Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvebombe (Revlon Nutri Color)
  • #1   12. jul 2010 Det fungerer som en hårkur med farvepigmenter i.. Det opfrisker hårfarven, men kan altså ikke gøre det ud for en regulær farvning...

• #2   12. jul 2010 Jeg bruger den.. ejg ahr mørkt hår, og fået affarvet noget af det, og bruger så den røde.. jeg synes det er emget bedre for håret end en alm hårfarve, plusset er også at du hurtigt og MILDT kan farve håret så snart det trænger.. jeg kommer aldirg fra de farve-bomber smiley det det bedste smiley

• #3   12. jul 2010 Det, jeg mente var selvfølgelig også at det ikke kan gøre det ud for en hel hårfarvning..

• #4   12. jul 2010 Det bette egern: jo det kan det sagtens smiley det jo det jeg gør smiley det holder ligeså længe som en alm hårfavre smiley

• #5   12. jul 2010 Jeg har før brugt dem da jeg var rødhåret, men nu havde jeg bare hørt rygter om at de faktisk skulle være sunde for håret.. Ved godt at de ikke kan kompensere for en original hårfarvning, da de ikke farver udgroninger (eller den røde gjorde hvertfald ikke) smiley - Men har i hørt det samme at de direkte skulle være sunde for håret ? smiley

• #6   12. jul 2010 Lil-Mc: Det ved jeg godt. Men kan du ikke lade være med at kommentere på emnet når du ikke har noget fornuftigt at sige omkring emnet. Det har jo intet at gøre med om Nutri Color r sundt for håret!

• #7   12. jul 2010 Lil-Mc - Gå nu bare væk, du fatter jo alligevel ikke noget. Ja undskyld sproget, men du er sku lidt nervepirrende !

• #8   13. jul 2010 Okay tak for svar.

Lil-Mc - Ej hvor er du dum man ! det er jo ikke en hårfarve ! men en hårkur med farvepigmenter i din klovn !

Kommentér på:
Farvebombe (Revlon Nutri Color)

Annonce