{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Chris H
Chris H
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 34

Jailbreak iphone 3g {{forumTopicSubject}}

Hej, hvis jeg skal jailbreake min iphone, hvilket program skal jeg så bruge?

Ved godt jeg bør bruge søgefunktion, men hvis der er kommet noget bedre i mellemtiden vil jeg lige høre.. Og hvad er det så man kan af fede ting, ved at jailbreake den?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jailbreak iphone 3g
  • Chris H
    Chris H Tilmeldt:
    maj 2008

#1   13. jul 2010 Kenneth:

Går udfra du er ironisk nu.

Hold dig venligst til emnet..

• Chris H
    Chris H Tilmeldt:
    maj 2008

#3   13. jul 2010 Nå ok, så misforstod jeg dig.. Jamen man kan få nogle ting, som man normalt ikke kan da Apples system er låst, og man kun kan hente app's fra appstore.

Det jeg spørger indtil er bare hvad jeg skal vælge, da det ser ud til at der er flere programmer til formålet.

Men som sædvanlig læser folk ikke spørgsmål herinde...

• #4   13. jul 2010 Tjo vi læser det, men den er bare oppe og vende 5 gange om ugen, og der er ingen der gider bruge 5min på lige at google det, vi kan jo ikke svare dig på hvilket program du skal bruge når vi ikke ved hvilken software version den indeholder, og desuden findes der 500 programmer som stort set allesammen er lige gode, prøv youtube, der er masser af guides !

• #5   13. jul 2010 brug redsnow eller pwnagetool ,blackra1n, Sn0wbreeze, er for windows og de andre 3 kan du bruge til både mac og windows.. husk at hente den rigtige firmware.. du kan også downgrade den hvis du ikke kan finde ud af at jailbreake firmware 3.1.3

Kommentér på:
Jailbreak iphone 3g

Annonce