1.260 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Alexander R
Alexander R
Følger: 1 Emner: 46 Svar: 106

Dansk historie opgave Dansk historie opgave

Er der nogen der er blevet busted i at have snydt i en Dansk historie opgaven? Her tænker jeg hvis i har fået en opgave fra overklassen og brugt noget fra den eller sådan noget?

Jeg har lånt en opgave fra en fra overklassen, da vi ikke har samme lærer der skal rette den, men tror i det kan blive opdaget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dansk historie opgave
  • #1   29. maj 2010 nææeh. Men pas på den kan godt blive for god ,, altså hvis du ikke er ret god til at skrive stil og så lige pludslig kommer med en helt kanon stil sååe;D

• krisi c
    krisi c Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 72
    #2   29. maj 2010 øhh ja sgu da, det er ærlig talt for dumt at snyde når det er en fra samme skole.... skriv den selv, du lærer intet ved at snyde

• #3   29. maj 2010 Du har vel ikke skrevet det hele over? Hvis de bare lige ændrer det til dine egne ord kan de ikke sige en skid.

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 155
    #4   29. maj 2010 I stedet for at bruge noget fra den, så lad dig inspirere af indholdet af den. Det er der såmænd ikke noget galt i. Hvis du skriver alt selv, og måske har nogle pointer fra den anden opgave.

• #5   29. maj 2010 Right on anders smiley

• #6   29. maj 2010 det kommer jo an på om dine lærer samarbejder, på vores skole der retter vores lærer opgaverne og så bytter de bagefter for at se om der er nogen fra en anden klasse der er ens

• Alexander R
    Alexander R Tilmeldt:
    sep 2008

#7   29. maj 2010 Ja okay. Men det kan de jo umuligt huske et år efter. Jeg tænker mere om lærerne kopiere elevers stile, så de kan tage andre i at snyde hvis folk gør det næste år. Jeg bruger ikke samme opgave, men jeg havde tænkt mig at bruge hendes skabelon som jeg har lånt den af, og så skrive nogenlunde det samme som hun har skrevet.

• Alexander R
    Alexander R Tilmeldt:
    sep 2008

#8   29. maj 2010 Jeg går ikke på nettet. jeg har bare lånt en opgave af en veninde. Det er derfor jeg prøver at høre herinde hvad det kan føre til.

• Alexander R
    Alexander R Tilmeldt:
    sep 2008

#9   30. maj 2010 Selvfølgelig er det snyd. Det er jeg ligeglad med. Det er vist længe siden du har gået i skole. det er 12 skalaen vi har i skolen nu her.

Kommentér på:
Dansk historie opgave

Annonce