10.293 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Emil K
Emil K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12

Bedste tatovør - Århus området Bedste tatovør - Århus området

Hey guys.
Da jeg snart skal have lavet nogle tusser, er jeg igang med at finde ud af hvilken tatovør der er den bedste. Nogen der ved det?
Bare i Østylland. Det skal være sort/hvid, så det skal være en der er rigtig god til det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste tatovør - Århus området
  • #1   9. aug 2010 madam blue i århus er kanon.

• #2   9. aug 2010 På jægergårdsgade er oz super gode..

• #3   9. aug 2010 Århus Tattoo Center på Jægergårdsgade, eller Arto Of Ink, Graven 23..
    Art of Ink er stadig en nyåbnet afdeling, så de er ikke overbookede endnu smiley

HP, Danmarks bedste frihåndstattovør er hos Art of Ink smiley

• #5   9. aug 2010 Julie P
    Min kammerat er lige blevet tattoveret deroppe, og han er fuldt ud tilfreds med deres arbejde smiley

• philip b
    philip b Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 51
    #6   9. aug 2010 Har også kun hørt godt om dem i Graven selvom de er nystartet...

• #7   9. aug 2010 De eneste jeg tør anbefale fra århus er Mjøldners Tattoo (centrum) og så Ena Gallagher fra Århus Tattoo Center (centrum).

Og jeg vil råde dig til at holde dig fra:

Madam Blue (havnen
    Tattoo Studio (havnen
    Vibe´s tattoo (højbjerg)
    Stanley Tattoo (tilst)

Og jeg må sige at jeg har ikke hørt noget om art of ink endnu, så dem kan jeg ikke sige noget om.

• #8   9. aug 2010 Danni-Boy
    Mølners er bare ikke god til så meget andet end vikinger og nordisk mytologi.. Men det har de så også styr på!

Tatto Studio på Havnen skal alle holde sig langt væk fra.. Min ekskæreste fik lavet en dernede, og da hun ville have rettet de fejl han havde lavet første gang, ville han have mere betaling for det?! Derudover ryger han i studiet mens han tattoverer..

Art of Ink er virkelig dygtige.. Jonas dernede fra lavede min søsters, og den er blevet skideflot.. skarpe optegninger, flot fyldt ud, gode skygger og det hele.. Klart anbefalet herfra! Der skal jeg også have lavet min næste..

Casper Mack fra Århus Tattoo Center (jægergårdsgade) er også rigtig dygtig, hvilken hans venteliste vidner om.. Han er booket indtil marts/april næste år allerede, så du skal være ude i god tid hvis du vil have noget lavet dernede..

Kommentér på:
Bedste tatovør - Århus området

Annonce