mangler hjælp med min hund {{forumTopicSubject}}
jeg har en dansk svensk gårdhund på ca 2 år. han har altid været glad frisk legesyg og nysgerig
han har aldrig været god til at blive hjemme hvis vi fx har været ude og køre en tur til havet eller sådan noget fik han selv lov til at gå ind uden snor men nu render han bare den anden vej det var engang sådan at han bare ville lege med nabo hunden som han er rigtig gode venner med og de er indforstået med at han kommer og leger med deres hund. men nu render han længere væk og kan overhovdet ikke kalde ham til mig når vi er ved hanvet kommer han efter ca 3 kald uanset om der er en anden hund eller hvad der nu lige er spænedne. men her hjemme er der bare intet at gøre. jeg mangler nogle gode råd til hvordan jeg kan træne ham til at der er en grænse for lige så snart vi åbner døren er han væk. har hørt om det der stød hegn at det er bare to gange så skal han nok blive hjemme men vil hellere finde en anden løsning på problemet . han er overhovdet ikke mad glad han er lige glad med god bidder han vil hellere ud på opdagelse . han kommer dog selv hjem efter 10 min ca.,
men kom med nogle gode ider??
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 23 Svar: 246
Du skal huske som hundejer er det din pligt at holde hunden inden for egen matrikel
nov 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 131
nov 2009
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 23 Svar: 246
nov 2009
nov 2009
mangler hjælp med min hund