{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fede tattos
  • #1   27. jun 2010 en pokemon. passer til din alder.

• #2   27. jun 2010 Brug nu lige noget mere tid på at spekulere over hvad du vil have. Du kommer til at fortryde din ferie tattoo. Har du overhovedet tjek på om han har en Autoclave stående?

• #3   27. jun 2010 +1 på den

• #4   27. jun 2010 Hvad er en atuoclave

• #5   27. jun 2010 du skal ha lavet en lille sommerfulg det passer til dig tror jeg

• #6   27. jun 2010 svar serıst tak kan ı ıkke sende nogen lınk med oversıgt ovet tatoos

• #7   27. jun 2010 Nicolai S - Håber da de har en autoclave, ellers er det goddag til infektioner osv smiley

• #8   27. jun 2010 Hvad med tribal på lænden? Det er jeg sikker på det passer til dig.

Vent dog til du bliver 18. Og få det lavet ved en dansk tatovør. Så har du muligheden for at få det lavet ordentligt. Og tænk da for helvede noget mere over det. Du hænger på det resten af livet.

• #9   27. jun 2010 tanker ogsa over det

• #10   27. jun 2010 Christian, det er den der sørger for at du ikke får leverbetændelse og hiv med hjem i bagagen. Sæt dig ind i tingene, før du får dig en tattoo.. Og lad være med at vær dum og få en fra et katalog. 90% fortryder den, fordi du ikke selv er med til at sætte dit eget præg på den.

Men få du bare lavet dig en tattoo. Du vil sikkert heller ikke give ret meget for den, så skal du da nok få din ønske tattoo.. Valgt udfra et katalog/hjemmeside og den bliv kun på størrelse med en 5krone, da du sikkert er for nærig til at smide prisen for en ordenlig tattoo..

• #11   27. jun 2010 Christian: Tænker over det?
    Du spørger på Baboom hvilken tattoo andre syns du skal ha?... du er langt fra moden nok til at tage et valg der påvirker dig resten af dit liv mester... slap du nu af, og vent til du er gammel nok, og så få en tattoo med betydning for dig istedet for en eller andet lorte tattoo du fortryder når du bliver 25?

• #12   27. jun 2010 Altså hvis man skal have hjælp til hvad man vil have lavet, så lad da hellere være..

• #13   27. jun 2010 jeg regner ogsa med jeg skal have en tatto der betyder noget for mig der skal maske sta lıve gar vıdere pa sopansk det der har varet meget efter mın mor og far blev skılt osv og sa lave noget rundt om som jeg lıge skal fınde ud af hvad det skal vare

• #14   27. jun 2010 Livet

• #15   27. jun 2010 spansk skulde der sta kan ıkke fınde ud af deres tastatur

• #16   27. jun 2010 Det er også fint nok, men lad dog for fanden være med at få en dernede. du ved ikke om de har en autoclave eller om han genbruger sine nåle osv.

Tag hjem og brug tid på det. Jeg var på din alder da jeg tænkte på min første, men der gik 10 år før jeg fandt det rette motiv.

• #17   27. jun 2010 okay men kender ıkke nogen, som gar det pa folk under 18.

• #18   27. jun 2010 Forstå nu at en tattoo IKKE bare er en klipning !! Det tager tid at finde det rette.

• #19   27. jun 2010 vent til din krop er fuldvoksen så er du os mere sikker på det rigtig resultat

• #20   27. jun 2010 Få den lavet herhjemme, så har du et sted at klage hvis det ikke er ordenligt

• #21   27. jun 2010 Jaja J@ Det er altså nu en skrøne..

• #22   27. jun 2010 vent til du bliver 18 du skal huske at du er 15 år gammel du vokser meget endnu, kender en der fik sin første tattoo som 15 årig og den er rigtig grim nu han fik den på armen og da han jo er vokset er den blevet "strukket" så det er ikke kønt. 99,9% af dem der får tattoos som 15-16 årige gør det fordi de tror det er sejt

• #23   27. jun 2010 og du kan altså godt blive tattoveret nogen steder herhjemme selvom du er under 18, jeg går på skole med en dreng på 16 han er ved at få tattoveret hele hans arm hos en tattovør og han ligner ikke en der er over 18

• #24   27. jun 2010 Ukendt@ Så er din makker også vokset usandsynligt meget! For det er altså ikke normalt at vokse så meget at huden strækker sig så meget at tattooen bliver trukket ud.

Iflg DTL er det ulovligt at tatovere personer under 18 år, så det passer heller ikke.

• #25   27. jun 2010 Nicolai S

jamen så er det da godt vi har sådan en klog gut herinde der kan fortælle om alle taler sandt men jeg skal da glædeligt tage et billede af den når jeg snakker med ham igen og mht. men ham der er ved at blive tattoveret, fordi det er forbudt tror du så alle tattovører følger det? så er du sgu godt nok naiv tror du heller ikke der er nogen der kører for stærkt for det må man jo ikke

• #26   27. jun 2010 Ukendt! Jeg retter på dig, fordi det ganske enkelt er en skrøne, medmindre vi taler om EKSTREM ændring af størrelse.

Og ja jeg er sgu godt klar over at der er tatovører der ikke respektere de regler, men kan så til gengæld fortælle dig at de IKKE er medlem af DTL. Eller ihverfald IKKE burde være det. Det er vedtaget ved lov at det er ulovligt.

Jeg referere til fakta og ikke en skid andet, så pis af med det bullshit om at jeg skulle være en "klog gut" som ved om folk taler sandt.

• #27   27. jun 2010 Nicolai S

jamen du prøver jo at lege klog men skal da nok tage et billede til dig søde ven. og jo det er bullshit du lukker ud og jeg dokumenterer det gerne for dig i form af alle de billeder du vil have

og jeg kender godt til reglerne mht. til at tattovere folk under 18 og har så vidt jeg husker ikke sagt noget om at jeg synes det er iorden. og nu har jeg lige undersøgt det lidt og de er medlem af dansk tatovør laug

• #28   27. jun 2010 Jeg venter spændt på de billeder.. Du smider dem bare i min indbakke smiley

Så burde du også melde dem til DTL, så man komme af med dem som ikke overholder regelsættet.

Men du bør overveje, hvordan du vælger at formulere dig skriftligt, for det kan nemt misforstås når du skriver at man kan finde tatovører der gerne tatovere en person under 18.

Desuden er det sjovt at du skal blive personlig, fordi jeg retter på dig.

• #29   27. jun 2010 Nicolai S

jamen skal nok lige få taget nogen billeder når jeg ser ham igen.

ja det burde jeg gøre men nu kender jeg to af tatovørerne personligt dernede så kan ikke se hvorfor jeg skal anmelde det.

og forstår ikke lige hvad du mener med at jeg bliver personlig? det er jo dig der begynder at hentyde til at jeg er fuld af løgn så det er jo dig der bliver personlig

• #30   27. jun 2010 Det er DIN konklusion mester.. Jeg retter på dig.. Jeg siger ikke at du er fuld af lort..!? Men du begynder at kalde mig kloge gut, som om jeg ikke har tjekket det. Havde trænet i 2-3 år dengang og fortsatte indtil jeg var 30 år og min tatovering har ikke ændret sig, trods en forøgelse på 15 cm på armene.

Og jo jeg sagde bullshit, for det er hvad jeg mente om det du skrev. Men det er ikke et personlig angreb.. Du sætter spørgsmål ved min intelligens og DET er et personlig angreb..

Jeg rettede venligt på dig ud fra egne erfaringer og fakta omkring DTL.

Det er muligt at du kender 2 af dem, men ville du lade din ven sætte sig ind i en bil, hvis du vidste han havde drukket for meget - Nej vel..

Derfor mener jeg også at tatovører som omgår loven for at tjene penge ikke bør være medlem af DTL. Hvad de så gør når butikken har lukket, må stå for egen regning.,

Jeg er her for at sælge og debattere, men gider ikke sidde og diskutere med en som ikke er voksen nok til at holde en fornuftig tone.

• #31   27. jun 2010 du siger netop at jeg er fuld af løgn

Citat :"Iflg DTL er det ulovligt at tatovere personer under 18 år, så det passer heller ikke." der mener du at jeg lyver når jeg fortæller at jeg går på skole med en på 16 der er ved at blive tatoveret ved en tatovør. og med det andet mener du jo også at jeg lukker en løgn ud så kunne du jo starte med at spørge om det er noget jeg kan dokumentere (hvilket jeg godt kan) og skal nok tage nogen billeder når jeg snakker med ham igen

• #32   27. jun 2010 og lige noget andet

"Det er muligt at du kender 2 af dem, men ville du lade din ven sætte sig ind i en bil, hvis du vidste han havde drukket for meget - Nej vel.."

nej det ville jeg ikke for det kan dræbe uskyldige ved det ligesom jeg også uden at tøve vil melde en kammerat hvis han kører sindsygt. men nu ligger forskellen i at spritkørsel kan dræbe uskyldige hvorimod at de tatoverer folk under 18 kan de blive straffet for og der kender de konsekvensen der slår de ikke nogen ihjel. så de to ting kan ikke på nogen måde sammenlignes

• #33   27. jun 2010 Som jeg tidligere skrev det er DIN konklusion.. Jeg påpeger at du tager fejl,ikke at du lyver. At tage fejl og lyve er 2 vidt forskellige ting smiley
    Har heller aldrig påstået at du ikke kan bevise det, men du vil jo så gerne, så du skal du være velkommen til. Men synes det er sjovt at på diverse bodybuilder fora, bliver der snakket om det. Og næsten alle steder er konklusionen den samme at der ikke sker skade, medmindre man vokser usandsynligt meget. Jeg har HELE tiden sagt at så må din makker have vokset ENORMT, men hvergang påpeger du at jeg påstår du lyver.. Kan du ikke bare svare på om det er sådan det forholder sig?

Korrekt men begge ting er strafbart og der er ikke kun DTL den regel står skrevet. Lovgivningen er sådan. Der er jo en grund til at DTL er oprettet.

Og derfor skal begge ting stoppes.

• #34   27. jun 2010 ja han er vokset en del han var en lille spinkel fyr på omkring 50-60 kg og nu er han noget ældre og med en vægt på omkring de 100.

og du siger jo at det ikke passer hvad jeg siger det er jo det samme som at sige jeg lyver

• #35   27. jun 2010 Se så snakker vi om en ekstrem forøgelse smiley Og det var også det jeg påpegede, for under normale omstændigheder sker der ingenting.

Hvis du siger til mig at du var hjemme kl 03.00 i nat, men jeg så fandt ud af du først var hjemme kl 05.00 < Dette er at lyve. Det andet jeg hentyder til er at du har taget fejl.

Men tror vi er nået til enighed nu?

• #36   27. jun 2010 ja vi er enige om at det er at lyve, men du siger at det ikke passer at jeg kender en på 16 der bliver tatoveret hos en tatovør for det er ulovligt. så siger du jo også at jeg lyver for der mener du åbenbart at ikke at det kan lade sig gøre at man bliver tatoveret når man er under 18.

• #37   27. jun 2010 Lad nu være med at begynde igen! Det ER ikke det samme!

Jeg har på INTET tidspunkt sagt at du ikke kender en på 16 der bliver tatoveret.

Jeg har sagt at det ER ulovligt at blive tatoveret når du er under 18 iflg DTL.
    At dem du kender vælger at omgå loven er deres eget problem.

Og det er en kæmpe forskel!

• #38   27. jun 2010 læs nu igen

"Iflg DTL er det ulovligt at tatovere personer under 18 år, SÅ DET PASSER HELLER IKKE." nu har jeg tilladt mig at skrive det med stort hvor du siger at det ikke passer at han er blevet tatoveret ved en tatovør, et er hvad der er ulovligt noget andet er om loven bliver overholdt hvilket den ikke er blevet men derfor passer det stadig hvad jeg siger.

forstår du det nu? hvis ikke så tror jeg bare vi lukker den jeg gider ikke bruge mere tid på at forklare dig det

• #39   27. jun 2010 Helt seriøst hvad er det du ikke forstår ved ordet ULOVLIGT!?

Det er IKKE LOVLIGT AT TATOVERE EN PERSON DER ER UNDER 18 ÅR!!!

Så kan du vende og dreje den som det passer dig omkring løgn, som du lyster..

FAKTUM er at det IKKE ER LOVLIGT (!!!)

Så hvis du ikke forstår ovenstående, så har vi et problem, for så ved du ikke hvad ordet ULOVLIGT og LOVLIGT betyder i lovens forstand

Jeg beklager CAPSLOCK, men er nødt til at fremhæve det.

• #40   27. jun 2010 som sagt ved jeg godt det er ULOVLIGT og så siger du "så det passer ikke" men hvis du ikke der hentyder til at det ikke passer at jeg kender en der er det så må du lige definere hvad det så er der ikke passer i det jeg skriver omkring det for har INGEN steder skrevet at det er lovligt så det er ihvertfald ikke det der "ikke passer"

• #41   27. jun 2010 Den har vi allerede været oppe at vende.. Jeg skrev tidligere at du skulle overveje, hvordan du formulerede dig på skrift, for noget af det kunne godt misforstås.

Bla dette Skrevet: 27-06-2010 18:42:58 "og du kan altså godt blive tattoveret nogen steder herhjemme selvom du er under 18, jeg går på skole med en dreng på 16 han er ved at få tattoveret hele hans arm hos en tattovør og han ligner ikke en der er over 18"

Jeg henviser så til at iflg DTL at dette er ulovligt, så det passer ikke. Jovist tog jeg fejl, siden den tatovør du kender åbenbart bryder DTL og dermed også loven,men det må blive for deres egen regning.

Og mere ligger der ikke i det.

Kommentér på:
fede tattos

Annonce