1.431 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

ting at lave i fly ? ting at lave i fly ?

Skal snart flyve til kreta
min første flyvetur...

og gider ik tage bærbaren med derned..

Har overvejet at købe et se og hør evt... eller en avis,,

Udover det går jeg og tænker lidt i at købe en psp evt. hacke den og smide en masse spil på.. men ville det være det værd eller bare måske endnu en ting jeg ik gider bruge senere...

har i nogle goe idéer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ting at lave i fly ?
  • Capzeda .
    Capzeda . Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #1   15. jul 2010 Kreta.. hvis jeg husker rigtig fløj vi ca 3 timer dertil, og de viste film på flyet, Jeg havde både bærebar og psp med men brugte intet af det.
    I år skal jeg til USA og det er en flyvetur på 14 timer, så det bliver nok en udfordring.

• #2   15. jul 2010 lyder mega fed!! viser de nogle film der er værd at se ? må man egentligt ha noget at drikke med selv eller skal man bestille det ombord ? somsagt har never fløjet.. men altid kørt i bus bla til kroatien

• Capzeda .
    Capzeda . Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #3   15. jul 2010 Jeg er ret sikker på du skal købe på flyvet grundet de nye væske regler, men du må ikke hænge mig op på det.

De fleste gange jeg har fløjet har de vist animations film, således børn og voksne kan se dem. Bl.a. blev der vist UP den ene vej og Sorte Kugler på vej hjem.

Det er helt okay, jeg er panisk for at flyve så døser alligevel hen på grund af mit beroligende smiley .

• #4   15. jul 2010 Du må ikke have mere end 100 ml væske gennem security, gælder også cremer, medicin osv...

Men du kan købe i lufthaven efter security

• #5   15. jul 2010 tak for de venlige råd indtil videre.. blir fedt at komme afsted..

• #6   15. jul 2010 tja, jeg plejer gerne at have nolge kryds og tværs med i flyet, lidt musik/lydbøger, og en pude.... turen til kreta er jo ik lang, så det burde være til at overkomme uden bærbar.... (:

men glæd dig, kreta er sgu en dejlig ø....har været der 2 gange smiley

• #7   15. jul 2010 join the mile high club !

• #8   15. jul 2010 Altså, hvis det var mig, ville jeg høre musik, og kigge på verdenen! smiley

• #9   15. jul 2010 Tag en spiller

• #10   15. jul 2010 har også iphones... men vil ik risikere de ik tror på mig at den er købt i dk. når vi er på vejen hjem og havner i tolden og skal betale for noget jeg allerede ejer..

• #11   15. jul 2010 lol fuck du er en kælling.. Tag den med, der sker ikke en skid

• #12   15. jul 2010 USA ture er hårde.. og de film ting.. duer bare ikke så medbring gerne en iphone med film i, eller musik.. begge ting hjælper MEGET! men en 3 timers flyvetur virker ikke som særlig meget at bøvle med, medmindre du keder dig hurtigt? tag en bog med eller noget du nu kan lave siddende som faktisk underholder dig.

• #13   15. jul 2010 hvorfor er den Flight Adaptor vigtig ? er alm ørebøffer ik okay ?

• #14   15. jul 2010 fox nok er det kritik. men jeg ved jo ik mere end dig om tingene.når jeg for første gang skal afsted

• #15   15. jul 2010 tager dames med smiley hendes er jailbreaket smiley så kan vi bruge gps kort og andet til at se hva der sker i området lidt og spille på den.. vil k ha 2 med smiley ved i forresten om det er samme stik til kontakten man bruger dernede ?

• #16   15. jul 2010 regner med at tage ca 800 euro med til aftensmaden og sjov samt lommepenge smiley vi ik sidde og sige det jeg kan jeg ik og det har jeg ik råd til.. vil gi den gas...

Kommentér på:
ting at lave i fly ?

Annonce