Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sproget Kinesisk
  • #1   5. sep 2010 Er det ikk til at google sådan noget ? smiley

• #2   5. sep 2010 Jeg har prøvet, men det kan være mig der ikke søger på de rette ord for at finde det

• #3   5. sep 2010 Alt ka findes på google.. Det er bare lige at finde den rigtige kombination af ordene.. Så bare prøv med 1 million forskellige sætninger smiley Så ska den nok komme. smiley Ej ka sku ikk lige hjælpe desværre.. Håber du finder hva du søger smiley

• #4   5. sep 2010 http://nicetranslator.com/

• #5   5. sep 2010 Det er jeg ret sikker på det ikke er... Jeg har rejst rundt i en stor del af Asien og kinesisk forstås ikke ret mange steder. (Eller også har jeg været uheldig). Desuden er kinesisk ikke bare et sprog men mandarin og kantonesisk som de to hovedsprog og 100vis af lokale dialekter... Kinesere fra Shanghais opland har nogle gange svært ved at kommunikere med folk fra Peking (Nok ligesom Vendelboer vs. KBHere herhjemme)
    Håber det kan bruges,men er som sagt ikke 100% bombesikker
    /Kasper

• #6   6. sep 2010 Jo det kan det da. Men har os hørt kinesisk er lidt som en stamme også kør det ud i grene, ligesom fælles sprog også kommer deres egen dialekt..

Men hvordan snakker de så sammen?? F.eks en japaner og kineser, foregår det på engelsk??

Kommentér på:
Sproget Kinesisk

Annonce