{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Maj H
Maj H
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 171

Søster gennembanket {{forumTopicSubject}}

Har lige lånt kærestens profil

Bor i Norge og har lige fået besked om at min søster er blevet gennembanket af hendes mand og ligger lige nu på sygehuset bla. med hjernerystelse og en brækket kæbe

Hun vil ikke anmelde ham.. Dog vil hun hurtigst mulig væk fra ham ... Han har bla truet med at ville slå hende ihjel hvis hun anmelder det

Jeg har allermest lyst til at hoppe på næste fly til DK også tage ud og fucke ham total op

Fætter + et par gutter tager iaften ud for at flytte hendes ting derude fra og flytte det til et sikkert sted hvor han ikke kan finde hende

Hvad ville i andre have gjort ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søster gennembanket
  • #1   30. aug 2010 Sørge for han ikke gør det igen

• #2   30. aug 2010 Personligt ville jeg have gennembanket ham..
    Uanset hvor dumt det er, og ved også at jeg ville ryge i spjældet for det, men konsekvensen ville jeg tage for det..
    Det er helt sikkert!

• #3   30. aug 2010 Politianmeldt personen... har han gjort det en gang og slipper godt fra det, er chancen for at det vil gentage sig igen temmelig stor!

Hvis han har truet med at slå hende ihjel hvis hun anmelder ham så kan han jo blive meldt for dødstrusler oven i voldsdommen.

I hullet med sådan en..

• Maj H
    Maj H Tilmeldt:
    feb 2009

#4   30. aug 2010 Nui er det sådan at jeg skal til DK D. 29. sep .. Ville slå vejen forbi ham der sammen med et alubat og et par kammerater ..

Hun er i sikkerhed lige nu .. En X til hende sidder ved hende på sygehuset

Men kunne da godt være man bare skule booke en flyver i aften

• #5   30. aug 2010 Præcis Per..

• #6   30. aug 2010 (låner lige min kærestes profil)

Jeg havde personligt flået knæskalderne af ham

• Fuskeren 2
    Fuskeren 2 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 218
    #7   30. aug 2010 jeg havde sq samlet et par af mine venner og så aflægge ham et besøg.
    Når jeg så var kommer ud til ham, ville jeg få en af mine venner til at sætte en hue/bind over han øjne så han ikke kunne se noget, derefter skulle han bare have monster mange tæsk, og når han så var ved at være godt mør, så ligge han bag i bilen og køre ham et afsides sted han og så kun efter lade ham med hans tlf.

• #8   30. aug 2010 jeg hade personligt nok ik tænkt så meget over det tag et fly hjem og giv ham samme tur

• Fuskeren 2
    Fuskeren 2 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 218
    #9   30. aug 2010 per n: det skader jo aldrig at have nogen venner bag sig smiley

• #10   30. aug 2010 jeg havde simpelthen tvunget hende til at melde ham.
    sådan en mand skal bare ikke ha lov til at gå frit.

Nu ved jeg ikke hvordan det er at gå med sådanne trusler. men så ville jeg da ha nogen omkring mig hele tiden så.

• #11   30. aug 2010 Tror de fleste af os havde gjort det samme smiley

• Maj H
    Maj H Tilmeldt:
    feb 2009

#12   30. aug 2010 Dennis .. Husker ikke lige hvor gammel min søster er .. men det er storesøster og jeg er 31 .. Hendes mand .. ja eller X må vi hellere kalde ham er 45 ... Mener at hun er 4 år ældre som mig

• Maj H
    Maj H Tilmeldt:
    feb 2009

#13   30. aug 2010 Har lige snakket med fætter igen .. viser sig at når hendes ting er i bilen i aften så har de tænkt sig at give ham hans livs største røvfuld og regner med at skade ham mindst lige så meget som søs

• #14   30. aug 2010 nok ikke så smart at skrive det herinde.. man har før hørt om nogle der er blevet anmeldt for at have skrevet trusler og sådan på nettet... Pas nu på! hvis man gennemtæver ham er man jo ikke meget bedre end ham gutten!

Få ham nu hellere anholdt, Meldt for grov vold og dødstrusler! så kommer han ind og ruske tremmer i et godt stykke tid, derefter får din søster et politi tilhold på personen så han ikke må nærme sig hende!

Gør det nu på den rigtige måde, i stedet for at udsætte jer selv for at få politiet på nakken...

• #15   30. aug 2010 ok.. troede bare at det danske system gjorde mere ud af den slags.. åbenbart ikke...

Virker lidt skræmmende at der ikke sættes lidt mere ind på den slags?

• #18   30. aug 2010 enig med Robert A

• #19   30. aug 2010 Jeg ville få VERDENS klammeste kvinde til at voldtage, i røven bla, smiley

• Igor P
    Igor P Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464
    #20   30. aug 2010 gi ham en buck 50

et barberblad fra mundvigen og op til øret,

that'll make him pretty xD

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 106 Svar: 443
    #21   30. aug 2010 har oplevet det samme der var vi 2 biler af sted fandt manden på banegården 2 til at holde ham og 2 til at slå og sparke ham han skreg som en gris man han gjorde det ikke igen og mældte os heller ikke han vidste sikkert nok det var han selv skyld i

• Maj H
    Maj H Tilmeldt:
    feb 2009

#22   30. aug 2010 Stadig kæresten der låner profilen

Nu fik jeg snakket med søs og fik hende overtalt til at anmelde ham og vi har fundet et sikkert sted til hende

Men for satan hvor ville jeg gerne have fat i svinet

• #23   30. aug 2010 Taget det næste fly til Norge, taget nogle gutter med,
    ... smidt ham i en varevogn, og gjort det samme med ham,
    det han gjorde din søster! ... Make sanse right ?

Kommentér på:
Søster gennembanket

Annonce