563 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

iM
iM
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 295 Svar: 1.135

Forsvundet person? Forsvundet person?

Her forleden dag var vi samlet en 20 - 30 mennesker til noget fest og så dør festen så småt ud og der er nogle som bliver uvenner, nå men nok om det. Vi gik så hver til sit igen og så siden den aften er der ikke nogle der har set noget til drengen jeg har valgt at kalde "kasper" og der er ingen der kan finde ham igen, så tænkte jeg på om der var en mulighed for om man kunne finde ham på en måde, jeg render rundt med hans telefon og andre ejendele?? signalement af drengen: Ca. 170 - 175 høj, skaldet, stritøre og går i sorte nike sko og han taler med sjællandsk accent. Sig endelig til hvis der er nogle som har set ham?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsvundet person?
  • #1   16. jul 2010 Et billede vil hjælpe samt en politi anmeldelse..de søer, skove mv. der ligger i området skal gennemsøges af profesionelle

• Grrr ,
    Grrr , Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 57
    #2   16. jul 2010 Kenned B

Har du ikke hans adresse, hvis du har hans ejendele...???

Eller ring til politiet......så finder de ham

Ingen problem smiley

• #3   16. jul 2010 Ja hvis det er et par dage siden så kan du vidst roligt snakke med politiet om det i stedet for herinde..
    Og hvis du har spurgt dig omkring ved venner osv. for at få fat i ham, og han ikke er at finde hjemme så ville jeg nok gøre det nu i stedet for i morgen tidlig.

ikke for at blæse en stemning op, men det ville være så træls hvsi han virkelig var væk?

• #4   16. jul 2010 men ellers hvis du har mandens telefon så kig om der ikke er en "mor" eller "far" eller lignende i telefonbogen? smiley

• #5   16. jul 2010 Sjællandsk accent..
    Kan love dig for folk snakker anderledes over here :D.
    Tag til sydsjælland , københavn og nordvestsjælland og fortæl mig der ikke er forskel.!

• #6   16. jul 2010 Os I jylland kender kun sjællandsk.. smiley Herovre snakker vi vel også kun jysk i jeres øre?.:)

• #7   16. jul 2010 Jeg kan sku godt høre om det en fra nordjylland eller sønderjylland fx smiley

• #8   16. jul 2010 Jeg har ringet til politiet, og eftersøgningen er godt i gang. Men det ville være lidt rart hvis folk nu måske kunne holde øje med ham kan fortælle lidt om at han kommer fra Ishøj og han har en lejlighed i Roskilde, mere ved jeg ikke lige og jeg har haft ringet til familien og der er ikke nogle som har set noget til ham

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #9   16. jul 2010 Smutter lige ud i haven og siger han skal hjem..

• #10   16. jul 2010 Lyder satme ulækkert Kenned B håber sku i finder ham! smiley

• #11   16. jul 2010 Er i egentlig sikker på han ikke er taget på ferie? smiley

• #12   16. jul 2010 De sidste mennesker der så ham var den aften/ nat, men har fået fortalt at der var nogle efter ham så nu skal jeg se om de har set noget til ham :S

• #13   16. jul 2010 Nok også en god ide at skrive hvor han blev væk ?

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #14   16. jul 2010 Hans rigtige navn ville også være en meget god ide at smide, istedet for at kalde ham "Kasper".

Så navn og evt adresse.

Kommentér på:
Forsvundet person?

Annonce