{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Hvad kommer det folk ved?? {{forumTopicSubject}}

Har nu både her på bb og på dba oplevet, folk der spørger hvor man sælger en bestemt ting. Jeg forstår simpelhen ikke hvorfor, det er så interessant at vide. Det er jo for det meste nok endten fordi man ikke bruger tingen mere eller pga penge mangel!

Hvor mange står måske i Bilka og spørger hvorfor de sælger DVD'er???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kommer det folk ved??
  • #1   25. jul 2010 Hvis jeg er ude og kigge på en guitar, knallert eller noget lignende, så spørger jeg altid om det.. For det kan jo være de bare vil af med det fordi det er noget lort, eller er halvt ødelagt. Det kan man jo ofte konkludere ud fra svaret, selvom sælger aldrig ville sige det hvis varen ikke var helt tip-top.

• #2   25. jul 2010 Men hvis man laver en annonce, ville der vel også stå hvis varen er deffekt. Kunne du ikke bare spørge vedkommende om den har nogle deffekter?? Og hvis et produkt er noget lort, så ved man det vel også ved at undersøge mærker...

• #3   25. jul 2010 Hvis en vare er deffekt og det ikke står i annoncen, ville sælger vel også bare lyve om det når man spørger. Mener bare det er jo ikke en garanti for, at en vare er i OK stand, fordi man ved hvorfor ejer sælger...

• #4   25. jul 2010 Jeg synes nu ikke der er noget forgjort i at spørge hvorfor vedkommende sælger din vare. Især ikke hvis den (som ofte set) er nærmest ubrugt, med masser af garanti, men til den halve pris eller sådan noget.

Det er ikke alle produkter der er noget lort pga et enkelt mærke. Hold f.eks. fast i guitar/knallert. Der kan være gode og dårlige varer indenfor samme produktion.

Det er jo også meget rart at vide om en guitar sælges fordi personen ikke gider spille mere, eller om den sælges fordi han vil have noget bedre. Hvis han vil have noget bedre er der måske heller ikke noget for mig jo..

• #5   25. jul 2010 Min pointe er bare, at det jo egentlig ikke kommer nogen ved hvorfor man sælger en vare. Er det noget af interesse, så undersøger man det. Er det en der vil snyde, så lyver vedkommende jo nok alligevel.

Og nu har det ikke noget med bestemte mærker at gøre.

• #6   25. jul 2010 Tjah, min pointe er bare, at jeg synes det er ganske interessant at vide.. Hvis sælger ikke vil fortælle det, så handler jeg bare et andet sted :). Jeg synes det kommer både sælger og køber ved hvorfor en vare sælges. Oftest skrives det da også i annoncen :).

Men du har helt ret i at hvis sælger vil snyde, så lyver denne bare.

• #8   26. jul 2010 nu kigger jeg tit på dyr og vil også gerne vide hvorfor de sælger dyret om der måske ligger noget bag det som måske ikke er helt godt man ved aldrig.

Man kan jo aldrig vide om det er sjålet det bare en garanti man gerne vil have når man fks skal købe en mobil eller noget.

Kommentér på:
Hvad kommer det folk ved??

Annonce