kunne oprettes. Og har set en mulig pris på 250,- for afsendelsen.
    Men det er ved Fedex. Og det vel billgere end canadisk/postdanmark post.

Kommentér på:
Hjælp til post fra Canada

Annonce