878 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Christian P
Christian P
Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158

Pas nu på... :( svindler her på Baboom Pas nu på... :( svindler her på Baboom

Pas på hvis han opretter annoncer igen...

Har købt og betalt for en PS3 han havde til salg i weekenden (da han hed Christian N) og fik overført kr til ham søndag, som skulle overføres mandag og da vi ikke har samme bank får ham dem på kontoen tirsdag..
tirsdag og onsdag siger han de ikke er gået ind, jeg siger at så må jeg hellere få min bank til at trække dem tilbage, hvis der er sket en fejl.
Han spørg om jeg kan få dem til det..?
Og at jeg lige skal vente så vil han lige tjekke igen..

(imellem tiden) fatter jeg mistanke og går i min bank for at spørge om de kan se om de er gået ind, min bankdame ringer så til han´s bank der beskæftiger at de er gået ind tirsdag morgen som aftalt..
(PLUS) at jeg lidt efter går i hans bank og spørg om de kan se at pengene er gået ind og evt. han´s navn.
De siger ja til at pengene er gået ind, men at de ikke må gi mig han´s navn men at han i hvert fald IKKE hedder Christian..
Men i han´s bank kunne de åbenbart se noget for de rådede mig til at gå til politiet med det samme..

Men jeg siger OK, jeg giver ham lige en chance mere, så jeg skriver til ham og spørg hvad han har fundet ud af, og uoops onsdag eftermiddag så var pengene gået ind og nu vil han skynde sig at sende.. (og jeg skriver ok, men vil gerne se bevis på det når det er sendt).. For ellers må jeg gå til politiet.. Men han skal nok sende)..
Onsdag aften skriver han så at han ikke nåede på posthuset, men skal nok sende torsdag..

Jeg skriver så at det er sidste chance for ellers må jeg gå til politiet så de kan få oplysningerne fra hans bank og få ham dømt..

Så hører jeg ikke noget før nu torsdag aften lidt over ni,
hvor idioten har skiftet bogstav efter Christian (før) N (nu) B, at pengene ikke er gået ind på hans konto..!!!

SÅ imorgen tidlig bliver han meldt til politiet for svindel.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas nu på... :( svindler her på Baboom
  • #1   20. maj 2010 jeg synes osse det er utroligt, folk bliver ved og ved med at overfører penge til folk de ikke kender. Uden nogen måde form for sikkerhed.. Der bliver opretter flere og flere indlæg her inde med folk snyder, men alligevel er folk dumme nok, til at overfører penge til folk her inde.. Men meld svinet i morgen, så kan han lærer det

• #2   20. maj 2010 http://www.baboom.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=73245

Lige som denne profil..

Skriver i en af annoncerne..

Jeg er fra Bornholm med det ligger ved min veninde som bor på Samsø.. MUhahaha.. Jeg har da meldt personen til flere admins her inde og de kan ikke se det er en snyde profil.. Fuck hvor godt =)

• #3   20. maj 2010 Lige præcis.. Og admins her inde, er pisse lige glad med problemet.. Desværre.. Den eneste måde vi kan få dem stoppet på, er at de får en masse udstemmer hurtig, hvor folk skriver det er en snyde profil.. =)

• Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158
    #4   20. maj 2010 Vi overføre fordi der er nogen som synes det er sjovt at handle på nettet og tror det bedste i folk.. men ja dumt dumt og atter dumt.. hver gang det sker er det dumt...
    Men ja super når det går godt..
    Men ja politiet må jo tag fat i ham så..
    Bare træls med sådan nogle idioter..

Og nej tror måske han er fra svendborg.. men ja ved det som sagt ikke med sikkerhed da hans bank sagde at jo hellere ikke hedder Christian...
    Men banken skulle nok gi hans oplysninger videre når politiet kommer sagde de.. smiley

• #5   20. maj 2010 Se under de smykker os..

"Jeg har givet 5000kr det er med kvittering og box til dem"

og spørg efter en pris

"700-800 kr"

Mmmm... Selvf sælger man smykker der har koster 5kg til 700kr.. Men utroligt man kan være så SNOT dum og blive ved med at oprette profiler her inde for at tage røven på folk.. Jeg er næsten sikker på, der sidder en "perle" bag profilen, da personen staver pænt dårligt.. Og måden "hun" skriver på, virker meget som en "perle" vil skrive.. Håber bare profilen får en masse udstemmer =)

• #6   20. maj 2010 bla bla gigi

• #7   20. maj 2010 Kenneth N: Du får osse lige en af mig ;).. Og alle de andre jeg kender her inde..

Muhahaha

• #8   20. maj 2010 Kenneth: Haha troede fanme du sendte mig en udstemme.. Kunne jeg heller ikke helt forstå smiley

• #9   20. maj 2010 når man ved hvor lidt der er at gøre, hvis folk ikke sender varene, ville jeg sgu aldrig sende penge. går ind for personlig fremmøde og ligger det for langt væk finder jeg sgu noget andet

• #10   20. maj 2010 Gigi: Jeg er osse på hendes filter liste.. Det gør "hun" ved alle.. Og dem hun snyder =).. de ryger osse på "filter listen" når de har overført penge til "hende"..

• #11   20. maj 2010 Nu vil jeg godt vædde med, du er på filter smiley

• #12   20. maj 2010 Stemmer UD og sender hende en pæn kommentar smiley

• #13   20. maj 2010 Så røg jeg også på filterliste......

• #14   20. maj 2010 Men hun sidder her jo ikke hele natten, så skal min søster skrive en pæn kommentar "LOL"

• #15   20. maj 2010 hahahah "hun" er total langt ude.. Osse fedt det gavekort til paris hun sælger..

Elsker den kommentar

"Jeg bor på Bornholm, men det ligger ved min søster som bor på Samsø"

Hun mangler lige at skrive hendes mor og far på i Norge og Sverige =)

• #16   20. maj 2010 Hun bruge få så mange tæsk og brække alle fingerne så hun aldrig kan sidde ved en computer igen.. Mangen til klam person skal man godt nok lede længe efter..

• #17   20. maj 2010 Hahaha nu har "hun" slettet alle sine annoncer.. =)

Hold kæft en taber smiley

• #18   20. maj 2010 Det kunne jeg næsten ikke forstille mig.. De plejer at være pisse lige glad. Som sagt, jeg har anmeldt profilen til flere admins her inde og intet er sket.. Tror selv hun fik ondt i røven og slettet dem smiley

• #19   20. maj 2010 hvis det er små beløb såsom en 200kr osv. overføre jeg gerne til en anden konto.. når jeg self har adresse som er rigtig osv.

men hvis det er mobiler,smykker, knallerter osv.. henter jeg ALTID så er du også sikker på at det du køber er som han siger.. så du ikk giver 1900kr for en ps3 og får en ps1 istedet, og man pludslig ikk kan få fat i ham

• #21   21. maj 2010 Hvad plejer man og sige?.
    Den sidste idiot er ikke født endnu.

• #22   21. maj 2010 http://www.baboom.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=73126

Det er osse en snyde profil.. "Hun" har lige været frossen, og de har ikke gjort en skid ved profilen.. Det er til grin, så meget.. Man kan se ALLE hendes billeder i profilen er ikke fra DK..

• #23   21. maj 2010 Klamt baboom er lige glad!

Kommentér på:
Pas nu på... :( svindler her på Baboom

Annonce