616 visninger
|
Oprettet:
Remix/techno program.. {{forumTopicSubject}}
Hey drenge.
Tænkte at det kunne være fedt at prøve at remixe nogle forskellige sange, og prøve at lave sit eget, da jeg er stor tilhænger af: House/Techno/Hardstyle Genren.
Men så undrede jeg mig over hvordan de laver de forskellige beats/ lyde melodier, og hvordan de tager kun f.eks dele af melodien fra sange, og/eller kun stemmen?
Nogle der kender et godt program(må gerne være dyrt) , til det.
Skal helst ikke være alt for simpelt men heller ikke for kompliceret.
Skal have store muligheder i , som man kan blive kloger på,
Tak for hjælpen!
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 21 Svar: 295
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.046
mar 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 309
altså .. som start vil jeg anbefale Mixmeister og Virtual Dj hvor du kan mixe sange der er lavet ... så får du en forståelse for beats og hva der passer sammen osv ...når du skal til og lave fra bunden så kan jeg virkelig anbefale Fl studio ... det er et super program der kan alt, men stadig er forholdsvis simpelt og finde ud af ... der kan du få lavet masser af musik ... når du så "mestre" fl studio om mange år, så kan du evt bevæge dig ud i noget ala Cubase .. det skal dog siges at med alle de mange plugins du kan få til fl studio så er programmet så stort så du ikke behøver andet ..
Plugins jeg på det uberste kan anbefale er reFX Nexus og Vanguard super super plugins .. og så kan jeg af lyd pakker anbefale ALLE Vengeance pakker (link fjernet) .... der er alt til techno, house, trance, hardstyle m.m.
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.046
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 101 Svar: 169
mar 2009
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 101 Svar: 169
mar 2009
flere kendte dj's bruger det oftere og oftere til at mixe i derhjemme i stedet for traditionelt udstyr ...
http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=virtual+dj+toturials&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=96f159d887c8f252
http://www.youtube.com/results?search_query=virtual+dj&aq=0
Remix/techno program..