{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

3 års dag . {{forumTopicSubject}}

I næste måned hae jeg været sammen med min skønne kæreste i 3 år og vil selvfølgelig gerne have at vi skal lave noget romantisk eller sjovt.

Hvad ville i selv ønske at lave på en årsdag.
Kom med nogle idéer smiley

Gider ikke nogen dumme kommentare, og ja kunne da godt søge i forum, men det her er da lidt sjovere smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 års dag .
  • #1   12. sep 2010 lytter lige med da vi også snart har 3 års dag smiley

• #2   12. sep 2010 tillykke med det, bare for at slå det fast er jeg sikker på der også ligger meget i forum om det smiley men til sagen...

det i vil få mest ud af er at vælge noget der betyder rigtig meget for jer. så kan du spørger alle andre lige så tosset men...hvad har i af drømme i ikke har fået opfyldt sammen?? overrask ham med en afbudsrejse til london (eller et sted i gerne vil hen) hvis altså i kan tage afsted...bare en weekend...ud at spise et specielt sted?

husk tilbage ..hvor mødtes i første gang? eller noget lign. der er specielt for jer..og gentag dette...

er svært for andre at sige hvad der kan være godt for nogen...

eller prøv noget nyt vild tog spændende ingen af jer har prøvet og ikke tør..som noget extremsport eller lign.. køb ham en ring smiley eller lign. held og lykke med det og god dag til jer.

Kommentér på:
3 års dag .

Annonce