Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TATTOOS
  • #1   20. jul 2010 Er det ikke lidt åbenlyst. Betaler det der står lige ved siden af billedet.

• #2   20. jul 2010 Eller tager et par printscreens hvor stegerne blokerer forskelligt, så kan din tatovør vel tegne det op..

• #4   20. jul 2010 tryk "Purchase & print" og voila, så tager du den med din til tatovør.. og får ham til at stencilere det og bum bum, et par timer senere en tattoo på dig, for eeeeeever.

• #5   22. jul 2010 Umiddelbart vil jeg tro de fleste tattovøre ville være kede af at skulle tegne efter et så småt og udetaljeret billede som hvis man laver print screen på den..

Nu kan jeg ikke umiddelbart se hvor du kommer fra.. Men hvis du er fra Sjælland så vil jeg klart anbefale Jesper fra tattooworld i sydhavnen.. Han er helt kanon til netop den stil som på billedet.. Og min personlige mening er at ingen andre end ham får lov til at sætte nålen i mig.. Han er godt nok den bedste tattovør jeg har oplevet.. smiley
    Han har lavet flere ligende tattoveringer han med sikkerhed gerne vil vise frem for dig..

Kommentér på:
TATTOOS

Annonce