1.010 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

god eller dårlig ide? evt ulovligt god eller dårlig ide? evt ulovligt

hej baboom, sidder og leger med en tanke om at smide en annoce i avisen om at en dag kan folk i min by og omegn smide alt det de alligevel ville smide på losse pladsen hjem til mig. da jeg så vil lave det og sælge det. syntes selv det er irreterende man står med noget der dur fint som man smider ud. er det lovligt altså og sælge de ting folk kommer med og syntes i det er en god ide?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  god eller dårlig ide? evt ulovligt
  • #1   23. jun 2010 Stefan hvis det står til storskrald er det offentlig ejendom og du må faktisk ikke bare tage det smiley

Men tvivler på nogen ville gøre noget ved det smiley

• #2   23. jun 2010 I det mindste lave en annonce hvor de kan ringe og så kommer du og henter det.. Så kan du også vurdere om det er noget du gerne vil ha/prøve at lave??

• #3   23. jun 2010 Du skal være opmærksom på at hvsi folk frivilligt kommer og giver tingene til dig, så det fint nok smiley

• #4   23. jun 2010 Haha stefan smiley du har nogle sjove ideer!

Går det godt ? det er længe siden !

• Rikke J
    Rikke J Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #5   23. jun 2010 Jeg er så glad for vores genbrugspladser, her kan folk stille deres brugte ting ned og andre kan så tage det med hjem igen....... hele mit hus er fyldt med genbrug..... bortset fra madras.
    Det er alt ligefra bøger til tv og stuebord.
    Når jeg så er færdig med det sætter jeg det ned igen og nogen nye kan få glæde af det, fin måde at udskifte møblement osv

Kommentér på:
god eller dårlig ide? evt ulovligt

Annonce