{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.954 visninger | Oprettet:

Line M
Line M
Følger: 1 Emner: 193 Svar: 170

Køb af brugt bil - pris? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og ska købe en brugt bil. Bare en billig gammel bil til max. 10.000 kr., nysynet.

Hvad er der ellers af udgifter, end den kontante pris?

Tænker fx på hvad de dersens Leveringsomkostninger er? Og hvad med nummerplader fx?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af brugt bil - pris?
  • #1   26. maj 2010 omregistrering
    Og leveringsomkostninger er der kun hvis du køber fra en forhandler.
    Ellers er der jo benzin og eventuel bro-afgift når du skal hente bilen
    Og sidst men ikke mindst vægtafgift/grøn afgift samt forsikring.

• #2   26. maj 2010 der er forsikrings præmie som skal betales og vægt afgift... og så benzinen...

nu står der at du er 17, men du er nok blevet 18 nu... smiley så selvom du finder en fin golf 2 til 10.000kr skal du stadig regne med at smide en 6-10.000kr i ansvars forsikring alt efter hvor du bor og din skadeshistorie...

vægt afgift på en golf 2 Diesel ligger på 4400kr om året... og vil blive opkrævet når du står som ejer på reg. attesten...

dog kan du ved nogle forsikrings firmaer få opdelt forsikrings præmien så du betaler hvert halve år eller hvert kvartal... forsikringen bliver et par hundrede kroner dyrer men du slipper for den store forsikrings præmie her og nu...

• Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

#3   26. maj 2010 Hvad er leveringsomkostninger sådan helt præcis?

-Jeg er faktisk snart 20, he he

• #4   26. maj 2010 ring først til din forsikringselskab og find ud ad hvilken bil det er billigst forsikre også efter gå efter de biler de siger

for 5 år tilbage som 18årig købt jeg en bmw 325i med 191HK sulle jeg betale 38000 ansvar forsikring om året smiley

og en fiat punto golf 2-3 de skulle være godt billigt

• #5   26. maj 2010 nå ja okay... smiley

men hvis det er første gang du skal ha bil er den nok ikke billigere af den grund... smiley

• Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

#6   26. maj 2010 Nej det er jeg godt klar over. Forsikring, benzin osv. er jeg også bevidst om.

Bil bare gerne vide hva jeg skal af med ved køb af bilen, udover kontantprisen.

Helt præcis hvad leveringsomkostningerne omfatter,

• Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

#8   26. maj 2010 Jens Lyn .

Det kommer da an på så meget, nu hvor jeg står uden så meget forstand, vil jeg gerne købe en nysynet vil med en vis form for garanti hos en forhandler

• Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

#10   26. maj 2010 Jens Lyn .

Så forstod jeg bedre. Hmm ja det var da klart stof til eftertanke..

Kommentér på:
Køb af brugt bil - pris?

Annonce