Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 4 ???
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #1   6. aug 2010 ja. Men held og lykke med at skaffe en smiley

• Marcus R
    Marcus R Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 117
    #3   6. aug 2010 Vent til vers 2

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#4   6. aug 2010 -(Niels david)-> Sådan er det jo desværre også med andre touch telefoner. Det kan du ikke dumpe iPhone 4 på.

Det eneste du kan dumpe den på er "problemet" med antenne. Den eneste jeg har hørt som har haft et desideret problem med den er David Guldager (fra beep.tv2) Men udover det har jeg ikke hørt om nogen andre der har haft problemer med at tabe opkald. Det er muligt at få signalet til at falde, men ikke nok til at skabe et problem.

http://www.youtube.com/watch?v=G4YTO3OZ9Us

• #8   6. aug 2010 -(Niels david)->
    Bare fordi du er iPhone hader behøves du da ikke udgive den for at gå i stykker bare af at man taber den 2 gange ? ..

Som Nicolai N skrev før, så er glasset kemisk hærdet glas.

Og desuden, hvem har en iPhone uden at bruge et case til den ? - hvis man gør det, så beder man jo bare om at den gå i stykker ?

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#9   6. aug 2010 Men at det er lavet er keramisk glas og at det klarer en BUKKE test meget godt er desværre ikke noget der fungere i den virkelig verden. Desuden så hjælper de gummicases ikke på at du taber den.. Der tager måske de værste stød og KAN give den lidt flere liv at leve på.

Det eneste der får IPhone 4 og alle andre touch telefoner for den sags skyld til ikke at gå i stykker, er meget enkelt bare at passe på den smiley

• #14   6. aug 2010 Hvorfor købe en telefon på baggrund af, hvor mange gange man kan smide den? dumt..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#15   6. aug 2010 Niels Din scooter er vel heller ikke købt og så fordi den har været billig, så er det fint nok for dig hvis du bare kan køre galt 2 gange på den, før den skal skiftet? -.-'

• #17   6. aug 2010 Hvad failer den?
    At du ikke kan tabe den ? - jamen okay, så synes jeg også at du skal lade være med at købe andre smart phones, ja for den sags skyld de fleste telefoner som er lavet nu til dags ?
    Og derudover synes jeg også at du skal lade være med at købe en bærbar computer, for den kan du jo heller ikke tabe mange gange før den er gået i stykker ;)?

Og nej, der er ikke antenne problemer på den, problemet har været der på alle iPhones, og er der på stort set alle telefoner i dag, det er bare blevet über hyped fordi iPhone 4 er så meget i søgelyset hos samtlige idioter i verdenen som ikke har andet til formål end af sable apples produkter ned ?

Jeg har hørt én i Danmark som har sagt at der er et problem, det var David Guldager, manden som forsøgte at give et review på iPhone 4 før han overhovedet havde haft en i hånden, det finder jeg sku ikke specielt troværdigt, også da manden har til vane at sig nogen ting som er snot idiotiske ..

Tag dødsgrebet på din telefon, så vil jeg vædde med at du også kan få signalet til at falde på den

Konklusion; iPhone 4 failer ikke mere end andre telefoner, derfor er det kritikerne og dem som stoler på dem der failer.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#18   6. aug 2010 Martin N. Jo der er en fejl på antennen.. og ja du kan fremprovokere ligesom du kan på alle andre telefoner, korrekt. Men hvordan er der "andre" telefoner er bygget? med antennen i rammen, blottet så du kan røre den med dine små tykke fingre? nej smiley Men sådan er iPhonen bygget. Hvilket er grunden til folk brokker sig så meget over den (synes også det virker overdrevet)

Dvs. Problemet er ikke at du kan få signalet til at falde.. Du kan bare for det til at falde alt for nemt...

Kommentér på:
Iphone 4 ???

Annonce