polterarbend for pige {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg skal giftes med min dejlige kæreste og nu har brudepigen så bedt mig om lidt hjælp til hendes polterarbend.
Hendes brudepige er hendes lillesøster på 20.
Bruden er genert og har lige pt. problemer med ryggen, samt er meget familieglad.
Så der er pt fastlagt at hun skal i Zoo sammen med veninderne, samt hendes mor - min mor- hendes moster.
Jeg tror det er en ok idé da hun som sagt er meget glad for familien og snakker med sin mor en gang hver dag.
Om aftenen efter aftensmad tager de "gamle" så hjem og der er kun veninderne tilbage. nogen kender hun ok andre kun kendt kort tid da det er mine venners kærester.
Vi har snakket om at skaffe en sexolog som kan komme og fortælle lidt om forhold og kroppen,
jeg søger nu en som er billig og sjov/god
eller andre alternativer.
Håber nogen vil komme med seriøse besvarelse.
mvh. Gommen.
jan 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 100
maj 2008
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Emner: 505 Svar: 8.653
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 648
mar 2009
Følger: 1 Emner: 62 Svar: 110
Tror nok hun bliver lidt skuffet ;/
Det jo ikke specialt at tage i zoo ?
Det kan man jo gøre på alle andre dage ??
mar 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Emner: 44 Svar: 740
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 103 Svar: 2.113
maj 2008
Kostprisen er ret begrænset, og hun gider ikke sidde glo på en stripper.
Men dem som siger det lyder kedeligt kan jo evt. komme med andre forslag. Men det er nu også meningen at hun skal et eller andet efter de har været i zoo!
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 648
hun ska kidnappes fra arbejde eller andet og så i byen . Det er jo hendes sidste aften som ugift hvor hun virkelig kan slå sig løs . det er da i hvert fald ideen med det.
maj 2008
det er kun mig og hendes veninder.
Studie som at at synge tror jeg ikke er så sjovt for andre end hende, og meningen syntes jeg er at hun skal have noget sjovt med veninderne. undertøjsreklame tvivler jeg på hun gider, for hvad skal man med undertøj?
mar 2009
Følger: 1 Emner: 62 Svar: 110
maj 2008
Jeg kunne sagtens vælge en masse ting jeg ville syntes var sjove, Men det er sku ikke min dag. det er hendes, så 1. priotet må vel være at det skal være sjovt for hende. og jeg kender hende trods alt godt, og ved at undertøjsreklamer og strip ikke er noget hun gider spilde sin tid på.
MEN det var nu slet ikke det mit spørgsmål gik ud på, så undlad venligst at snakke om hvor kedelig jeg/hun er, for det kan i jo langt fra danne en mening om udfra 4-5 terkstblokke.
polterarbend for pige