{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Fiske udstyr. {{forumTopicSubject}}

Hey, Jeg er ikke så meget inde i alt det med de forskellige blink,spinnere osv. Og tænkte så på om der var nogen, som havde et link eller ku fortælle mig, hvornår man skal bruge hvad.
- Altså hvad for nogen fisk du fanger med spinnere, blink, orme osv.

Håber i forstår mit spørgsmål. På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fiske udstyr.
  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #1   27. jun 2010 Det kommer jo an på, hvor du vil fiske henne, og hvad du gerne vil fange. Der er ikke et universalredskab, der virker på alle fisk (ud over ulovlige garn).

• #2   27. jun 2010 Phreak. Okay vidste jeg ikke. Troede der var lavet "udstyr" til de forskellige fisk.

Jeg fisker mest ved en mole, efter hornfisk og makreller, hva vil være godt der til ?

• #3   27. jun 2010 min kæreste fortalte i søndags på fisketuren at vi skulle bruge blink for at fange de større torsk og evt. hornfisk.
    han havde mange forskellige blink og var vist bare et skud fra hoften hvilket der var bedst.

vi fangede 2 (for) små torsk med børsteorm på kroge....og 2 rødspætter. og desværre intet med blinkene, men fiskede også længest tid med krogene.

• #4   27. jun 2010 snapsen blinket er godt til havørder og tosk... hornfisk kan man fange på alt... også en 5kr hvor der er sat en 3krog i... tro mig det er prøvet...

• #5   27. jun 2010 oki vildt nok, men er vel også det der blinker og bevæger sig de går efter

• casper l
    casper l Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 22
    #6   8. aug 2010 hornfisk tager alt hvad der skinner haha ;D

Kommentér på:
Fiske udstyr.

Annonce