{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Logitech G25
  • #1   7. sep 2010 Det er blevet afløst af G27

• #2   7. sep 2010 syntes bare 2100 er i overkanten for et nyt

• #3   7. sep 2010 Vi er helt enige, leder selv efter et G25 smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #4   7. sep 2010 Det ser sådan ud. Det er ellers "bedre" end g27..

Men, køb et brugt? De er næsten umulige at slide op. - det eneste du mister er den lækre lugt at nyt læder når du åbner kassen smiley

• #5   7. sep 2010 G25 rækker sq fint ! Har haft et og det er fanme fedt! En stor skærm og evt. nogle racer sæder et eller andet sted fra så har du en seriøs ræcer simulator smiley

• #6   7. sep 2010 Hehe smiley det er muligt at finde dem på ebay, men gider ikke vente på det skal sendes fra usa, kan ikke finde nogen på hverken guloggratis eller dba smiley

• #7   7. sep 2010 www.drl.dk - Lav et indlæg derinde i markedet, der er helt sikkert et par sæt til salg.

• #8   7. sep 2010 Der var en JEsper Pedersen der var hurtig der smiley

• #9   7. sep 2010 logitech er no go.. skaf razer til gaming !

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#10   7. sep 2010 Anton H yeess. Næste gang læser du lige hvad det handler om, inden du ligner en kæmpe idiot...? smiley

• #11   7. sep 2010 næste gang du skriver sådan en lorte kommentar skal du lige huske at tænke ? x) siger at logitech er noget pis inden for gaming... det er noget feminint pis at ha logitech det er lavet til kontoret basta ! razer går KUN op i gaming grej og de ved en del mere en logitech...

• #12   8. sep 2010 Anton H
    Vil godt give dig ret i at Logitech ikke går så meget op i gaming som Razer men Logitech laver kvalitet der holder.

Har mit Keyboard endnu som er 8 år gammelt som stadig virker 100% samt mit G25 som er 3 gammelt nu og stadig virker upåklageligt.

Min Razer mus er ved at dø men den er osse 6 år gammel.

Det er det eneste jeg har at sige til en fanboy der tydeligvis ikke kan se ud over sin egen næse.

Begge dele er gode men Logitech tænker lidt mere på kvalitet og brugervenlighed og Razer er mere "Se mit blå lys, nu er min computer 200 gange hurtigere." Basta.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#13   8. sep 2010 Anton H så find da lige et razer rat, nåre nej.. Det har de ikke lavet.. -.-'

• #15   8. sep 2010 hvem fanden gider ha et rat ? wtf !? rat kan du få til en PS3 men fandme ikke computer ! og ja logitech holder sikkert fint men hvis man har pengene skifter man til det bedste efter 1 års tid (:

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#16   8. sep 2010 Anton. Du er ude på dybt vand. Hver kommentar du skriver beviser bare din alder igen og igen..

Og for så lige at komme tilbage til Logitech og Razer.

Hvem tror du har mest efaring inden for udstyr til gamere? Logitech blev grundlagt i 1981, og Razer i 1998. Hvem tror du der har lavet verdens mest solgte mus til gaming? Logitech's MX serie, som hvoraf muse som mx518 er fuldstændig umulige at slide op. Logitech var altid før i tiden det førende firma inden for gaming udstyr (faktisk nok pc tilbehør generelt) - De er måske ikke førende længere på alle områder.. Men de er stadig godt med.

Razer derimod er vidst ikke ligefrem kendt for kvalitet. Har selv og har tidligere ejet mange af deres produkter, men de bliver hurtigt slidte.

• #17   8. sep 2010 haha ja dengang kunne de sikkert men nu er razer langt foran (: det ikke kun ting som slid styrke... hvad kan de rent faktisk ? hvad vinder i test ? hvad føler dine hænder bedst ? hvis du tænker udfra hvor lang tid det holder vil jeg kalde dig fattigrøv (; og luk da røven ''det beviser din alder'' er du fuckd up !?

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#18   8. sep 2010 Anton? seriøst???

Razer godt at holde ved? Har et razer lycosa som jeg er veldig glad for. Desværre er en del af tasterne slidte. Men deres muse?! gode at holde ved? Logitech laver nogle af de mest behagelige mus den pr. dags dato, hvilket vel til dels er en smags sag. - og nej, jeg ejer ikke nogen logitech produkter udover et g25, så jeg prøver ikke at forsvarre dem, prøvet blot at åbne dine pt. lukkede unge øjne.

Og hvad der vinder i tests er igen en smags sag fra personen der laver testen.. Desuden findes Roccat Kone, som efter min mening er bedre end diverse Razer muse. (igen smags sag)

Og vil du kalde mig en fattigrøv? Vil kalde dig en fattigrøv for ikke bare at købe et ordenlig produkt fra starten af - lige ofre de 100 kr. mere og så få noget ordenlig.. Hvordan lyder det? :-)(((?

• #19   8. sep 2010 det kan godt være du kan li logitech bedre men du kan ikke udfra din egen hånd fortælle hvordan jeg syntes det er at holde om mester smiley

hvorfor skulle jeg ? logitech er ikke andet end ekstra pris på vægte og andre greb ? xD

hvis det passer du er 11 så beviser du rent faktisk din egen alder lige nu xD !

• #20   8. sep 2010 Men Anton H .. Har razor lavet noget gaming RAT?

• #21   8. sep 2010 ved jeg ikke ved heller ikke hvad ''razor'' er? men nej Razer har ikke lavet et rat for det er meget meget meget ubrugeligt... hvis du vil ha et rat ville du osse købe det til en PS3 ...

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#22   8. sep 2010 Anton. Jeg har ikke sagt at jeg bedre kunne lide Logitech, det er fukken 2 gang jeg skriver det. Skrev desuden at det var en smags sag om Logitech var bedre at holde ved, MEN AT DE BEVIST ER MERE ERGONOMISKE. Igen læs hvad jeg fukken skriver.
    Sagde heller ikke Logitech er dyre, tror rent faktisk det er ca. samme pris.

Og så gider jeg faktisk ikke leje mere mudderkast med dig lille ven. - og så læs hvad emnet handler om næste gang eller så hold din små fede finge fra tasterne når du jo tydeligvis ikke hverken aner hvad du snakker om, eller har noget fornuftigt at komme med :=)(((

• #23   9. sep 2010 Anton H - well tror du så at manden med der startede dette emne kan bruge din såkaldte "hjælp" til noget som helst? Nej.. Så tag nu bare og hold mund..

• #24   9. sep 2010 og om du synes det er ubrugeligt eller ej er jo sådan set totalt ligegyldigt for ham der startede emnet. Det er jo åbenbart brugeligt for ham der startede emnet siden han nu valgte at oprette det. Hvis du altså har regnet den ud...

• #25   9. sep 2010 Hey ! smiley Vi snakker rat her ! smiley Anton hold din kæft nu ! Hvis du siger razer vinder test, så find lige et sted jeg kan se at man kan få et razer rat der er bedre end g25/27, og ellers holder du bare din kæft din lårt ! smiley Kyzz knuzz kram René smiley (prøver at tale i samme højde som Anton) smiley

• #26   9. sep 2010 (Dont feed the trolls)

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#27   9. sep 2010 Det var ikke en troll. (eller, you get the point) Se hans Videoer. krampe-i-benet-dans samt en film af en Razer mus, han kan kun have ment alt det shiz.. Just sayin'. :=)((((

• #28   9. sep 2010 Så blev ham Anton sq stille smiley

Kommentér på:
Logitech G25

Annonce