{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Just Me ?
Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391

Amatør Tattovør :-/ {{forumTopicSubject}}

Hej...

Som vi kan se, de sidste 24timer.. er der lavet en del albums omkring det med hvad folk har lavet...

nu vil jeg for guds skyld, håbe de er lavet på venner, og ikke betalende kunder, for hold da op hvor ser det dårligt ud!

Bare fordi man kunne tegne godt i 2klasse, betyder det ikke man stadig er go, hvis man ikke er kommet vider end 2klasse's tegninger...

Der er sååå mange der sælger og køber tattoo Kit, her og mange andre steder...
LAD dog vær... i Ødelægger folks hud og det kan godt være de er glade for dem nu.. men om en uge, 1månede 1 år.. hader de dem... man SKAL ikke tatover på andre, hvis man ikke kan finde ud af det... Håber virkelig de kommer med en lov omkring det nu her snart.. for man ødelægger jo folks hud!

Til jer der får dem lavet ved Amatør... SE nogle af de de har lavet... gerne fra de begyndte og til hvor de er nu! så du kan se de er blevet beder.. og stadig bliver beder...

Dette her er blot en "sur-gammel-mand-søndag-morgen" der bare lige vil ud med det... (IKKE som Admin her inde fra, se bort fra det!!)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amatør Tattovør :-/
  • #1   12. sep 2010 Uanset hvad, så er det folk eget valg. Ærlig talt, så er jeg ikke tilhænger af at lave love og regler omkring sådan noget. Folk må efterhånden være lidt mere voksne, og selv kunne se fordele og ulemper i deres valg.

Men jeg kan da godt følge dig. Der er lige lovlig meget omløb, i alle de tattoo kits.

• #2   12. sep 2010 Jeg kan ikke være mere enig. .

Hvordan fanden kan man ha så lidt selvrespekt, og få lavet en sådan gang lort?

Utrolig folk ikke fatter at man får hvad man betaler for!

• #4   12. sep 2010 Og som der bliver skrevet over mit første indlæg, så er det ikke en løsning at lave regler om dette. . INGEN gang vurdere om det er en hjemme tatovør der har lavet det jo?

Og så er det også folks eget valg, at gå rundt og ligne idioter smiley

• #5   12. sep 2010 Gigolog : Du mener selv du kommer fra en høj social status, fordi du køre Opel Vectra og har CST stående på ryggen?

LOL en klovn

• #6   12. sep 2010 Det er da fuldkommen ligegyldigt, om du kommer fra den ene eller anden del af den sociale klasse. Du kan være enten en god eller dårlig tegner, ligegyldigt hvad.

Det er stadig princippet - think before action.

• #7   12. sep 2010 Det må folk da vel selvom smiley
    Jeg kan sgu ikke have ondt i røven over det, det er sgu dem der skal døje med det resten af deres liv.

En ting jeg så synes er slem at det er mindre og mindre børn der bliver tatoveret "sort" og for billige penge.. Det er jo klart det er fristende for en gut på 15 år... Dét synes jeg så til gengæld er trist.
    Men hvad voksne mennesker laver og får af grimme tatoveringer, kan jeg sgu ikke tage mig af

• #9   12. sep 2010 Butterfly * elsker min søn smiley ' HELT ENIG

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
    #10   12. sep 2010 Dette her er skrevet for at folk skal tænke sig om...

Alle kan tegne som en 2klasses elev... og din tus kommer kun til at se værre ud end det...

Alle kan købe et start sæt til 1000,- og tusse.. men du får bare ødelagt huden, da det ikke er som at tegne normalt, der ligge en del teknik bag det.. og det kan vi jo tydelig se, at mange ikke kender til... Desværre...

Det værste der jo kan ske, er jo at de får nogle Sleeeme sår m.m til følge...

• #11   12. sep 2010 har ikke selv set de albums du snakker om, men vil give dig helt ret... er jo fair nok folk køber tatoo sæt og øver sig på et stykke flæskesteg...meeeen håber så sandelig også de er bare lidt kyndige før de begynder på mennesker..

men må folk jo også vælge og sortere i om dere tatovør nu også kan hitte ud af det inden man ligger sig under nålen

• Jonathan N
    Jonathan N Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 11
    #12   12. sep 2010 enig

• #13   12. sep 2010 BaBoom's GiGOLO er helt enig med dig

• #14   12. sep 2010 er fuld enig her. men folk burde bare selv være kloge nok til og sige fra og kunne se at det er noget lort. kender flere der har fået deres lavet af amatøre og de er virkelig ikke pæne. men har ikke ondt af dem.
    det er folks eget valg men at de ikke gide give lidt extra og få det lavet ordenligt er jo bare trist for dem.

• Thomas F
    Thomas F Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Svar: 3
    #15   12. sep 2010 Toby : Det er faktisk et meget relevant og godt emne at tage op for som du selv siger så er der masser at tattovører dukket op rundt omkring.
    Jeg tror slet ikke at folk er klar hvor farligt det kan være at blive tusset af en amatør. Bruger han/hun de forkerte nåle eller bruger dem for længe af gangen så risikere man at huden bliver ødelagt. Der findes også så mange dårlige farver på markedet der indeholder en masser af stoffer som kan fremkalde allergiske reaktioner m.m og i værste fald hvis man i forvejen er overfølsom for nogle farvestoffer ja så har man hørt om eksempler på arme eller ben der er blvet amputeret pga betændelse i kroppen hvilket ikke altid kan helbreddes igen.... Har selv en del tusser og ja og har været rundt ved mange tattovøre og så noget af deres arbejde og så var jeg sgu væk igen... Det er for dumt at spille hasard med sit helbred

• #16   12. sep 2010 Thomas... puha nu tør jeg aldrig at få en tatoo smiley

• Thomas F
    Thomas F Tilmeldt:
    okt 2009

#17   12. sep 2010 Natasja : Du skal bare sørge for tjekke tattovørens arbejdsgang, kigge på noget af det som han har lavet før og så skal du være 100 på at de det er sterilt værktøj han bruger.. De eksempler jeg kom med er også noget at det værste der kan ske.... Tror også du vil græde snot i stænger hvis du har betalt x antal tusinde for din drømmetus og så det er så ringe lavet at du skal betale op til over det dobbelte eller mere for at få den fjernet igen..

• #18   12. sep 2010 thomas- tror mig skal se hvad han/hun har lavet før...har i forvejen overvejet det så mange år, så når jeg endelig får den lavet har den bare at være perfekt. men kender heldigvis mange der har fået tatoos (gode vel at mærke) så er jo bare at gå til deres tatovøre.

• Thomas F
    Thomas F Tilmeldt:
    okt 2009

#19   12. sep 2010 Ja det vil da være en god ide at gå til en som en af dine venner har været hos...

• #20   12. sep 2010 jep men nu må vi se...er stadig en tøsetøs...men puha kan godt se her på baboom der er fyldt med dårlige tatovøre :s

• #21   14. sep 2010 jeg vil bare sige ja tænk jer om inden i vælger tatoo for det skal helts være noget du skal have resten af livet.

Da jeg for 10 år siden fik min første tatoo var det hos min nybegyndte tatoovør som jeg kendte rigtig godt da min veninde var kæreste med ham så jeg vidste at han var en rigtig dygtig frihåndtegner og ikke en der bare tegnede" børnehave tegninger".

I dag er han en af det bedste tatoovør i thisted og det er der mange der siger og han har bare blevet bedre og bedre.

Kommentér på:
Amatør Tattovør :-/

Annonce