1.774 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Folk der ringer på hemmeligt nr - Folk der ringer på hemmeligt nr -

Jeg plejer aldrig at besvare hemmelige opkald, grundet af at jeg ikke gider at snakke med folk jeg ikke ved hvem er, men jeg besvarede lige et for 5 minutter siden.

Den ringer - jeg tager den, og siger "hallo" uden at opgive mit navn, - og der bliver lagt på med det samme.

Jeg har tit oplevet det. kan folk ikke bare sige "hov undskyld, forkert nummer" jeg forstår det simpelthen ikke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk der ringer på hemmeligt nr -
  • #1   2. aug 2010 jeg tager den hellere aldrig , hader det ligger bare på med det samme.

• #2   2. aug 2010 Jeg tager sgu heller aldrig telefonen hvis det er hemmeligt nummer... Så må folk sgu skrive en sms med hvem det er, hvis det er vigtigt.. Så ringer jeg gerne op igen smiley

• #3   2. aug 2010 normalt plejer jeg heller ikk og besvare hemmeligt nummer, men min bank og mit teleselskab ringer fra hemmeligt nummer så bliver engang i mellem nød til det

• #4   2. aug 2010 hemmeligt nr = politiet smiley

• #5   2. aug 2010 Rigtigt mange virksomheder har hemmelige numre, bl.a. Danske Banks filialer eksempelvis.

• #6   2. aug 2010 det er #31# og så modtagerens nummer.

Neela .

Så var det garanteret dig der ringede til mig.

• #7   2. aug 2010 Tager den heller ikke hvis det er hemmeligt nummer.. Hvis de har grund til at skjule hvem der ringer, har jeg sikkert ingen interesse i at tale med dem..

• #9   2. aug 2010 Jeg plejer ofte bare tage den. Folk har jo valget mellem og smække røret på når jeg siger "mm?", eller få en snak med mig.

Selvom, jeg har oplevet at have en eller anden gut i røret sidste år igennem en helt måned. Han ringede kun for at finde ud af mit fulde navn, og hvor jeg boede. Indtil han en dag ringede, og fandt ud af at han havde det forkerte nummer. Derefter sagde han ikke meget andet end, øhm... farvel.

Men så havde jeg da i det mindste, en ekstra bekendt i lidt tid jo. Jeg savner ham dog ikke. smiley

• #10   2. aug 2010 Det er sikkert fordi, jeg er kendt og sådan noget, og så ringer pigerne jo til mig.

• #11   2. aug 2010 Liserie - Hvem siger der er tale om at være bange for at tage telefonen ligefrem? smiley
    Det er jeg nu ikke... Men der er da ingen der skal have fornøjelsen af at snakke med mig, uden jeg ved hvem de er smiley

• #12   2. aug 2010 Liserie .

Det er da dem som smækker på, som er bange.

• #13   2. aug 2010 Lars - Hehe nej, så enkelt er det nu ikke.. oplever da sågar folk med vist nummer ringer og jeg så ikke engang aner hvem de er... Så sent som idag var det en fra telenor der ville stille mig nogle spørgsmål omkring hvor mange mobiltelefoner jeg havde og en masse andet pjat.. Det er simpelthen så latterligt

• #15   2. aug 2010 Jeg tar den ALTID også hiver jeg mig i pikken mens jeg stønner og spørg om de er nogle små frække giraffer i bikini.....

• Dannie .
    Dannie . Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 197
    #16   2. aug 2010 Hemmeligt nummer bliver kun taget om dagen, i tilfælde af banken, politi, andet skulle have fat i mig.
    Ellers gider jeg ikke. Og i forvejen hader jeg at sku løbe med telefonen i øret.

• #17   2. aug 2010 Lars jeg ved hun er en vild giraf så det problem er vi langt forbi smiley

Neela hva med dem?

• #18   2. aug 2010 Du ka jo prøve smiley

• #19   2. aug 2010 Er da sket før smiley

• #20   2. aug 2010 Åh hvad fan', folk med den tildens ved hvem de skal ringe til nu, så de ikke bruger alle deres penge på de dyre telefonnumre. Burde hører til i marked. ^_^

• #21   2. aug 2010 tager altid min tlf hvis folk ringer og laver folk tlf fis så ligger jeg den bare ved siden af mig også ja kan folk bruge deres penge på det hvis de har lyst til det.

for har flere i min familie som ringer hemmeligt. så hvis nogen skal have fat i mig så er det sådan. man har ligesom en tlf for at bruge den og tage den når folk ringer.

• #22   2. aug 2010 Tager den kun i nogle tilfælde, men det er kun, hvis jeg alligevel keder mig og har brug for en snak! For folk der laver telefonfis med mig, ja, det er simpelthen ikke morsomt, for jeg snakker bare som om vi kender hinanden.. Spassere smiley

• #23   2. aug 2010 kan huske ved cbb da jeg havde det så når folk ringede med hemmeligt nummer og de bare lige hurtigt havde lavet det på deres telefon og jeg ikke tog den fik jeg en fin sms med det nummer der blev ringet fra... Politiet er os ved at stoppe med at ringe med hemmeligt nummer.. og hvis de gør sender de en sms bagefter

• #24   3. aug 2010 Jeg tror at mange herinde mistede pointen, i at telefonen bliver taget, og der efterfølgende bare bliver smækket på. Nej dem får i sgu svært ved at sludre med, som i jo så gerne vil :).

Kommentér på:
Folk der ringer på hemmeligt nr -

Annonce