Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skunk planter
  • simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
    #1   5. aug 2010 det kan du ikke få, da de skunk planter der kan tåle at stå ude i dk er lige så langsom som dansk pot dvs april-september, ellers skal de dyrkes indendørs og der kan jeg anbefale sensi seeds skunk no.1 til begyndere og de smager faktisk heller ikke værst og har høj thc%

• #2   5. aug 2010 Det er for sent smiley
    du må gøre det ind eller vente til næste år smiley

• #3   5. aug 2010 måske nogen auto blomstrene sorter som feks lowrider kan nå og blive færdig ude i år. Prøv dig frem, lowrider frø er ikke de dyrest, jeg tror enda at jeg har nogen som du kan købe hvis det er??

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#4   5. aug 2010 lowrider sucks hvem gider dyrke 10-15 gram pr plante når man kan dyrke 1kg

• #5   5. aug 2010 jeg synes at man får en fin røg ud af en lowrider, du får ikke så meget som en "almindelig" plante men røgen er synes jeg ikke der er noget dårligt at skrive om.
    Men der blev jo også bare spurgt om hvilke planter der kunne blive færdig ude i år og ikke og ikke hvilken plante der giver mest..

• #6   5. aug 2010 jeg fik da 50 gram tøret sådan ca pr plante sidst jeg dyrkede Lr. Og ikke kun 10-15 gram

• #7   5. aug 2010 Hvor for syntes du det lubas? man spare penge og får et meget bedre produkt en det du køber på gaden og så støtter du heller ikke kriminaliteten i danmark ihvertfald hvad der drejer sig om hash salg... Der går jo ikke noget fra dig ved at jeg dyrker mit eget røg med mindre du er smugler/dealer.

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#8   5. aug 2010 The K
    50 gram på en lowrider tørret kan du aldrig få med mindre der er tale om et kryds ellers er max jeg har set og læst om omkring de 20gram når det bliver klippet op så det kun er skud og de helt små blade med "guf" på der sidder tilbage, og heller ikke lowrider skal man regne med bliver færdig nu da de skal op senest sidst i september/først oktober normalt så står mine planter aldrig ude senere end midt/sidst i september da der ellers går mug i dem, røgen er okay men en god dansk pot som har været dyrket i dk i mindst 25-30år er meget bedre syntes jeg og mine planter har været dyrket på i 45-50år nu og giver hvis man kan finde ud af at dyrke ca 1kg pr plante

' lubas !
    hvorfor det sørgeligt?? der er dem der sidder og suger bong og ikke laver en skid andet end at ryge hele tiden og tåger rundt, også er der dem som nyder en pind en gang i mellem, måske et par gange om ugen/måneden/året det er 2 helt forskellige typer mennesker tabere og livs nydere der stadig passer arbejde familie og alt muligt andet, og hash/pot/skunk skader ikke en gang så meget som alcohol eller jo dine lunger bliver selvfølgeligt skadet som med røg men ikke dine hjerne sæller de bliver kun lammet hvor alcohol dræber dem, og hvis alcohol kom til dk i dag ville det også være ulovligt

• #9   5. aug 2010 simon L

He he så er du ikke den vilde dyrker kan jeg regne ud.
    Så har du ikke særligt godt styr på dig grow hvis du kun får max 20g pr plante...

Se side 4 for høst billeder...

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#10   5. aug 2010 jeg vil nu mene jeg har RIGTIGT godt styr på det kan du måske dyrke 1kg pr plante?? nej vel det tænkte jeg nok og hvilket forum snakker du om?? fordi jeg er på ca 14-17stk omkring det emne

• #11   5. aug 2010 hov glemte linket:

http://community.dcfonline.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=18792&postdays=0&postorder=asc&highlight=lowrider&start=45

He he selvfølgelig kan jeg lave planter gir 1 kilo men jeg dyrker SOG så det bliver sku lidt et problem..
    Jeg er selv på en del canna forum rundt omkring godt nok ikke 17 jeg viste ikke engang at der var så mange. hvad heddet de canna forums smid lige en liste og hvad kalder du dig??

• #12   5. aug 2010 Kan i ikke oprette jeres eget lille forum til snak om hash eller mødes i Amsterdam og ryge jer skæve?

Enig med Lubas - sørgeligt.

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#13   6. aug 2010 http://community.dcfonline.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=17085&postdays=0&postorder=asc&start=0 jeg hedder simon5700, de små af dem er næsten dyrket i ren grus der er kun kørt 2 trailer jord på hvilket er ca 20cm

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#14   6. aug 2010 Dr Perle(fut fut fut freestajlo og ORDBLID)
    hvad med du bare smutter ud??? hvis indholdet af denne tråd ikke er noget for dig så kan du jo bare lade være med at læse det

• #15   6. aug 2010 simon L

Wow rigtig fine planter du havde dig der.. hvilken strain er det??
    lækker høst du må ha haft dig

Dr Perle

Vi har vores eget "lille" forum, MEN her kan vi jo også sagten snakke om denne smukke plante, det ser jeg ikke noget problem i. Du kan bare la hver med og læse det hvis ikke det er noget for dig

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#16   6. aug 2010 det er sydfynsk pot og det er ikke frø man kan købe nogen steder men man kan være heldig at få dem igennem andre der dyrker denne strain og ja jeg klager ikke over høsten smiley

• #17   6. aug 2010 Det var skam heller ikke fordi jeg ville købe frø, jeg har bare interesseret i hvilken strain det var.. Jeg har selv en der minder meget om den af størelse og udsene..

http://community.dcfonline.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=17042&postdays=0&postorder=asc&highlight=cannaholiker

Kommentér på:
Skunk planter

Annonce