1.066 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
27 Svar
Plastikkirurgi... din mening? Plastikkirurgi... din mening?
Hvad er din mening om plastikkirurgi?
Jeg så et program om Cindy Jackson igår på tv2, og må indrømme jeg blev meget facineret... hun er gået igennem et utal af operationer og behandlinger, for at få et helt nyt ansigt, samt krop...
Som 50-årig, ser hun faktisk bedre ud, end da hun var ung...
Nu er hendes valg jo nok lidt ekstremt, som der også ses meget af, især i showbizz...
Personlig ville jeg ikke tøve med at få lavet en operation eller flere... (kun pengemangel, der holder mig tilbage)
Ville du?
0 synes godt om
jul 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 69
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 301
Hvad hvis det vil fremme selvværdet betydeligt? Vi er jo ikke alle født smukke, desværre...
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 6 Svar: 1.451
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 103 Svar: 3.105
jan 2007
Det er selvfølgelig meget forskelligt, hvad man kan få af operationer, samt forskellige grunde...
Ville ikke selv få lavet større bryster, men forstår godt, at nogle vil, hvis de er fladbrystet.
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 103 Svar: 3.105
jan 2007
Kan godt se, det ville være dejligt, hvis alle kunne acceptere sig selv, som de er...
Det ville jeg i hvert fald ønske jeg kunne...
Når jeg selv gerne vil ha lavet noget, er det nu heller ikke for at blive den smukkeste i verden... men for at kunne komme til at se bare lidt "normal" ud...
Tror bestemt, det er noget, der går kvinder mere på end det gør med mænd...
Men at kunne se sig selv i spejlet og ikke væmmes, har altid været et kæmpe ønske.
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 42 Svar: 836
jan 2007
Ja, hvad er normalt... godt spørgsmål... heh... måske dumt formuleret fra min side...
Altså, det jeg tænker på er, hvis man ikke er født med gode gener... f.eks har en næste der ligner en gennembanket kartoffel, stritøre, hængende øjenlåg der genere, vorter og lign... altså ting, der virkelig genere og gør man føler sig meget anderledes... hvis du forstår...
Men hensyn til kroppen, så at få lavet sådan noget som hængeskind efter vægttab, brystreduktion mm.
jan 2007
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 64 Svar: 726
godt nok har jeg mange syn på hvordan min krop kunne se ud med plastik kirugi, og jeg har overvejet det mange gange.. men hvis folk virkeligt ikk kan holde af mig med de bryster jeg har og det hovede jeg har, de små poser under øjnene jeg har og de (af min mening) tykke ben jeg har, hvad sku jeg så bruge dem til ? ..
der er en grund til at vi alle sammen er forskellige og jeg elsker sku mig selv med alle de fejl jeg har , det har gjort mig så stærk psykisk med al mobningen som lille og alle de kommentare man høre, og jeg ku aldrig drømme om at ændre min krop, har lidt støre bryster end gennemsnittet, men kan ikk se det som et problem for mig, jeg er ikke en af dem der får ondt i ryggen eller noget, så hvorfor ændre på det så længe jeg selv har det godt med mig selv ?
folk der går til plastikkiru har ikke lært hjemmefra at man skal elske det man har og ikke det som man ikke har !
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 50 Svar: 565
Jeg ville nu ikke selv gå under noget indgreb..
jan 2007
Hehe... sagde ikke noget om jeg havde det hele... næsen ja, men de andre var eksempler... er overvægtig og igang med at tabe mig, så det med kroppen passer også her...
Jeg ved der er nogle, der ikke kan få nok... men selv ville jeg aldrig få lavet større bryster og lign...
Igen handler det ikke om at overdrive for mig, men om at oprette, til det acceptable...
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 6 Svar: 1.451
jan 2007
Okay, nu ved du heller ikke hvor stor jeg er... skal til at skrives op til gastric bypass...
Men har heller ikke behov for at være super tynd... ville være fint tilfreds med at veje omkring 90 kg... men når man taber sig mange kg, vil der komme løs hud, ligemeget hvor meget man træner...
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 64 Svar: 726
dét ville nok kunne få mig til at få opereret den sidste hud væk :.. men nok mere symbolks , for at sige helt farvel til mit gamle jeg.., nu er jeg godt nok ikke overvægtig, så bliver ikke et problem for mig, men tror det er en af den eneste undtagelser jeg har
jan 2007
jan 2007
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 85
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 1 Svar: 433
Held og lykke med det hele - og selvfølgelig skal du tage en operation når du har nået dit vægttab;) Du vil jo desværre ellers have en del gener i forbindelse med det, hvis du ikke tager en operation:( Løs hud og strækmærker er ikke helt følelseslødt, og i overflod, kan det være meget generende - så synes en operatione ville være helt på sin plads;)
Endnu engeng held og lykke;) og lad os høre hvordan det går dig i fremtiden...
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 62 Svar: 939
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Svar: 201
Synes det er sørgeligt man ikke er glad for sig selv, man er nu engang sat i verden sådan. Og tror der er mange andre triste skæbner i denne verden der har det værre end os, som ville give deres højre arm for at leve i Danmark.
Og når vi ikke har andre problemer i verden end at vores næse er grim, ja så finder jeg sgu det hele lidt sørgeligt.
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 25 Svar: 107
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 129
Men ellers er jeg helt ennig med Rikke J
jan 2007
Det er svært at være glad for sit udseende, når man er blevet nedgjort og mobbet hele sit liv...
Måske kunne jeg lære at leve med hvordan jeg ser ud... men ærligt er jeg så ked af altid at føle mig så forbandet grim, at jeg derfor gerne vil gå under kniven... ikke for nogen andres skyld, men for min egen.
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Svar: 201
jan 2007
Plastikkirurgi... din mening?