478 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Tatoo HVOR !?? Tatoo HVOR !??

Hej ... Jeg har overvejet lidt og få tuset min datters navn .. Dette vil blivbe min første tus .. Men hvor søren skal jeg placere den ?? Der skulle jo gerne være plads til et navn mere om nogle år .. smiley ((Håber jeg))
Men hvor kunne man mon sætte den ??
Skal lige siges jeg er en kylling uden lige, så så gerne det ikke var det ømmeste sted på kroppen .. Haha ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatoo HVOR !??
  • #1   23. jul 2010 på anklen måske? smiley

• #2   23. jul 2010 Der er jo mange forskellige steder smiley Håndledet, skulderbladet, overarmen. Personligt synes jeg det er fedt omkring ribbenene, men det er tilgengæld også et ømt sted. Men man må jo lide for skønheden smiley

• #3   23. jul 2010 Maven/Lige over skridtet?
    Evt tilføj ovenover navnet: "Proud Producer of:" eller noget i den stil ^^

Ellers er det jo en smagssag - Skulder, arme (ikke ømme steder)

• #4   23. jul 2010 Uh ja .. Hun er jo født ved kejsersnit, så lige over aret .. Der kan jo sagtens stå en hen over til den tid også .. smiley

• #5   23. jul 2010 jeg ville havve det på håndleddet der ser du det heletiden smiley og der gør det bestemt ikke ondt (eller lidt, men det sted jeg synes det gør mindst ondt af de steder jeg har)

• #6   23. jul 2010 Linda

det er i hvert fald lyv!
    - håndledet er et voldsoms smertefuldt sted smiley

• #7   23. jul 2010 voldsomt*

• #8   23. jul 2010 Hmm. Har også hørt håndledet skulle gøre noget sa avs .. men der er nu stadig der jeg helder mest til at få en.. men der ville jeg gerne have mit stjernetegn og fødselsdato.. og så måske Caroline over kejsersnittet.. IKKE NEMT!!!!

• #9   23. jul 2010 jeg mærkede så ikke noget til det på håndleddet. overhoved.. smiley

har på skulderen, i nakken på anklen og håndleddet.. og den på håndleddet var overraskende for den gjorde bestemt ikke ondt.. havde kun hørt hvor ondt det gjorde herinde, men denm jeg kender der har der siger også det ikke gjorde ondt. smiley

men tror det er ligemeget hvor på kroppen du spørg om så er det forskelligt fra person til person..

• #10   23. jul 2010 jeg har min datters navn i nakken, plus jeg er tusset på begge håndled og maven, men må indrømme den på maven det gør jeg ALDRIG igen.
    men nakken og håndleden gjorde ikk mere ondt ent end blodprøve hos lægen... jeg vil hellere end gerne have gøre nakken og håndledende igen fremfor mave

• #11   23. jul 2010 dem der siger det ikke gør ondt at få en tattoo, lyver virkelig smiley

• #12   23. jul 2010 jamen selvfølgelig gør det da ondt, men min i nakken og på håndledende er en smerte der er til og overleve, fremfor den jeg fik på maven, det gjorde seriøst voldsom ondt....

• #13   23. jul 2010 lyver ligefrem.. ja okay.. så har man da hørt det med.. mon ikke bare du er en piveskid så.. hehe smiley (sagt med glimt i øjet)

ja ens smertetærsel er meget forskelligt.. min er ikke ret høj, men synes ikke det gør så ondt.. hvis jeg synes det var så forfærdeligt havde jeg nok kun fået 1 smiley

• #14   24. jul 2010 min kæreste sagde også at jeg var en pivskid, og han driller mig stadig med det, men jeg synes altså det gjorde ondt! smiley

• #15   24. jul 2010 kommer jo også anpå hvor meget den skal fylde og hvor stor den er smiley

jeg synes den i nakken brændte til sidst og jeg kunne ikke bevæge nakken en uge efter uden det gjorde ondt smiley hehe, men ville gøre det igen uden at blinke smiley

min mand har en på læggen og der kunne han heller ikke gå nogen dage uden det gjorde ondt smiley

• #16   24. jul 2010 Jeg takker for alle svarne men hopper fra tråden igen .. smiley
    Nu er vi i et helt andet emne end placering .. smiley

Men tak folks !!

Kommentér på:
Tatoo HVOR !??

Annonce