{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Roskilde?? {{forumTopicSubject}}

Nu er det sådan jeg skal flytte til Roskilde her i næste uge og glæder mig helt vildt!

Men kunne godt tænke mig at vide lidt smiley

- Hvor er det godt at gå i byen henne?

- Er der nogle steder der er billige steder at gå i fitness? Altså under 400,- om måneden

- Gode spise steder og lidt..

Hvis der er noget fedt ved Roskilde jeg bare MÅ vide, så skriv det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Roskilde??
  • #1   5. aug 2010 - Der hvor du er, er bedst, sæt gang i den smiley

- Fitness world

- Jensens bøfhus, kommer lidt an på hvad for noget mad du er til smiley

• #2   5. aug 2010 Haah, byen sucks i roskilde..

Det eneste fede i roskilde er vikinge både museet.. og det er endda kedeligt.. og så McD..

Hvem glæder sig til at flytte til Roskilde..!

• #3   5. aug 2010 der er 2 steder at gå i byen i roskilde.

Interpool, som er en sports bar. det plejer at været meget hyggeligt.

Carma som er mere et diskotek..

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #4   5. aug 2010 Det kommer jo utroligt meget an på hvad man er til.. smiley Har tit været på Interpool eller Garbos.. Interpool er pisse billigt og der er pool. Garbos er dyrt, men meget hyggeligt sted, så vidt jeg ved det eneste sted i Roskilde hvor de rent faktisk kan lave gode drinks! Ellers er der jo Gimle, ikke lige min kop te, men der er tit koncerter. Hvis man er lidt fesen og godt kan lide Evisu bukser og slikhår er der også Carma oppe ved stationen.. Ellers er der en masse mindre værtshuse hvis man er til den slags.
    Mad kommer igen an på hvad du er til, og ikke mindst hvad du vil betale for det.. smiley Det bedste sted at spise er nok Mumm som ligger i en sidegade til Skomagergade. Det er dyrt, men sindsyg lækkert.

• #5   5. aug 2010 **Garbos skal man som regl være 21. de har nogle gange haft event med 18 år..

• #6   5. aug 2010 billigt sted og træne er hvis man tager bussen til jyllinge i hallen i fitneescenteret der koster det 100 om måneden

Kommentér på:
Roskilde??

Annonce