1.132 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 39 Svar

Blevet snydt på baboom Blevet snydt på baboom

Hej bb fokes.. jeg har brugt baboom meget men har dog haft en del trælse oplevelser hvor jeg ikke har modtaget det jeg har betalt for denne her gang gik jeg dog til politiet det drejer sig om en Zeptor bærbar til 3000kr. jeg har fået hans navn og adresse osv.. fandt ham på fb så troede derfor på ham.
Men nu tager han ikke telefonen og hans kammerats bruger herinde svarer ikke :S
hvad kan man gøre i sådan en situation.??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blevet snydt på baboom
  • #1   4. jun 2010 handler face 2 face næste gang?

• kjgukd .
    kjgukd . Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 189
    #2   4. jun 2010 gå til politiet smiley

• #3   4. jun 2010 skal lige siges at han er fra Sydsjælland og jeg er fra Vestjylland

kjgukd . gjorde jeg i går og han er meldt tror bare desværre ikke de kan gøre så meget ved det.. han sagde at jeg skulle i hvert fald ikke regne med at jeg får mine penge igen smiley

• kjgukd .
    kjgukd . Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 189
    #4   4. jun 2010 Preben R, jamen har du hans adresse? så kan du jo bare tage hjem til ham og få fat i din computer smiley

• #5   4. jun 2010 har jeg.. men det kan jo være han har udgivet sig for at være en anden.?

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 20
    #6   4. jun 2010 Gå ind i samme slags bank som du overførte til (hans bank) og sig du skal sætte nogen penge ind på det samme kontonummer som du tidligere overførte til - men du skal lige være sikker på det er den rigtige modtager...
    Så nævner du hans navn og adresse - stemmer det overens med dine faktaer, ofrer du bare en 50'er og "køber" derved en bekræftelse på at den adresse du har er den korrekte...

Og så er det afsted til Søydsjælland og det kan kun gå for langsomt smiley

• #8   4. jun 2010 Det er sur røv..
    Hvis du har hans adr. og et telefon nummer, så gå ind og tjek om der er forbindelse mellem de to ting - Gør det altid FØR du handler smiley Det plejer at være en god sikring..

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2010

#9   4. jun 2010 Gå ind i samme slags bank som du overførte til (hans bank) og sig du skal sætte nogen penge ind på det samme kontonummer som du tidligere overførte til - men du skal lige være sikker på det er den rigtige modtager...
    Så nævner du hans navn og adresse - stemmer det overens med dine faktaer, ofrer du bare en 50'er og "køber" derved en bekræftelse på at den adresse du har er den korrekte...

Og så er det afsted til Søydsjælland og det kan kun gå for langsomt smiley

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2010

#10   4. jun 2010 Hov - havde ikk lige set mit indlæg allerede var trykt smiley

• #11   5. jun 2010 Jens S det der er problemet er at det er hans kæreste som har styr på hans økonomi så derfor fik jeg hendes konto nummer men jeg har så hendes adresse osv.. venter lige svar på politiet så på jeg tage den derfra!

mads M det ønsker jeg nu også for syntes fandma det er svinsk gjort hele lortet er minus på dankortet er lige blevet 25 så syntes godt jeg kunne tillade mig at købe en god bærbar og så bliver man bare kneppet for vildt :S

• #12   5. jun 2010 NOW havde jeg også gjort han sendte mig hans navn og adresse osv.. og jeg fandt ham på fb og der står der at han er i forhold med en der heder Marta og jeg spurte ham og det passede og han svarede ja så derfor stolede jeg på ham..
    ps. det stemmer nu også overens med at hun hedder Marta hende jeg har overført pengene til

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2010

#13   5. jun 2010 Gibson J: Luk da røven - hvem fanden har pisset dig i munden...??!! Manden spørg sgu da bare tilråds, fordi han har mistet 3000,-...

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2010

#14   5. jun 2010 Så er det heller ikk nemt :-)... Og udover personlig handel, tror jeg sgu ikk rigtig der er nogen måde at vide sig helt sikker på - desværre... Men kan helt sikkert godt forstå din frustration... Held og lykke med det

• #15   5. jun 2010 Gibson J Alle vil sq da være træt af at miste 3000 så smut fra min indlæg hvis du ikke har noget fornuftigt at skrive!!

FLYTTE SALG! ham her sagde også at der var sket en fejl ved post danmark men han havde smidt kvitteringen ud.. så skrev jeg til ham at han ikke havde nogle beviser på at han har solgt den derefter hørte jeg ikke fra ham.

• #16   5. jun 2010 jeg sender dig 3000,- så sender du hans navn og adr så skylder han mig 5000,-

Dem skal jeg skam nok indkræve smiley

• #17   5. jun 2010 Den er sgu lidt tricky smiley .. Håber at du finder en løsning og får dine penge - eller computeren!

• #18   5. jun 2010 Jens S mange tak.. politiet sagde den mest sikreste måde var at lave en check der har man 14 dage til at tage penge tilbage hvis man ikke modtager varen så det kan da være man skal til at handle sådan..

• #19   5. jun 2010 Har du prøvet at skrive til hende og fortælle hvordan det hænger sammen?
    Er jo ikke sikkert hun synes det er lige så fed en idé som han gør.

• #20   5. jun 2010 Hvis pakken var sendt, så ville han formodentlig have sendt den som forsikret - Der får man jo Tracknummer på pakken og kan følge den. Synes at det lyder meget mærkeligt, hvis han efterfølgende skulle have smidt kvitteringen ud. Den holder jo bare ikke :@ Jeg tror at jeg var blevet noget så gal. Håber virkelig at han får hvad han fortjener! smiley

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2010

#21   5. jun 2010 Jae - det lyder sgu egentlig meget fornuftigt med den check, har jeg aldrig tænkt over smiley

Draaby: Helt sikkert - go stil smiley

• #22   5. jun 2010 Hippie Hansen
    nej har jeg ikke prøvet endnu men det var da en god ide ;o)

NOW han sagde han fik hans kæreste til at sende den og hun kom til at smide kvitteringen ud :S og jeg er også bar rasende og ja det håber jeg godt nok også!!

Jens S ja for man kan jo heller ikke sende på efterkrav mere... smiley

• #24   5. jun 2010 jeg kan ikke finde ham mere da han har blokeret mig (har haft skrevet til ham derinde) men har haft taget en screenshot!

http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1607380353&ref=search&sid=JGt_h8op08ab2ZOW1KC_6w.2699115051..1

• #25   5. jun 2010 min ven jeg kan rekommander dig og tag der hvor han bor, så tager du en liter benz hælder ud over huset tænder ild til det og bye bye

• #26   5. jun 2010 Gibson J alle emner har sq da været oppe 1000 gange!!!
    og som du ser i teksten har jeg skrevet:
    HVAD KAN MAN GØRE I SÅDAN EN SITUATION??

gider da slet ikke at høre på dit pis.

• #27   5. jun 2010 GIBSON - Sæt dig og spil på din guitar, kunne du så ikke lukke røven..

#0 Vent lidt og giv politiet en chance.. Eller synes jeg bestemt du skulle aflægge ham et besøg..

• #28   5. jun 2010 Emnet er snart oppe dagligt.. Ka ikk forstå folk blir ved med at være så dumme og godtroende.. Jeg kommer aldrig til at handle på den måde.. Ska der handles er det face 2 face.. Selvom det da godt nok er træls hvis det ligger i modsatte ende af landet, hvilket tit gør jeg dropper det alligevel.. Så må jeg vente til det dukker op i nærheden af mig selv smiley

personen man " handler " med ka sku nemt virke rar og overbevisende.. Men i ka jo max se sælger til tænderne..

• #29   5. jun 2010 Jamen endnu engang siger vi HANDEL FACE TO FACE når det er større beløb!!! ellers brug en af de mange sikre betalingsmåder der findes hvor man kan hente pengene igen hvis man ikke modtager varen.. og endnu engang så tud hjemme hos jer selv, vi bliver plaget med sindsyg mange tude indlæg omkring snyd herinde....

• #30   5. jun 2010 M&M

ka kun gi dig ret.. og det er bare noget af det folk tuder over.. Så er der kæresteproblemer som hele baboom ska hjælpe med, og folk som der tror de ka finde en læge herinde til at hjælpe :S

• #31   5. jun 2010 hvor var han fra? På krak står disse oplysninger:

Enver Kadic

53 37 62 50

Holger Brodthagensvej 123 dør G 4800 Nykøbing F

men aner jo ikke om det er samme mand.

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2010

#32   5. jun 2010 Gibson J: Ej mand - jeg får helt ondt af dig... Du er da simpelthen for træls af høre på... Når man handler/sælger steder som dette er man nødt til at være en smule naiv, forsøge at stole på den man sælger til - og så er det bare der til tider er røvhuller som ikke har tænkt sig at betale, og så spørg man da sine med mennesker til råds, når ingen andre synes at kunne hjælpe....!!! Men nej - siger ikk du skal sige det er synd for ham eller i det hele taget udvise sympati - men så lad sgu da helt være med at deltage og LUK RØVEN...!! HVis du ikk har tænkt dig at bidrage med noget positivt på manden topic, så hold dig væk og brug dine negative tanker til at skade dig selv med i stedet for vi skal høre på dig lort...! YOU DUMB FUCK

• #33   5. jun 2010 mange tak Jens for din respons smiley

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2010

#34   5. jun 2010 Helt sikkert... Ignorer de tumper som mener det er spild af deres tid - trods det, vælger de stadig at trykke sig ind på dit topic og kommentere, så så mange andre vigtigere ting kan de ikk ha at tage sig til :-D...

Ville nok vælge den ide med check næste gang - den lyder ikk helt dum :-)...

Endnu engang - held og lykke med det, og blir der noget, opretter du bare et topic mere og så er dem på din side klar med en POSITIV ide/løsning smiley

• #35   5. jun 2010 Hell yeah!! ja tror nu også man skal gå over til check for at være på den sikker side...
    håber godt nok jeg snart hører noget positivt fra politiet..

og mange tak :o)

• #36   5. jun 2010 K. M
    Nu når ingen ved, om sælger er den person, eller en som udgiver sig for at være en anden, er det så ik lidt lavt, at hænge en person ud i forumet?
    Tænk hvis det er den forkerte, så risikere du at stå i lort til halsen!

• #37   5. jun 2010 Mr bing

kan ikke rigtig se hvor problemet er? Navnet har været oppe du kan smide det i krak og finde frem til de oplysninger jeg har fundet.

• Tobias I
    Tobias I Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #38   4. jul 2010 Hej Preben. Er blevet snydt af den samme fyr, skulle også købe en zepto bærbar af ham. Overførte penge og hørte ikke noget fra ham siden.
    Kan du ikke lige skrive til mig, så kan vi finde ud af noget.

• #39   5. jul 2010 har du politianmeldt det.?

• June W
    June W Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #40   21. jan 2011 Hej.
    Jeg vil os meget gerne vide om du har fået nogle penge ud af ham eller noget.
    Har været i rette med ham da han er dømt til at bvetale mig erstatning for et indbrud er så snart 5 år siden og skal sende ham en påmindelse så ikk sagen forældes, har nu søgt i 5 timer og fandt ham, sidder inde i sdr. omme statsfængsel og har fået en kontakt i politiet som køre hans sag som vil tage et brev med til ham og skrive under på han har modtaget det, så hvis ingen har fået noget af ham, er dette en mlighed for jer også

• #41   21. jan 2011 har ikke fået noget overhovedet tror ikke politiet gider sådan nogle små sager?

Kommentér på:
Blevet snydt på baboom

Annonce