3.409 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
17 Svar
Skunk planter Skunk planter
Hej nogen der hved om der er nogen gode skunk planter, der kan grow undenfor nu som ikke skal stå så lang tid.
0 synes godt om
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 189 Svar: 1.527
du må gøre det ind eller vente til næste år
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 224
jun 2007
sep 2009
Men der blev jo også bare spurgt om hvilke planter der kunne blive færdig ude i år og ikke og ikke hvilken plante der giver mest..
sep 2009
sep 2009
jun 2007
50 gram på en lowrider tørret kan du aldrig få med mindre der er tale om et kryds ellers er max jeg har set og læst om omkring de 20gram når det bliver klippet op så det kun er skud og de helt små blade med "guf" på der sidder tilbage, og heller ikke lowrider skal man regne med bliver færdig nu da de skal op senest sidst i september/først oktober normalt så står mine planter aldrig ude senere end midt/sidst i september da der ellers går mug i dem, røgen er okay men en god dansk pot som har været dyrket i dk i mindst 25-30år er meget bedre syntes jeg og mine planter har været dyrket på i 45-50år nu og giver hvis man kan finde ud af at dyrke ca 1kg pr plante
' lubas !
hvorfor det sørgeligt?? der er dem der sidder og suger bong og ikke laver en skid andet end at ryge hele tiden og tåger rundt, også er der dem som nyder en pind en gang i mellem, måske et par gange om ugen/måneden/året det er 2 helt forskellige typer mennesker tabere og livs nydere der stadig passer arbejde familie og alt muligt andet, og hash/pot/skunk skader ikke en gang så meget som alcohol eller jo dine lunger bliver selvfølgeligt skadet som med røg men ikke dine hjerne sæller de bliver kun lammet hvor alcohol dræber dem, og hvis alcohol kom til dk i dag ville det også være ulovligt
sep 2009
He he så er du ikke den vilde dyrker kan jeg regne ud.
Så har du ikke særligt godt styr på dig grow hvis du kun får max 20g pr plante...
Se side 4 for høst billeder...
jun 2007
sep 2009
http://community.dcfonline.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=18792&postdays=0&postorder=asc&highlight=lowrider&start=45
He he selvfølgelig kan jeg lave planter gir 1 kilo men jeg dyrker SOG så det bliver sku lidt et problem..
Jeg er selv på en del canna forum rundt omkring godt nok ikke 17 jeg viste ikke engang at der var så mange. hvad heddet de canna forums smid lige en liste og hvad kalder du dig??
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 41 Svar: 1.344
Enig med Lubas - sørgeligt.
jun 2007
jun 2007
hvad med du bare smutter ud??? hvis indholdet af denne tråd ikke er noget for dig så kan du jo bare lade være med at læse det
sep 2009
Wow rigtig fine planter du havde dig der.. hvilken strain er det??
lækker høst du må ha haft dig
Dr Perle
Vi har vores eget "lille" forum, MEN her kan vi jo også sagten snakke om denne smukke plante, det ser jeg ikke noget problem i. Du kan bare la hver med og læse det hvis ikke det er noget for dig
jun 2007
sep 2009
http://community.dcfonline.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=17042&postdays=0&postorder=asc&highlight=cannaholiker
Skunk planter