{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor sælges disse sko?
  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #1   10. sep 2010 Er du for doven til at bruge google? Tog cirka 1 sekund. Og fra tyskland, så ingen told.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#2   10. sep 2010 (link fjernet)

• #3   10. sep 2010 Rasmus B: Haha, selvfølgelig har jeg brugt google. Men har ikke lige søgt iblandt tyske sider - og der er ingen shipment fra deres officielle side, til andre EU lande end de på hjemmesiden repræsenterede.

Regnede egentligt med, der var nogle som kendte en butik de bliver forhandlet i herhjemme smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#4   10. sep 2010 Hva er det da for en gang ævl. Søgte da heller ikke på tyske sider.
    Skrev Timberland stamford hiker og vupti. Nummer 2 på googles liste.
    Og jo de sender til danmark. Har lige "for sjov" bestilt. Har selvfølgelig ikke bestilt dem, men jeg havde ikke noget problem med at få sendt dem til Dänemark.

Hvorfor bruge tid på at lede efter en butik når du kan få dem leveret til din hoveddør om 2-3 dage`?

• #5   10. sep 2010 Rasmus B:

Jeg har ikke søgt efter online butikker/udenlandske butikker - så derfor har jeg slet ikke klikket på nogle af dem på google.

Ro på makker. Men tak for hjælpen.

Grunden til at jeg vil finde en fysisk butik er, at jeg ikke gider bestille dem før jeg er sikker på hvilken størrelse jeg skal have dem i.

Kommentér på:
Hvor sælges disse sko?

Annonce